quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zo luister ik ook vaak zat.
[..]
Of
[..]
Ja, maar dan nog klopt het niet, want als je naar die lijst kijkt bovenin dan zou je tussen 5:10 en 5:35 25 nummers geluisterd hebben, wat dus neerkomt op 1.25 minuut per nummer. en das wel erg kort.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat kan ook nog.
maar meestal staan dezelfde liedjes dan tig keer onder elkaar. en da is mogelijk want dan heb ik ze gewoon vaak geluisterd. daarom denk ik dat van dat zelfde-tijd-scrobblen.
Dudequote:Op woensdag 27 mei 2009 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zo luister ik ook vaak zat.
[..]
Of
[..]
Ja. hoe moet ik dit fixen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:32 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog klopt het niet, want als je naar die lijst kijkt bovenin dan zou je tussen 5:10 en 5:35 25 nummers geluisterd hebben, wat dus neerkomt op 1.25 minuut per nummer. en das wel erg kort.
Dus ik denk dat je last.fm een beetje in de war is.
Ik wel de laatste tijd. addicted to Kat DeLuna - Put it Onquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:36 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dude![]()
Ik moet een liedje wel heel goed vinden wil ik het meer dan 3 keer achter elkaar luisteren
Jij luistert een liedje gewoon 150 keer per dag ofzo.
Je scrobble programmaatje er helemaal af halen en opnieuw installeren misschien een idee?quote:
nu je het zegt, bij mij lijkt dit ook het geval te zijn!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:02 schreef Frollo het volgende:
Ik kom er net achter dat hij al de hele dag niet gescrobbeld heeft!
Meer mensen met dit probleem?
Dan zijn we mooi in de aap gelogeerd!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:04 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[..]
nu je het zegt, bij mij lijkt dit ook het geval te zijn!
Ha, bij mij ook, thanks.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:54 schreef MusiqueArtistique het volgende:
restarten van lastfm progje heeft ervoor gezorgd dattie het weer doet hierr.
Kijk, bij artiesten waarbij je niet via het last.fm radio station naar kan luisteren kan ik geen albums meer van bekijken.quote:
Die doet bij mij al gek sinds de grote verandering.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:50 schreef frame-saw het volgende:
Mijn Reply Tracker is helemaal kapot. Ik heb nu 2 'topics' staan en één van een Beetle-group? Ik snap het niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |