Nog nooit gehad. Meestal zijn die gehaktballen nogal neppig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:02 schreef Schenkstroop het volgende:
zo'n hema broodje gehaktbal is ook lekker met mosterd. prijs daarvan is trouwens gestegen van 1.75 naar 2.00
quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:11 schreef Cybey het volgende:
Damn you!
Nu heb ik ook zin in een Hema rookworst!
Ik aan een wit broodje gezondquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:17 schreef zhe-devilll het volgende:
Als ik denk aan honger denk ik altijd aan een sammige heerlijke biefstuk
Maar dit topic gaat over trek. Niet over honger.quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:17 schreef zhe-devilll het volgende:
Als ik denk aan honger denk ik altijd aan een sammige heerlijke biefstuk
Kindje in Afrika zegt tegen z'n moeder: "Mama, ik heb trek". Waarop de moeder zegt "Nee, jij hebt geen trek! Jij hebt honger! De kindertjes in Europa, die hebben pas trek!"quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
Maar dit topic gaat over trek. Niet over honger.
"Dat hebben ze in A-fri-ka"
Lekker mild is die saus he? ik vind die broodjes trouwens erg slappe hap en die hema-rookworst veel onrecht aandoen als een combinatie. Maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:16 schreef sweetlady-o het volgende:
Die Hema mosterdsaus is de lekkerste saus die ik ooit heb geproefd, jammer genoeg verkopen ze het niet in flessen.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:31 schreef Cybey het volgende:
[..]
Kindje in Afrika zegt tegen z'n moeder: "Mama, ik heb trek". Waarop de moeder zegt "Nee, jij hebt geen trek! Jij hebt honger! De kindertjes in Europa, die hebben pas trek!"
Je kan wel die mosterdsaus in 4 zakjes, met 4 broodjes en worstjes halen in een los pakket en zelf maken. Dat zelf maken is ook heel simpel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:16 schreef sweetlady-o het volgende:
Die Hema mosterdsaus is de lekkerste saus die ik ooit heb geproefd, jammer genoeg verkopen ze het niet in flessen.
Dat is wel meer dan 4 guldenquote:Op dinsdag 28 april 2009 05:11 schreef Pacmaniac het volgende:
Laatst een broodje hotdog gehaald was volgens mij 2 euro of meer. Anderhalf jaar geleden waren ze nog 1,65. Beetje last van inflatie I guess...
Ach met dat omrekenen kun je (tenzij je je constant wilt irriteren) beter gewoon mee stoppen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |