Oh gelukkig maar. Ik zat te denken aan random kidnapping, maar dat nieuws over de griep is gerustellender.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
D'r is daar maar 1 geval van Mexicaanse griep ontdekt. In Nederland 2, dus daar zit je veiliger
Zolang je maar uit de buurt van Amstetten blijft, is er niets aan de handquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Ik zat te denken aan random kidnapping, maar dat nieuws over de griep is gerustellender.
Ik had ff moeten googlen voor de betekenis, maar dankjewel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang je maar uit de buurt van Amstetten blijft, is er niets aan de hand
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik had ff moeten googlen voor de betekenis
Als ik jou was zou ik niet in een kelder van iemand gaan. Voor je weet kom je er nooit meer uit.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik had ff moeten googlen voor de betekenis, maar dankjewel.
Dinsdag A.S. ?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:24 schreef tijnbrein het volgende:
Wanneer is de volgende ronde?
Tevens terugvindkick.
Oke ik wacht rustig af. Ik ben voorlopig toch niet aan de beurt.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dinsdag A.S. ?
AA & KF zijn hier nauwelijks nog te vinden
Ja, ik ga er maandag weer mee bezigquote:Op zondag 10 mei 2009 14:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dinsdag A.S. ?
Voor wanneer weet je het zeker maok? Geef het anders hier tijdig even aan.quote:
Jeeeehhhhquote:
Neeheeequote:
*meldt.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dinsdag A.S. ?
Maak er maar woensdag vanquote:Op zondag 10 mei 2009 22:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
*meldt.
Dinsdag 19:30 uur is er een nieuwe ronde, ik zal de dames een PM sturen.
quote:
Volgende week dinsdag wel? Dan is L.no ook weer terug geloof ikquote:
Zoals het er nu uit ziet wel, maar ik ga die avond niet speciaal vrij houden.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag wel? Dan is L.no ook weer terug geloof ik
Koop een andere agenda met 8 dagen per week i.p.v. 7.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |