Ik wel de laatste tijd. addicted to Kat DeLuna - Put it Onquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:36 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dude![]()
Ik moet een liedje wel heel goed vinden wil ik het meer dan 3 keer achter elkaar luisteren
Jij luistert een liedje gewoon 150 keer per dag ofzo.
Je scrobble programmaatje er helemaal af halen en opnieuw installeren misschien een idee?quote:
nu je het zegt, bij mij lijkt dit ook het geval te zijn!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:02 schreef Frollo het volgende:
Ik kom er net achter dat hij al de hele dag niet gescrobbeld heeft!
Meer mensen met dit probleem?
Dan zijn we mooi in de aap gelogeerd!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:04 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[..]
nu je het zegt, bij mij lijkt dit ook het geval te zijn!
Ha, bij mij ook, thanks.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:54 schreef MusiqueArtistique het volgende:
restarten van lastfm progje heeft ervoor gezorgd dattie het weer doet hierr.
Kijk, bij artiesten waarbij je niet via het last.fm radio station naar kan luisteren kan ik geen albums meer van bekijken.quote:
Die doet bij mij al gek sinds de grote verandering.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:50 schreef frame-saw het volgende:
Mijn Reply Tracker is helemaal kapot. Ik heb nu 2 'topics' staan en één van een Beetle-group? Ik snap het niet!
Hij doet weer normaal.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Die doet bij mij al gek sinds de grote verandering.
aah dat is wel erg zuurquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:26 schreef BlackSheep het volgende:
Heb ik net betaald om mijn eigen library te kunnen luisteren wanneer ik op de universiteit zit, werkt LastFMradio niet meer op de computers daar
Ze hebben wat problemen gehad.quote:Latest Update
Following a datacenter outage due to temperature issues outside of our control, the Last.fm website is running a little slower than normal. This is due to a reduction in capacity, which we hope to be able to restore asap.
In addition, currently known issues include:
* Artist image uploading/avatar uploading is currently broken.
More up to date information may be available from our real-time monitoring system below.
Updated: Mon, 01 Jun 2009 00:40:00 +0000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |