abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68446519
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 01:04 schreef Espabilado het volgende:

[..]

En de 1e dode in NY, want daar zijn veel besmettingen.
Daar zijn toch iets meer neuraminidaseremmers beschikbaar dan in Mexico City gok ik.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 28 april 2009 @ 01:09:13 #102
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68446523
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 28 april 2009 @ 01:12:06 #103
239156 0100
Lux et Libertas.
pi_68446601
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 01:04 schreef Espabilado het volgende:

[..]

En de 1e dode in NY, want daar zijn veel besmettingen.
Dat zou dan een erg snelle verslechtering moeten zijn, zeker aangezien alle informatie tot nu toe er op wijst dat er geen complicaties zijn.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_68446611
Weet niet of het al gepost is, maar...

http://www.maerkischeallg(...)-Schweinegrippe.html

Oftewel, geen Mexicaanse griep in Deutschland. :>
pi_68446625
quote:
thats the first one.
trouwens hoe willen ze gaan zorgen dat die mensen inderdaad in mexico blijven? betaalt de UK het hotel?
pi_68446745
En ook op het herhaalde journaal niets over resistentie.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_68446846
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:27 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Hij zegt dat, als je het virus echt hebt, het maar beperkt werkt.

Waar haal jij uit dat het betekent dat het resistent is?

Het zal resistent worden, al voordat het jou treft, virussen ontwikkelen you know
This is ten percent luck, twenty percent skill
Fifteen percent concentrated power of will
Five percent pleasure, fifty percent pain
And a hundred percent reason to remember the name!
pi_68446904
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 01:33 schreef HostPorror het volgende:

[..]

Het zal resistent worden, al voordat het jou treft, virussen ontwikkelen you know
Wat ook de reden is dat er elk jaar een nieuw vaccin tegen de gewone griep is, klopt. Echter zien we nog wel hoe, of en wanneer er een nieuwe mutatie voorkomt.
pi_68446923
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 01:25 schreef Omentuva het volgende:
En ook op het herhaalde journaal niets over resistentie.
Resistentie is ook niet heel erg waarschijnlijk. Het neuraminidase gen bij griepvirussen is een zeer goed geconserveerd deel van het genoom. Dat betekent over het algemeen dat mutaties in zo'n gen vrij sterke negatieve effecten hebben en dergelijke mutaties zijn nu juist nodig voor resistentie tegen neuraminidaseremmers. Bovendien is er naast Tamiflu ook nog Relenza mocht er toch een variant onstaan die effectief en resistent tegen Tamiflu is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_68446979
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 01:00 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Ik word persoonlijk een beetje moe van al dit geroep zonder bron.
hij heb wel gelijk, we gáán allemaal dood

we weten echter niet of 5 voor twaalf is, of net half zeven.. hoeveel uur heb je nog? of rest je een kwartier? hoe lang mag je doorgaan, doorgaan met leven, kheb echt geen idee dus ik grijp het plezier....
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_68446992
Hoeveel mensen denken eigenlijk dat wé nu weer het einde van de wereld hebben bereikt? Zover ik weet overtreft dit meneer SARS nog niet.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68447019
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 01:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoeveel mensen denken eigenlijk dat wé nu weer het einde van de wereld hebben bereikt? Zover ik weet overtreft dit meneer SARS nog niet.
This is ten percent luck, twenty percent skill
Fifteen percent concentrated power of will
Five percent pleasure, fifty percent pain
And a hundred percent reason to remember the name!
pi_68447063
quote:
Volgens mij overtreft het op dit moment niet eens het aantal beursgerelateerde doden in de laatste 6 maanden...
pi_68447403
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:13 schreef whataboutit het volgende:

[..]

Ik juist meer andersom. Mexico en cijfers...... i dunno
Zeker waar, maar Mexicanen kunnen ook zeer goed (en dan druk ik me nog matig uit) in het overdrijven zijn met name als het negatief kan om zo met name de overheid de schuld te kunnen geven. Gaat het een keer goed dan erkennen ze dat moeilijk. Dus 100 doden in 1 ziekenhuis? Ik betwijfel het... Zal eerder in de trend van 10 zijn.
Hier in Guadalajara zijn scholen(heel het land nu trouwens), bioscopen en andere uitgaansgelegenheden trouwens ook inmiddels gesloten uit voorzorg.
pi_68447473
Zo, even bijlezen.. nachtje slaap zorgt toch voor achterstand deze dagen.
pi_68447488
quote:
want dit lijkt wel een stuk harder te gaan vooralsnog.
pi_68447989
Was ms al gemeld: California has confirmed 11 cases of the swine flu that threatens to become a full pandemic, state health officials said on Monday.

Verder: Australia monitoring 19 suspect flu cases

En Rusland is nu ook geel gekleurd vanwege een verdacht geval.
pi_68448032
Ik woon momenteel in Mexico City, straten zijn inderdaad een stuk leger, minder verkeer etc. MAAR heb ook wel het idee dat het enigzins overdreven wordt in de pers. De meeste mensen gaan nog steeds gewoon naar het werk, er zijn echt nog wel wat auto's op de weg. Alleen wat meer chauffeurs met mondkapjes whehe.
Buiten Mexico zijn er nog geen doden gevallen, ook een positief punt.....
pi_68448033
Neefje van een collega werkt in de supermarkt en schijnt dat mensen al serieus aan het hamsteren geslagen zijn. Moet zeggen toen ik vanavond boodschappen deed viel het me wel op dat de schappen van conserven , pakken rijst etc allemaal best wel leeg waren.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_68448036
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 05:14 schreef runaway het volgende:
Ik woon momenteel in Mexico City, straten zijn inderdaad een stuk leger, minder verkeer etc. MAAR heb ook wel het idee dat het enigzins overdreven wordt in de pers. De meeste mensen gaan nog steeds gewoon naar het werk, er zijn echt nog wel wat auto's op de weg. Alleen wat meer chauffeurs met mondkapjes whehe.
Buiten Mexico zijn er nog geen doden gevallen, ook een positief punt.....
Ze zaaien graag paniek. Zodat wij weer mondkapjes, griepvaccins en andere overdreven dingen overhoop gaan halen zodat de farma industrie wederom de zakken kunnen vullen
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  dinsdag 28 april 2009 @ 06:05:37 #122
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_68448149
TVP
Waiting for This is it!
pi_68448252
In het AD van vandaag (www.ad.nl) kwam ik dit stukje tegen:

In geheime opslagplaatsen liggen 5 miljoen doses Tamiflu klaar. Dat is geen vaccin tegen varkensgriep, maar een virusremmer. Het middel onderdrukt de groei van het virus. Aan een vaccin wordt de komende maanden hard gewerkt. Tot dan is de grote vraag wie bij een grote uitbraak als eersten de virusremmers krijgen, met het doel het aantal slachtoffers te minimaliseren en de maatschappij draaiende te houden. De opslagplekken zijn geheim, zegt Osterhaus, om een massale run op de medicijnen tegen te gaan.

Geheime locaties ..... Hoe zien die eruit en hoe precies zou er een "run" ontstaan op dergelijke middelen als ze ergens opgeslagen liggen en niet in de vrije verkoop zijn??

Raar verhaal
  Moderator dinsdag 28 april 2009 @ 06:57:49 #124
42184 crew  DaMart
pi_68448322
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
Ik blijf me afvragen wat er gaat gebeuren als dit in china of india komt.
Dan worden er heel wat mensen extra ziek, denk ik .
pi_68448334
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 05:15 schreef Pacmaniac het volgende:
Neefje van een collega werkt in de supermarkt en schijnt dat mensen al serieus aan het hamsteren geslagen zijn. Moet zeggen toen ik vanavond boodschappen deed viel het me wel op dat de schappen van conserven , pakken rijst etc allemaal best wel leeg waren.
Lijkt me vrij overtrokken. Wellicht was de vrachtwagen nog niet langsgeweest die dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')