Baas Leonos! Ik krijg hem ook binnen binnen zoals reeds eerder vermeldquote:
Mirrors Edge is een proof of concept-game, maar wel een goed uitgewerkte.quote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
Bijna klaar met Mirror's Edge!
Toch wel een teleurstelling![]()
Het begin is super vet want dan ren je nog over die daken en dat is gewoon tof gedaan.Later op ga je steeds meer die kut gangetjes in waar niets aan is en waar het gewoon trail en error wordt!
Verder is het verhaal ook stom en zitten er een aantal neppe dingen in die het ook wel verpesten!
Deze game maar dan free roaming zou wel echt vet zijn
7k!quote:Op maandag 27 april 2009 22:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Ben trouwens blij dat ik Onechanbara niet meer hoef te spelen, wat een enorme klotegame is dat!!!
Jaja, just another steppingstone to greatness!quote:
Geen probleem hoor, fix ik wel evenquote:
En de award voor meest behulpzame mod gaat naar......quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 22:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En de award voor meest behulpzame mod gaat naar......
[ afbeelding ]
RAYMANNL!!!
Sorry ouwe baas, de users hebben gesproken!quote:
Welke users? Ik wil namen!quote:Op maandag 27 april 2009 22:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sorry ouwe baas, de users hebben gesproken!
Maar je blijft natuurlijk mijn persoonlijke nummer 1!!
(na Roy)
Ik sowieso. Bernie is de vriendelijkste mod allertijden!quote:
Toen ik zondag die game ff voor de grap bij me zusje speelde had ik al zoiets van: dit ga jij niet leuk vindenquote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
Bijna klaar met Mirror's Edge!
Toch wel een teleurstelling![]()
Het begin is super vet want dan ren je nog over die daken en dat is gewoon tof gedaan.Later op ga je steeds meer die kut gangetjes in waar niets aan is en waar het gewoon trail en error wordt!
Verder is het verhaal ook stom en zitten er een aantal neppe dingen in die het ook wel verpesten!
Deze game maar dan free roaming zou wel echt vet zijn
Hij kon er maar niet over ophouden op MSNquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb je echt Turning Point gehaald Aquila?
Mijn hemel, hoe diep kun je zinken. Echt.
Ik vond hem tof maar dat was meer in het begin toen je nog voornamelijk over daken aan het rennen was. Later op ga je die klote gangetjes in en is er langs niet meer zo veel aan!quote:Op maandag 27 april 2009 23:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Toen ik zondag die game ff voor de grap bij me zusje speelde had ik al zoiets van: dit ga jij niet leuk vinden
Dude ik wist dat niet... En ik heb hem geruild tegen Dark Sector want daar kwam ik niet meer vanafquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb je echt Turning Point gehaald Aquila?
Mijn hemel, hoe diep kun je zinken. Echt.
Dat bevestigd het al, je hebt gewoon niet genoeg doorzettingsvermogen om zulke games te waarderen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 07:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond hem tof maar dat was meer in het begin toen je nog voornamelijk over daken aan het rennen was. Later op ga je die klote gangetjes in en is er langs niet meer zo veel aan!
En mis springen is ook kut
[..]
Dude ik wist dat niet... En ik heb hem geruild tegen Dark Sector want daar kwam ik niet meer vanaf![]()
Ik weet dat je niet een van de slimste bent Pettiquote:Op dinsdag 28 april 2009 07:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat bevestigd het al, je hebt gewoon niet genoeg doorzettingsvermogen om zulke games te waarderen.
Zo gauw je meer dan 3 pogingen moet doen vind je game al niet veel meer aan.
En veel plezier met Turning PointAls je hem uit hebt misschien maar ruilen tegn Legendary
wou je soms beweren dat dit de eerste keer is dat je een game tegen vind vallen omdat het je niet zou lukken? En door mij als dom neer te zetten wordt jij echt niet slimmer van.quote:Op dinsdag 28 april 2009 07:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet een van de slimste bent Petti![]()
Maar ik heb hem gewoon uitgespeeld (moet alleen nog even die laatste sprong naar die heli maken) en het feit dat je later bijna alleen in gangetjes rond loopt heeft niets met doorzettingsvermogen te maken!
Dan heb je nog extreem veel te ontdekkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bijna 25u Fallout nu en ik heb geen lopende sidequests meerVoor de storyline moet ik nu helemaal naar links naar een of andere Vault (112 geloof ik) maar dat vind ik eigenlijk te ver weg
![]()
Ik ga de komende sessies gewoon een beetje rondlopen denk ik, vooral boven Big Town (N, NE) ben ik nog niet geweest bijvoorbeeld.
Ik heb een ban-aanvraag voor je gedaan! Bedankt voor je input op fokquote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik sowieso. Bernie is de vriendelijkste mod allertijden!
Als je als een koei rondloopt op realistic haal je TH echt niet hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:40 schreef wc-eend het volgende:
Oh heb gister het eerste level van terrorist hunt gedaan in RSV2.. dat is echt tactloos.. gewoon als een koe rondlopen en alles afknallen wat je tegenkomt.. wel goed voor de xpNu vind ik het jammer dat ik geen live meer heb..
en ik heb ook geen xbox spelende vrienden.. dus co-op partner kan ik ook wel schudden
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:24 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
wou je soms beweren dat dit de eerste keer is dat je een game tegen vind vallen omdat het je niet zou lukken? En door mij als dom neer te zetten wordt jij echt niet slimmer van.
TVersityquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:28 schreef -Dries- het volgende:
Nou, ik heb dus de goede codecs geinstalleerd en DivX geinstalleerd, maar nog steeds krijg ik een foutmelding dat het bestandstype niet wordt herkend en dat de juiste codec niet is geinstalleerd.
Films kijken op je TV via je Xbox met Windows Media Center![]()
Iemand een idee wat ik moet doen?
Dit moet je gewoon een keer meegemaakt hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bijna 25u Fallout nu en ik heb geen lopende sidequests meerVoor de storyline moet ik nu helemaal naar links naar een of andere Vault (112 geloof ik) maar dat vind ik eigenlijk te ver weg
![]()
Ik ga de komende sessies gewoon een beetje rondlopen denk ik, vooral boven Big Town (N, NE) ben ik nog niet geweest bijvoorbeeld.
nou ik heb de demo gedaan, maar ik vond het maar houterig en saai overkomen.quote:
Het ligt ook eerder aan je xbox hoor; die kan maar heel weinig afspelen. Als je exotische zooi wil afspelen moet je gaan transcoden naar iets wat de xbox wel kan afspelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:28 schreef -Dries- het volgende:
Nou, ik heb dus de goede codecs geinstalleerd en DivX geinstalleerd, maar nog steeds krijg ik een foutmelding dat het bestandstype niet wordt herkend en dat de juiste codec niet is geinstalleerd.
Films kijken op je TV via je Xbox met Windows Media Center![]()
Iemand een idee wat ik moet doen?
Nou, het is zeker geen exotische zooi wat ik heb hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:38 schreef ach het volgende:
[..]
Het ligt ook eerder aan je xbox hoor; die kan maar heel weinig afspelen. Als je exotische zooi wil afspelen moet je gaan transcoden naar iets wat de xbox wel kan afspelen.
Is het toevallig een beetje oude rip? Want de xbox kan alleen overweg met divx 5 en hoger volgens mij, heb zelf ook nog wel een paar films is divx3 liggen en die wil hij dan inderdaad niet afspelenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:42 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nou, het is zeker geen exotische zooi wat ik heb hoorGewoon doodnormale avi bestanden.
Waar kan je dat zien? Als ik bij eigenschappen kijk is het een DVDrip XviD in .avi formaat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is het toevallig een beetje oude rip? Want de xbox kan alleen overweg met divx 5 en hoger volgens mij, heb zelf ook nog wel een paar films is divx3 liggen en die wil hij dan inderdaad niet afspelen
Yeah daar had je wel programmaatjes voor om te kijken in welke versie van DivX hij gemaakt is, maar die weet ik zo 123 niet uit mn hoofd... Iemand anders?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:02 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien? Als ik bij eigenschappen kijk is het een DVDrip XviD in .avi formaat.
Maar ik heb wel divx (en dus de bijbehorende codecs) gedownload.
Ja, daar zit ik nu mee te kloten, maar echt gebruiksvriendelijk is het volgens mij nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Anders is TVersity het makkkelijkst, daarmee zou je in principe alles af moeten kunnen spelen
Gewoon in my xbox op video library klikken en dan zie je vanzelf tversity in het lijstje met beschikbare apparaten staan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:28 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik nu mee te kloten, maar echt gebruiksvriendelijk is het volgens mij niet
Mijn media playback device staat nu op Xbox 360 en de films staan in mijn library, maar hoe ik nu TVersity moet laten connecten met mijn Xbox is me een raadsel![]()
Oke! Kga zo kijken. Mijn vriendin speelt nu Oblivion dus kon het niet checkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon in my xbox op video library klikken en dan zie je vanzelf tversity in het lijstje met beschikbare apparaten staan.
Jezus.. was het zo simpel..quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon in my xbox op video library klikken en dan zie je vanzelf tversity in het lijstje met beschikbare apparaten staan.
Ik zal je maar niet vertellen hoe lang ik heb zitten kutten voordat ik doorhad dat ik het daar kon vindenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:12 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Jezus.. was het zo simpel..![]()
*voelt zich dom*
Mwach, ik vond Dead Rising niet bijster interessant. Zag er goed uit, speelde wel lekker weg, maar na een uurtje had ik het wel weer gezien. Budget-titel voor mij iig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:08 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Mark my words..
This game will shit on every other game!
Kettingzagen op een stok. Fuck yeah!quote:
Wel vet idd! Hoop dat deze keer de zombie's eindig zijn maar zal wel niet..quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kettingzagen op een stok. Fuck yeah!
Ik las net op joystiq dat ze er 7000 tegelijkertijd op je scherm kunnen toveren, terwijl het origineel ophield bij 500quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel vet idd! Hoop dat deze keer de zombie's eindig zijn maar zal wel niet..
en op de wii gaat die van 4 naar 8 zombies tegelijk ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik las net op joystiq dat ze er 7000 tegelijkertijd op je scherm kunnen toveren, terwijl het origineel ophield bij 500fucking geil, en ik hoop juist niet dat de zombies op kunnen raken want het kunnen er niet genoeg zijn!!
Om vervolgens in je eentje rond te lopen? Hoe sufquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel vet idd! Hoop dat deze keer de zombie's eindig zijn maar zal wel niet..
Gewoon met 100.000 beginnen hequote:Op dinsdag 28 april 2009 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Om vervolgens in je eentje rond te lopen? Hoe suf
Je begrijpt zombiefilms/games nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gewoon met 100.000 beginnen he![]()
In deel 1 liep ik er gewoon langs op het einde want heeft toch geen nut! Hoe nep is het om helemaal los te gaan en te hakken en zagen en als je omdraait zijn ze weer allemaal terug?
Ik zou het toffer vinden als je een bepaalde ruimte ofzo kon clearen of in elk geval dat het nut heeft om ze aan te vallen. Want dan is het pas tof om met aantal wapens en health dingen ergens op af te gaan!
Jawel maar Dead Rising werd saai omdat het toch geen nut heeft om ze te killen! Als je er voor mijn part 100.000 hebt krijg je ze waarschijnlijk ook niet eens allemaal dood!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je begrijpt zombiefilms/games niet
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel maar Dead Rising werd saai omdat het toch geen nut heeft om ze te killen!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je begrijpt zombiefilms/games niet
Je hebt gewoon het korte termijn geheugen van een goudvisquote:
Gewoon 2de hands kopen! Je hebt nu toch genoeg games om even vooruit te kunnenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:17 schreef Elegy het volgende:
Jeej, ik mag hier nu ook posten!Net de Pro versie met Halo 3 en Halo Wars voor 249 bij Dixons gehaald. Ook Gears of War 2 meteen erbij aangeschaft. Nu even eten en dan naar de MM om te kijken of er nog ergens wat budgetversies zijn.
Voeding zegt 150Watt, dus dat zal de Jasper zijn. In elk geval komt ie niet boven het kabaal van mijn beamer uit
UNO rush is weer snel de top 10 uit-gerusht. Ohja Max Payne 1 en 2 zij beschikbaar als classic voor download.quote:]Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 Call of Duty: WaW
3 Call of Duty 4
4 Gears of War 2
5 Left 4 Dead
6 GTA IV
7 UFC 2009 Undisputed Demo
8 RESIDENT EVIL 5
9 FIFA 09
10 Halo Wars
Top Arcade Titles (Full Versions purchased)
1 Hasbro Family Game Night**
2 OutRun Online Arcade
3 Castle Crashers
4 Lode Runner
5 The Dishwasher: Dead Samurai
6 Peggle
7 Worms
8 UNO
9 Teenage Mutant Ninja Turtles 1989 Classic Arcade
10 DOOM
Wormsquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:12 schreef Reintji het volgende:
[..]
UNO rush is weer snel de top 10 uit-gerusht. Ohja Max Payne 1 en 2 zij beschikbaar als classic voor download.
Max Payne en bullet-time
Dat vond ik zo'n foute questquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net een pratende boom tegengekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat vond ik zo'n foute questIs een zielige questSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Release Date: TBC
Genre: Zombie Action
Platform: Xbox 360, PlayStation 3, PC
Rating: TBC
Developer: Blue Castle Games
Several years have passed since the Wilamette incident, and while Frank West was able to save America from a zombie apocalypse, the cause of zombification was not completely contained. This led to continued zombie outbreaks throughout the United States.
Dead Rising 2 shifts the action from the everyday world of mid-West America to the glitz and glamour of Fortune City, America’s latest and greatest entertainment playground. People flock to Fortune City from around the globe to escape from reality and the chance to win big.
The game sees the introduction of former national Motocross champion, Chuck Greene, as the main protagonist. Before he hit the big time with a team and sponsorship behind him Chuck was forced to repair his own bikes, leaving him incredibly resourceful; a real handyman. A single father, Chuck dotes on his daughter Katey who, since the loss of her mother, he will do anything for.
With hundreds of zombies on screen at any one time, the original Dead Rising forced gamers to turn the everyday objects they found in the Mall into improvised weapons capable of fending off attacks. Dead Rising 2 promises to increase the carnage with even more zombies intent on feasting on human flesh and countless new objects with which Chuck can make the undead dead.
Dead Rising 2 is being developed by Canadian developer Blue Castle Games in close collaboration with Capcom. A number of members from the original Dead Rising team will be working alongside Blue Castle Games throughout the development process, including Capcom’s global head of research and development, Keiji Inafune, who as the game’s Producer, will play an active role in the project.
Dacht al, bekende kop.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:11 schreef Elegy het volgende:
Ja, maar daar kom ik nooit meer omdat ze me gebanned hadden omdat ik wilde weten hoe ik mijn legitieme XP installatie kon overzetten (als dat al kon) naar een andere hd
Ja, dat ook idd. Beetje incrowd geworden daar. Jij had een bril op op jouw ava toch? Ik meen me zoiets nog wel te herinnerenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:18 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dacht al, bekende kop.Kom er ook haast niet meer, heb een tijdje nieuwsberichten vertaald. Maar vind het niet meer zo leuk als eest. Al die "cracks" die je gelijk afbranden en brugpiepers.. pff. Internet is voor de fun.
//ontopic
Leuke teevee
Nee Elegy, je wil Street Fighter IV.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:07 schreef Elegy het volgende:
Ik hoef ook niet het nieuwste van het nieuwste, als de spellen maar leuk zijnGears 1 wil ik nog, en Dead Rising en Soul Calibur IV.
Maar SC heeftquote:Op woensdag 29 april 2009 09:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee Elegy, je wil Street Fighter IV.
Beamer, nice. Dat heb ik alleen op mn werk. Kamerbreed gamen. Bril inderdaadquote:Op woensdag 29 april 2009 09:18 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dacht al, bekende kop.Kom er ook haast niet meer, heb een tijdje nieuwsberichten vertaald. Maar vind het niet meer zo leuk als eest. Al die "cracks" die je gelijk afbranden en brugpiepers.. pff. Internet is voor de fun.
//ontopic
Leuke teevee
Maar SF is oldschool JWT.quote:
Had ik het toch goed onthoudenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:48 schreef Reintji het volgende:
[..]
Beamer, nice. Dat heb ik alleen op mn werk. Kamerbreed gamen. Bril inderdaad
Jamaartoch!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar SF is oldschool JWT.
(en gewoon leuker dan SC)
quote:
persoonlijk heb ik meer met talim. Qua vecht stijlquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat vond ik zo'n foute questLongkanker blijkt dennenboom te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh, I just felt my dick move!
U-huh...quote:Op woensdag 29 april 2009 10:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
persoonlijk heb ik meer met talim. Qua vecht stijl
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
persoonlijk heb ik meer met talim. Qua vecht stijl
Hahah dat is mooi jaquote:Op woensdag 29 april 2009 14:08 schreef Wouter2006 het volgende:
Microsoft heeft de gamerscores geschrapt van mensen die cheaten met Gears of War 2. Larry Hryb, beter bekend als Major Nelson, postte op zijn blog dat ze een aantal Gears of War 2-cheaters hebben opgespoord. Deze gamers zouden verschillende achievements unlockt hebben met een niet toegestane hack.
http://www.insidegamer.nl(...)aters-geschrapt.html
echt beter voor die kut cheaters, al hun gamerscore weg
`De "gamerscore zero" achievementquote:Op woensdag 29 april 2009 14:52 schreef Reintji het volgende:
Maar welke achievements waren daar dan zoal te cheaten?
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:23 schreef AQuila360 het volgende:
wtf ik meld me net aan op de 360 en mijn gamerscore staat op 0!
Wtf is hier aan de hand
beetje jammer joh, dat iedereen op xbox.com kan kijken.quote:AQuila360
37885
Laatst gezien 19 uur geleden
Tof dat je echt ging kijkenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef PP. het volgende:
[..]
[..]
beetje jammer joh, dat iedereen op xbox.com kan kijken.
Noooo!!! Eindelijk komt er eens een goeie vette diepe rpg aan en dan ditquote:Economische crisis velt The Witcher: Rise of the White Wolf?
Ik heb datzelfde pack, maar dan van de week bij de Dixons gekocht. Was ie 249,- Wel twee tientjes duurder maar scheelt weer wachtenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:15 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl
Das niet mis
Waar is Rainbow Sixquote:- Assassin's Creed 2 (zum Weihnachtsgeschäft)
- Tom Clancy's Splinter Cell Conviction (zum Weihnachtsgeschäft)
- Rabbids Go Home (zum Weihnachtsgeschäft)
- Red Steel 2 (zum Weihnachtsgeschäft)
- Ghost Recon 4
- Anno 1404
- James Cameron's Avatar (zum Weihnachtsgeschäft)
- Teenage Mutant Ninja Turtles
- Cloudy with a Chance of Meatballs
- Arthur and the Invisibles
- R.U.S.E.
- I am Alive
Nee, gewoon al Ubi's games. Red Steel is bijv een Wii-game.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een Anno game op de 360 ?
Dat zou wel tof zijn.
Bullshit is dat allemaal.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef Elegy het volgende:
Heeft er iemand hiermee ervaring? http://www.erconline.nl/k(...).html#productDetails
Zag 'm vandaag liggen in de plaatselijke gamestore en het ziet er wel interessant uit. Alleen op die site staat First generation Xbox en ik heb een Jasper, weet dus niet of dat wel kan
Kan het dus of kan het dus nietquote:
Juiced 2, Turning point..... Your taste in games is fucked up yo!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:56 schreef AQuila360 het volgende:
Turning Point binnen![]()
Ben benieuwd maar aangezien ik er niets van verwacht is die misschien nog wel te doen
Juiced 2 heb ik nooit gespeeld! En ik heb hier denk ik de beste gamesmaak van iedereen!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:52 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Juiced 2, Turning point..... Your taste in games is fucked up yo!
Ik kan u legendary aanraden. Tenenkrommend slecht, speelt als een tegenstribbelende br33zah slet en mijn poep is nog meer waard.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Juiced 2 heb ik nooit gespeeld! En ik heb hier denk ik de beste gamesmaak van iedereen!
Maar af en toe wil ik ook wel eens zon slechte game spelen ja gewoon voor de fun dd
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En ik heb hier denk ik de beste gamesmaak van iedereen!
Daar begin ik denk ik niet aan! Ik mag zeggen dat ik in dit topic er het meeste verstand van heb dat zeker!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik kan u legendary aanraden. Tenenkrommend slecht, speelt als een tegenstribbelende br33zah slet en mijn poep is nog meer waard.
Juiced 2!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Juiced 2 heb ik nooit gespeeld! En ik heb hier denk ik de beste gamesmaak van iedereen!
Maar af en toe wil ik ook wel eens zon slechte game spelen ja gewoon voor de fun dd
Ik heb heel die game nog niet binnen en de laatste verwachting is nu dat ik hem in de DEC vakantie ga spelenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef SkyChat het volgende:
[..]_!!
En btw wie gaat er nou tot de zomer zitten wachten met een copy van Fallout 3 in z'n handen..
De geruchten waren dus waar. Echt ontzettend Jammerquote:The Witcher: Rise of the White Wolf voorlopig in de koelkast
Ik zou het ze gewoon vragen of het kan... Voor de fans hoef je het niet te doen in ieder geval, en wat de VGA-aansluiting betreft snap ik je niet helemaal: ik gebruik hem hier en heb toch echt een optische kabel naar mn geluidsset lopen. Of bedoel je dat je niet tegelijkertijd je VGA en HDMI kan gebruiken? Dat kan namelijk met die cooler ook nietquote:Op donderdag 30 april 2009 18:59 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kan het dus of kan het dus nietIk vind die vga aansluiting wel handig, want dan zit er nog steeds een digital out bij die niet bij de officiëele vgakabel zit.
quote:Microsoft has updated the rules regarding the total amount of Achievements and gamerscore that Xbox 360 games can award to players.
Although the company has not officially said so, several unconnected development sources have confirmed to Eurogamer that the upper limits are 80 Achievements and 1750 gamerscore respectively.
This confirms a report earlier this week on Xbox360Achievements.org (thanks Kotaku.
The specific rules are that a boxed game must offer between five and 50 Achievements for a total of 1000 gamerscore, while up to 30 Achievements can be offered via downloadable content for a maximum of 750 gamerscore.
According to UK sources, the current software development kit documentation refers to this, but also contradicts itself in a few places. However, developers understand that the limits have changed and are working to the new certification requirements for future downloadable content.
Previously, developers were limited to 1000G on the disc and 250G in downloadable content, but games like Halo 3 most notably and also Fallout 3 have since convinced Microsoft to go further.
Serieus? Die cartoony look werd het toch niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Borderlands
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga gewoon spelen man, je martelt jezelf al te langquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:30 schreef AQuila360 het volgende:
Net Fallout 3 binnen gehad trouwens en al ff in de 360 gehad
Geen tijd nog man voor die hemelse game! Ik wil die 2 weken non stop spelenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:32 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ga gewoon spelen man, je martelt jezelf al te lang
Nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Is battlefield bad company leuk online ?
Nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef jorienvdherik het volgende:
en is het nog druk online?
Succes.quote:
Ik zeg zowiezo dat die vet is ook al zou ik er niet aan vinden! Maar zoals gezegd kan dat niet!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:34 schreef Rossdale het volgende:
Hij durft gewoon niet, hij is bang dat hij hem straks tegen vindt vallen en dan alsnog moet doen hoe tof de game wel niet is. En dat wij hem dan uitlachen als hij ook maar een minuut minder dan 50 uur in de game heeft zitten.
Cyb wat is dat nu met die Borderlands screens?quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cyb wat is dat nu met die Borderlands screens?
Het zou toch niet cartoony worden?
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=213754quote:As a fast-paced shooter, Borderlands already delivers - weapons, enemies, co-op, and PvP action are all there and up to expectations, and looking fantastic thanks to the new art style.
Bahquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=213754
Ja, het is fun! Genoeg te doen, zeker een toffe multiplayer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[quote]Is battlefield bad company leuk online ?
Er zijn altijd wel mensen aan het spelen, dus je hoeft niet bang te zijn dat er geen sessies zijn.quote:en is het nog druk online?
DOEN!quote:wil hem vanmiddag halen
Ik heb hem ook weer gister gekocht, had er opeens heel veel zin inquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, het is fun! Genoeg te doen, zeker een toffe multiplayer.
[..]
Er zijn altijd wel mensen aan het spelen, dus je hoeft niet bang te zijn dat er geen sessies zijn.
[..]
DOEN!
komt omdat je slechte spellen gewend bent.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
]
Voor de rest is het tot nu toe niet echt een heel slecht spel?!?!
Het is gewoon een simpele shooter maar opzich niet heel slecht.. Maar ook verre van goed natuurlijk!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
komt omdat je slechte spellen gewend bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wapens, skins, suits.. echt niet normaal zo veel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat voor DLC is dat dan?
Moet het spel maar eens snel uitspelen. Nog 3 missies te gaan.
Alle bommen op EA.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:48 schreef Wessiej het volgende:
Je kan in totaal voor 49 euro aan Dead Space DLC kopen
Het zijn maar skins hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alle bommen op EA.
Wat zijn dit voor nazipraktijken. Bah.![]()
Wat ik haal de komende 2 maanden, wat voor mij dus wel goed/top is:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:03 schreef jeh1 het volgende:
assassins creed 1 was overrated.
laten we hopen dat ze met deel 2 wat meer varieteit in missies etc hebben aangebracht.
wat zijn de komende quality games?
geen idee - ik heb alles wat er is maar weet niet wat er nog uit komt - dat heb je met xbox360. December is de top maand.
Op het moment speel ik veel halo wars. Ninja Blade , Afro samurai, NBA2k9 en x-men wolverine liggen te wachten en zal ik es een xtje uitproberen, schijnen leuk en goed te zijn.
Fall Out 3 is niet mijn type game (neither was oblivion)
wat komt er voorzover ik heb gelezen en wat ik denk wat quality is?
assassins creed2
UFC
Splintercell
en verder geen idee eigenlijk.
Fight Night 4 lijkt me ook vet. 3 was goed voor zn tijd.
Volgens mij wordt het weer wachten op december voor die lading goeie shit.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat ik haal de komende 2 maanden, wat voor mij dus wel goed/top is:
UFC Undisputed !!!
Fight Night 4
Batman
Moet hem nog uit de seal halenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat voor DLC is dat dan?
Moet het spel maar eens snel uitspelen. Nog 3 missies te gaan.
Ik koop de helft daarvan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:48 schreef Wessiej het volgende:
Je kan in totaal voor 49 euro aan Dead Space DLC kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt er ook een achter 1,5 jaar na dato.... speel de game nog dagelijks, en dat sinds de release! Deel 5 heb ik ook ,maar die haalt het echt niet bij Modern Warfare!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:46 schreef Cyberia18 het volgende:
CoD 4 is inderdaad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eruuug lang geleden dat ik mij zo heb vermaakt met een shooter.
Ik heb het spel vanaf de release al, dwaas.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:06 schreef Retarded het volgende:
[..]
komt er ook een achter 1,5 jaar na dato.... speel de game nog dagelijks, en dat sinds de release! Deel 5 heb ik ook ,maar die haalt het echt niet bij Modern Warfare!
Podverquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overhyped,.... niet overrated! De meeste reviews waren nou niet echt lovend over de game. Zelf vond ik het spel ondanks de herhaaldelijke gameplay erg leukquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:03 schreef jeh1 het volgende:
assassins creed 1 was overrated.
en niet te vergeten de prachtige graphics.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Overhyped,.... niet overrated! De meeste reviews waren nou niet echt lovend over de game. Zelf vond ik het spel ondanks de herhaaldelijke gameplay erg leuk
De graphics en animaties zijn geweldig inderdaad. En als Ubisoft goed luistert naar de fans met de juiste gameplay-feedback kan AC2 wel eens erg goed gaan worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:50 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
en niet te vergeten de prachtige graphics.
Assassin's Creed 1![]()
Assassin's Creed 2![]()
![]()
![]()
quote:
Een nietszeggend plaatje, hoe tof.quote:
Velvet Assassin,.... dat is toch afgeleid van het waargebeurde verhaal over de vermoordde verzetsstrijdster?quote:
Wel een lekker ding.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Velvet Assassin,.... dat is toch afgeleid van het waargebeurde verhaal over de vermoordde verzetsstrijdster?
http://www.velvetassassin.com/
[ afbeelding ]
Interessant concept,...die meid is doodgemarteld door Nazi's maar heeft geen info vrijgegeven
23 jaar jong,.... wat een respect voor die meid
http://en.wikipedia.org/wiki/Violette_Szabo
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen PGR5 maar wat nieuws dus.
Ja jammer he,... het concept was er!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wel een lekker ding.
Valvet Assassin kreeg van IGN trouwens een 5/10.
http://www.gamerankings.c(...)-assassin/index.html
Er komt binnenkort een ander spel met dezelfde setting/concept:quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen PGR5 maar wat nieuws dus.
Wouter2006:quote:just dont play with people from Europe and we wont have any problems. They're still trying to get the hang of the net over there and it screws up our connections all the time. They should have the kiddy server for the folks in europe, and the rest of the servers for here in good ol america.
Amerikaan:quote:that's not true, I am from Holland and we are a country where almost everyone has broadband with 10 to 20Mbit.
Wouter2006:quote:Well that actually sounds pretty good. I love holland. But what i'm getting at is that your connection is like a loudspeaker, its good (real good) in the general vacinity, but the further away you get the worse it gets. So thats why i say europeans should have their own servers and America should have their own. You see we can play with anyone in the world no problem. But your connections over there are only good as far as you can throw them, not too far.
Amerikaan:quote:I know what you mean dude, we in Europe think the american connection sucks, it's all about the routing..
So don't say europeans have got a shitty connection..
Wouter2006:quote:If i said you had a shitty connection, im sry, didn't mean that - dont think said that. What i meant was "not up to par", "below standard", I just catagorize it as just general european technology. But it's all good though, because your slowly gonna be getting a better system one of these days. Then we can play some games and have some cake.!!
Amerikaan:quote:how do you know we are getting a better system? maybe we got the better system. Not everything in america is the greatest, you know.
Wouter2006:quote:your getting a better system becuase we are currently upgrading and we'll be selling you our hand-me-downs.
and i never said everything in america is the greatest, you did. I would just say more superior.
quote:We don't buy your stuff, we buy the stuff from china or taiwan, just like you.
but more superior, I dunno.. , but that's a whole other discussion,
so I won't go into that.
Wegquote:
Waar was ie dan?quote:
Moest nog gemaakt worden...quote:
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:42 schreef MasGhibli het volgende:
Vraagje tussendoor![]()
Zijn games van bijvoorbeeld Blahdvd & game.co.uk compatible met de NL 360's?
Ik doel eigenlijk meer op de downloadable content!!
Ja typische cliché Amerikaan die niks van de wereld weet verder. Zo zijn ze niet allemaal hoor, gelukkig.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:21 schreef Wouter2006 het volgende:
mij lijkt die juist overkomen als een amerikaan die denkt dat alles beter is in Amerika.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
Turning Point uitgespeeld! Kort maar zeker vermakelijk!
Heb je het wel gespeeldquote:
Speel je hem op easy?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:50 schreef ach het volgende:
Dead Space is veel te eng ik gooi hem weer in de kastNet als met Doom3 die heb ik ook ge-altF4'ed na het eerste monster
Ja op easy maar ik probeer hem overdag nog wel een keertje. Ik hou gewoon niet zo van donkere gangetjes waar ineens iemand uit het plafond komt of waar je iets door een gat ziet lopen als je in een doodlopend hoekje credits gaat pakkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Speel je hem op easy?
Het is wel vrij eng maar zeker de moeite waard om door te zetten! Gewoon zorgen dat je goeie wapens hebt en je pak een beetje upgraden dan is het later niet echt eng meer!
Ik had dat in het begin ook maar later viel het mee dan knal je er vrij eenvoudig door heen!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:03 schreef ach het volgende:
[..]
Ja op easy maar ik probeer hem overdag nog wel een keertje. Ik hou gewoon niet zo van donkere gangetjes waar ineens iemand uit het plafond komt of waar je iets door een gat ziet lopen als je in een doodlopend hoekje credits gaat pakken
Inruilen voor Condemned 2!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:50 schreef ach het volgende:
Dead Space is veel te eng ik gooi hem weer in de kastNet als met Doom3 die heb ik ook ge-altF4'ed na het eerste monster
Pussy.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:50 schreef ach het volgende:
dat denken ze allemaalquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:21 schreef Wouter2006 het volgende:
mij lijkt die juist overkomen als een amerikaan die denkt dat alles beter is in Amerika.
Dat ziet er heel cool uit!quote:Op zondag 3 mei 2009 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
Saboteur
http://www.gametrailers.com/player/48733.html
Die reacties bij het Fok Centaal Topic plaatje!quote:Op zondag 3 mei 2009 00:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
http://digg.com/gaming_news/Game_Consoles_Seen_Via_X_Rays_PICS
De X-Rays staan op Digg
quote:what exactly is "fok centpaal topic"?
quote:Google Translate says it's Dutch for "breeding cent stake topic", which doesn't say much, but I'll assume the first word means "f*ck"
quote:Op zondag 3 mei 2009 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
Saboteur
http://www.gametrailers.com/player/48733.html
Hoe is die game trouwens? Deel één in twee dagen uitgespeeld, zaten ook een paar leuke schrikmomenten in. Zie hem tegenwoordig voor 20 euro in de budgetbak liggen, misschien toch het oppikken waard van de zomer als mijn street fighter 4 hype een beetje afgekoeld is.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:43 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Inruilen voor Condemned 2!!
Echt een game voor jou
Ik kijk er niet erg naar uitquote:Op zondag 3 mei 2009 11:19 schreef DooD het volgende:
En bijna E3 time, twee woorden en een getal Mass Effect 2. Start de bekende fokgames Hypetrein maar AQuila360
Hopelijk horen we snel wat over deze game van Jan het Orakelquote:
Doet me weinig eerlijk gezegd.quote:
A.Iquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja typische cliché Amerikaan die niks van de wereld weet verder. Zo zijn ze niet allemaal hoor, gelukkig.
Je moet alleen niet al die kloot planeten afgaan! Dat deed ik wel en dat komt het spel niet echt ten goedequote:Op zondag 3 mei 2009 19:10 schreef Document1 het volgende:
Ik heb gister Mass Effect ontdektTering wat een vet spel!
RPG element is goed
Sci Fi Setting
Al 8uur erop hebben zitten in een spel binnen een dag gebeurt me niet vaak![]()
![]()
Ik heb GTA IV op 100%quote:Op zondag 3 mei 2009 20:03 schreef ach het volgende:
Ik heb net GTA4 erin gedaan maar het blijft niks, het verdient ook echt op geen enkel punt een 10. Alleen die physics voor de poppetjes is wel geinig
Volgens mij komt GTA IV in hetzelfde rijtje als Resident Evil 5.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:34 schreef speknek het volgende:
GTAIV is inderdaad vreselijk overhypet. De hele game is prachtig, maar ergens zijn ze vergeten dat een game om spelplezier gaat.
Dat was ook meteen het kutste en nepste aan dat spel!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:46 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Volgens mij komt GTA IV in hetzelfde rijtje als Resident Evil 5.
Dit is pas een game:
Wat wilde je dan? Een lekker wijf met een pizza in je tram?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was ook meteen het kutste en nepste aan dat spel!
Die ouwe eindbazen shit wil toch niemand meer? En zeker niet in zo'n game!
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:33 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Wat wilde je dan? Een lekker wijf met een pizza in je tram?
Welke tramquote:Op zondag 3 mei 2009 22:33 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Wat wilde je dan? Een lekker wijf met een pizza in je tram?
gister missie blood brothers gespeeld, nog lang niet uigespeeld he?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:45 schreef Wessiej het volgende:
Ah GTA IV
Beste game deze gen, 2010 staat al gepland voor de GTA IV sequel
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef Rossdale het volgende:
GTA IV is gewoon zeer goed, maar een stuk serieuzer dan voorgaande GTA's. Persoonlijk vond ik dat een erg goed punt want San Andreas vond ik echt tragisch slecht met al die fopnegers.
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:40 schreef Digixz het volgende:
Mile High Club Achievement gehaald van COD4, wat een frustratie was dat zeg :S
Ook zoiets belachelijks. Ik probeer hem elke keer....maar na 10 keer stijgt de irritatie tot ongekende hoogtes en ben ik genoodzaakt te stoppen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:40 schreef Digixz het volgende:
Ohh die tramquote:Op zondag 3 mei 2009 22:44 schreef SkyChat het volgende:
Die tram die je van de ene naar de andere locatie brengt
Ik heb 3 keer liever die eindbaas dan die sectie met die cannon
Vond Double Agent wel leuk, maar miste het oude SC gevoel. Choas Theory wordt algemeen beschouwd als de beste SC en ik deel die mening.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb zin in een Splinter Cell. Is Double Agent de moeite waard, of kan ik beter Chaos Theory via bc spelen?
Beiden nooit gespeeld. Ik ben afgehaakt na deel 2.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:24 schreef Chocobo het volgende:
Vond Double Agent wel leuk, maar miste het oude SC gevoel. Choas Theory wordt algemeen beschouwd als de beste SC en ik deel die mening.
Conviction ging terug naar de tekentafel,.... weet niet of ze weer met dit komen of iets nieuws,.... ik denk iets nieuws! Deel 2 zoog,... dat was de minste SC,... gemaakt door Ubisoft Shanghai dacht ik? Het derde en beste deel is van de originele makers,... erg cool! Double Agent zie ik als een project wat net niet geslaagd is.quote:Op maandag 4 mei 2009 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beiden nooit gespeeld. Ik ben afgehaakt na deel 2.Wat is er eigenlijk ooit gebeurt met dat nieuwe deel dat 2 jaar geleden werd aangekondigd? Sam Fisher zou op de vlucht zijn in Washington? Lijkt me dat Ubisoft met de Assassin's Creed engine toch wel iets moois zou kunnen maken.
Gemiddeld 94%quote:Op maandag 4 mei 2009 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
Mmmm...Chaos Theory is te downloaden op marketplace.
http://marketplace.xbox.c(...)0-9115-d80255530819/
Misschien na Persona 4 eens proberen.
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:40 schreef Digixz het volgende:
Welke was dat ook alweer?quote:
Net ff opgezocht, dan moet je dat epilogue-level in dat vliegtuig binnen 60 seconden uitspelen op hoge moeilijkheidsgraad!quote:
Had je mij niet eerst ff kunnen PM'en dat je Saints Row 2 in de aanbieding had?quote:
Wij hebben tenminste games..quote:Op maandag 4 mei 2009 12:05 schreef Remake het volgende:
[Xbox 360 #415] Waar blijven die Quality games?
Moet je maar een PS3 halen ^^
Dus je stiefpa heeft je zo geslagen?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:05 schreef Remake het volgende:
[Xbox 360 #415] Waar blijven die Quality games?
Moet je maar een PS3 halen ^^
Schrik me helemaal de kanker.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:46 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Volgens mij komt GTA IV in hetzelfde rijtje als Resident Evil 5.
Dit is pas een game:
Eventjes geprobeerd ja, maar niet lang genoeg om een oordeel te hebben.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie die demo van Battlestation Pacific al geprobeerd? Is het wat?
[ afbeelding ]
Dit moet je meemaken op een 55" met dolby surround en dan goed de volume omhoog.quote:
Blablablaquote:
Heb zelf een 42 inch! Maar niet met dolby. Heb wel speakers die ik nog nooit voluit heb gehad. Zijn vroeger van m'n pa geweest. Heb onlangs ook z'n Kenwood versterker gekregenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:36 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dit moet je meemaken op een 55" met dolby surround en dan goed de volume omhoog.
Dan is die eindbaas wel even een hele andere ervaring dan die van Aquila op z'n camping teeveetje.
Die plasma cutter maakt echt zo'n gruwelijk vet geluid, je hart zit in je keel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |