vrij weinig ben ik bangquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef halfbearad het volgende:
Es ff kieken wat hier gaat gebeuren vandaag.
quote:
we zitten op 3 meldingen. We wachten nog een paar minuten op meer dames. Als die niet op komen dagen gaat het wederom vandaag neit doorquote:
of over een uurtje nog een poging wagen!?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
we zitten op 3 meldingen. We wachten nog een paar minuten op meer dames. Als die niet op komen dagen gaat het wederom vandaag neit door
NIEUWE POGING OM 20:30 UUR.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
of over een uurtje nog een poging wagen!?
pm je de dames even
19:30 is ook echt een klote tijd!
Oh. Johquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:37 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
NIEUWE POGING OM 20:30 UUR.
ik zal de dames ff PMen...
Jou heb ik gisteren gezien op de webcam, tochquote:
* 2cv trekt smoking aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:37 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
NIEUWE POGING OM 20:30 UUR.
ik zal de dames ff PMen...
Ja, omdat tieten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jou heb ik gisteren gezien op de webcam, toch![]()
?!
mannen in pakquote:
Was ik net op tijd. Gaat deze ronde niet doorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:58 schreef AlmightyArjen het volgende:
als jullie dit topic nou ff vollullen voor 20:30 uur dan kunnen we gelijk een nieuwe aanmaken voordat de keuringen beginnen.
dan ga ik ff verder met afwassen
Dus wij moeten fastchatten ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:58 schreef AlmightyArjen het volgende:
als jullie dit topic nou ff vollullen voor 20:30 uur dan kunnen we gelijk een nieuwe aanmaken voordat de keuringen beginnen.
dan ga ik ff verder met afwassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |