Inderdaad, want dan zou je ook even veel frisdrank drinken en snoep en andere zoetigheid eten als dat je nu doet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben vandaag ook geweest!
Een halve minuut per dag poetsen met een gewone tandenborstel en geen gaatjes en geen tandplak.
Ik zou wel overleven in de prehistorie met mijn masculine gebit.
Ja die stond al een tijdje dacht lekker makkelijk voor college ff langs gaanquote:
Huuu wtf, en nu in normaal nederlands ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:31 schreef Somesomg het volgende:
ts ik heb een vraagje zat jij niet in IRC channel #cs.gather.ukwant daar zei iemand dat ie morgenochtend naar de tandarts moet
dus ben jij die ene gast
![]()
zat jij net in IRC channel #cs.gather.ukquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Huuu wtf, en nu in normaal nederlands ?
Als je in 2009 nog gathers speelt ben je echt een klapjosti.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:35 schreef Somesomg het volgende:
[..]
zat jij net in IRC channel #cs.gather.uk?
zo goed??
ehh nee ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:35 schreef Somesomg het volgende:
[..]
zat jij net in IRC channel #cs.gather.uk?
zo goed??
mag ik niet in die channel zitten ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:39 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Als je in 2009 nog gathers speelt ben je echt een klapjosti.
Volgens mij heeft TS elke dag een vrije dagquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:43 schreef Twerk het volgende:
Erg noob om dat op een vrije dag te plannen (en het niet af te zeggen).
Net alsof een IQ-test en een uitkering enig verband met elkaar houden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:46 schreef sweetlady-o het volgende:
Heb morgen om 10 uur een IQ test maar ik kan niet slapen. Het voordeel is dat als ik er keihard faal ik kan gaan voor een WAJONG uitkering.
Als ik onder de 70 scoor ben ik officieel verstandelijk gehandicapt, en als ik niet snel ga slapen kan dat eens werkelijkheid worden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:49 schreef Twerk het volgende:
[..]
Net alsof een IQ-test en een uitkering enig verband met elkaar houden.
Of je net zat te chatten op een Counter Strike Gathers! chat kanaal bedoelt ie.quote:
Mwahquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:50 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Als ik onder de 70 scoor ben ik officieel verstandelijk gehandicapt, en als ik niet snel ga slapen kan dat eens werkelijkheid worden.
Ahh zo, counter strike ken ik welquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:51 schreef Rasher het volgende:
[..]
Of je net zat te chatten op een Counter Strike Gathers! chat kanaal bedoelt ie.
Antwoord zal ook wel nee zijn, anders had je z'n vraag wel begrepen.
edit: Geen idee wat Gathers is. Las CS, dacht Counter Strike
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |