Fijne reputatie heb je daar.quote:Op maandag 27 april 2009 23:45 schreef lennart12 het volgende:
Klacht 2: school die mijn telefoonnummer geeft om mij aan het speeddaten te zetten.
Hoort dat erbij?quote:Op maandag 27 april 2009 23:48 schreef Mendeljev het volgende:
Bonusklacht: TS wordt gescammed door een Roemeense zigeuner tijdens de date terwijl een vunzige neger in de tussentijd zijn huis leegrooft.
Daarom heb ik ook op ja gestemd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:15 schreef Cybey het volgende:
Mijn vote: Ja, TS moet meedoen...
Op voorwaarde dat we later hier te horen krijgen hoe het was
Het is maar goed dat deze post in hoofdletters staat, anders had ik hem nooit begrepen.quote:
Juist.quote:Op maandag 27 april 2009 23:48 schreef Mendeljev het volgende:
Bonusklacht: TS wordt gescammed door een Roemeense zigeuner tijdens de date terwijl een vunzige neger in de tussentijd zijn huis leegrooft.
Wees blij, voor hetzelfde geldt was je er ook in getrapt !quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:47 schreef Blight het volgende:
[..]
Het is maar goed dat deze post in hoofdletters staat, anders had ik hem nooit begrepen.
Of TS heeft nog boetes openstaan en probeert de politie hem ergens heen te lokken.quote:Op maandag 27 april 2009 23:48 schreef Mendeljev het volgende:
Jezus...quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wees blij, voor hetzelfde geldt was je er ook in getrapt !
Is toch mooi dat iemand hapt !quote:
Ja lul je d'r maar uit.quote:
quote:
En dan blijkt het wel echt om een speeddate-project te gaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:08 schreef stapas het volgende:
Dus: niet gaan, en melding maken bij de politie. - misschien meewerken en een val opzetten samen met de politie.
En bij TS thuis ligt dan een arrestatieteam te wachten wanneer zijn ouders besluiten onverwachts eens langs te komen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:27 schreef Levitas het volgende:
En dan blijkt het wel echt om een speeddate-project te gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |