quote:Op maandag 27 april 2009 23:24 schreef denkjedat het volgende:
[..]
zeg gewoon nee je had bij dig moeten zijn niet gelijk zo ruw
quote:Op maandag 27 april 2009 23:33 schreef Potjandorie het volgende:
convertxtodvd, serieus, was dat nou zo moeilijk, en download gewoon de dvd versie
Dit dus. Tevens eerste hit met Googlequote:Op dinsdag 28 april 2009 03:04 schreef Mirre het volgende:
De minder ruwe tip voor hetzelfde programma stond daar al twee berichten boven
Doe die Pentium 100 de deur uitquote:Op maandag 27 april 2009 23:21 schreef JoPiDo het volgende:
GVRRRRRRRRRRRRRRRRR
al heel de avond bezig een simpel avi-bestand zo te branden op een dvd'tje, dat hij afgespeeld kan worden in een dvd-speler
ik dacht dat ik dat wel even zou fixxen, maar helaas blijkt dat lastiger te zijn dan je zou verwachten
vooral dat ik nu 10 uur (!!) moet wachten voor Nero klaar is met het omzetten van het bestand, waarna hij nog gebrand moet worden...
iemand nog goede ideeen of tips?
quote:Op maandag 27 april 2009 23:30 schreef Mirre het volgende:
Dat fix je binnen no time met ConvertXtoDvd
Dat dus!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:47 schreef fathank het volgende:
Mediacenter naast je Full-HD flatscreen en alleen maar 1080p bluray's downloaden
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:32 schreef steeg het volgende:
mensen die verwachten dat de online community je wel weer even de billen komt afvegen omdat ze zelf grondig falen... wat een intrieste levensinstelling hebben ze toch
quote:Op maandag 27 april 2009 23:30 schreef Mirre het volgende:
Dat fix je binnen no time met ConvertXtoDvd
Dat dus..quote:
Neehoor Nero is echt zo traag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:50 schreef miodzio het volgende:
Nou geweldig dat CovertXToDVD.
Nero maakt ongeveer gebruik van dezelfde techniek voor het omzetten en het eindformaat is hetzelfde dus het kan onmogelijk 10x sneller zijn... ligt aan je processor dat ie zo traag is.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:50 schreef miodzio het volgende:
Nero maakt ongeveer gebruik van dezelfde techniek voor het omzetten en het eindformaat is hetzelfde dus het kan onmogelijk 10x sneller zijn... ligt aan je processor dat ie zo traag is.
oohja want die rekendt alles uitquote:
Nee, nero is gewoon echt 10 keer trager, probeer maar eens uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:50 schreef miodzio het volgende:
Nieuwe spelling?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
oeps...lol ja das de nieuwe spelling he
quote:
Nooit opgevallen, vond wel dat de kwaliteit bij ConvertXtoDVD slechter werd, daarom zet ik ook zo min mogelijk om.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, nero is gewoon echt 10 keer trager, probeer maar eens uit
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:19 schreef miodzio het volgende:
[..]
De harde schijf zal niet de bottleneck zijn als je tenminste een 5200RPM schijf hebt aangesloten met minimaal IDE.
[..]
Nooit opgevallen, vond wel dat de kwaliteit bij ConvertXtoDVD slechter werd, daarom zet ik ook zo min mogelijk om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |