Baas Leonos! Ik krijg hem ook binnen binnen zoals reeds eerder vermeldquote:
Mirrors Edge is een proof of concept-game, maar wel een goed uitgewerkte.quote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
Bijna klaar met Mirror's Edge!
Toch wel een teleurstelling![]()
Het begin is super vet want dan ren je nog over die daken en dat is gewoon tof gedaan.Later op ga je steeds meer die kut gangetjes in waar niets aan is en waar het gewoon trail en error wordt!
Verder is het verhaal ook stom en zitten er een aantal neppe dingen in die het ook wel verpesten!
Deze game maar dan free roaming zou wel echt vet zijn
7k!quote:Op maandag 27 april 2009 22:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Ben trouwens blij dat ik Onechanbara niet meer hoef te spelen, wat een enorme klotegame is dat!!!
Jaja, just another steppingstone to greatness!quote:
Geen probleem hoor, fix ik wel evenquote:
En de award voor meest behulpzame mod gaat naar......quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 22:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En de award voor meest behulpzame mod gaat naar......
[ afbeelding ]
RAYMANNL!!!
Sorry ouwe baas, de users hebben gesproken!quote:
Welke users? Ik wil namen!quote:Op maandag 27 april 2009 22:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sorry ouwe baas, de users hebben gesproken!
Maar je blijft natuurlijk mijn persoonlijke nummer 1!!
(na Roy)
Ik sowieso. Bernie is de vriendelijkste mod allertijden!quote:
Toen ik zondag die game ff voor de grap bij me zusje speelde had ik al zoiets van: dit ga jij niet leuk vindenquote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
Bijna klaar met Mirror's Edge!
Toch wel een teleurstelling![]()
Het begin is super vet want dan ren je nog over die daken en dat is gewoon tof gedaan.Later op ga je steeds meer die kut gangetjes in waar niets aan is en waar het gewoon trail en error wordt!
Verder is het verhaal ook stom en zitten er een aantal neppe dingen in die het ook wel verpesten!
Deze game maar dan free roaming zou wel echt vet zijn
Hij kon er maar niet over ophouden op MSNquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb je echt Turning Point gehaald Aquila?
Mijn hemel, hoe diep kun je zinken. Echt.
Ik vond hem tof maar dat was meer in het begin toen je nog voornamelijk over daken aan het rennen was. Later op ga je die klote gangetjes in en is er langs niet meer zo veel aan!quote:Op maandag 27 april 2009 23:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Toen ik zondag die game ff voor de grap bij me zusje speelde had ik al zoiets van: dit ga jij niet leuk vinden
Dude ik wist dat niet... En ik heb hem geruild tegen Dark Sector want daar kwam ik niet meer vanafquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb je echt Turning Point gehaald Aquila?
Mijn hemel, hoe diep kun je zinken. Echt.
Dat bevestigd het al, je hebt gewoon niet genoeg doorzettingsvermogen om zulke games te waarderen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 07:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond hem tof maar dat was meer in het begin toen je nog voornamelijk over daken aan het rennen was. Later op ga je die klote gangetjes in en is er langs niet meer zo veel aan!
En mis springen is ook kut
[..]
Dude ik wist dat niet... En ik heb hem geruild tegen Dark Sector want daar kwam ik niet meer vanaf![]()
Ik weet dat je niet een van de slimste bent Pettiquote:Op dinsdag 28 april 2009 07:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat bevestigd het al, je hebt gewoon niet genoeg doorzettingsvermogen om zulke games te waarderen.
Zo gauw je meer dan 3 pogingen moet doen vind je game al niet veel meer aan.
En veel plezier met Turning PointAls je hem uit hebt misschien maar ruilen tegn Legendary
wou je soms beweren dat dit de eerste keer is dat je een game tegen vind vallen omdat het je niet zou lukken? En door mij als dom neer te zetten wordt jij echt niet slimmer van.quote:Op dinsdag 28 april 2009 07:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet een van de slimste bent Petti![]()
Maar ik heb hem gewoon uitgespeeld (moet alleen nog even die laatste sprong naar die heli maken) en het feit dat je later bijna alleen in gangetjes rond loopt heeft niets met doorzettingsvermogen te maken!
Dan heb je nog extreem veel te ontdekkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bijna 25u Fallout nu en ik heb geen lopende sidequests meerVoor de storyline moet ik nu helemaal naar links naar een of andere Vault (112 geloof ik) maar dat vind ik eigenlijk te ver weg
![]()
Ik ga de komende sessies gewoon een beetje rondlopen denk ik, vooral boven Big Town (N, NE) ben ik nog niet geweest bijvoorbeeld.
Ik heb een ban-aanvraag voor je gedaan! Bedankt voor je input op fokquote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik sowieso. Bernie is de vriendelijkste mod allertijden!
Als je als een koei rondloopt op realistic haal je TH echt niet hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:40 schreef wc-eend het volgende:
Oh heb gister het eerste level van terrorist hunt gedaan in RSV2.. dat is echt tactloos.. gewoon als een koe rondlopen en alles afknallen wat je tegenkomt.. wel goed voor de xpNu vind ik het jammer dat ik geen live meer heb..
en ik heb ook geen xbox spelende vrienden.. dus co-op partner kan ik ook wel schudden
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:24 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
wou je soms beweren dat dit de eerste keer is dat je een game tegen vind vallen omdat het je niet zou lukken? En door mij als dom neer te zetten wordt jij echt niet slimmer van.
TVersityquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:28 schreef -Dries- het volgende:
Nou, ik heb dus de goede codecs geinstalleerd en DivX geinstalleerd, maar nog steeds krijg ik een foutmelding dat het bestandstype niet wordt herkend en dat de juiste codec niet is geinstalleerd.
Films kijken op je TV via je Xbox met Windows Media Center![]()
Iemand een idee wat ik moet doen?
Dit moet je gewoon een keer meegemaakt hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bijna 25u Fallout nu en ik heb geen lopende sidequests meerVoor de storyline moet ik nu helemaal naar links naar een of andere Vault (112 geloof ik) maar dat vind ik eigenlijk te ver weg
![]()
Ik ga de komende sessies gewoon een beetje rondlopen denk ik, vooral boven Big Town (N, NE) ben ik nog niet geweest bijvoorbeeld.
nou ik heb de demo gedaan, maar ik vond het maar houterig en saai overkomen.quote:
Het ligt ook eerder aan je xbox hoor; die kan maar heel weinig afspelen. Als je exotische zooi wil afspelen moet je gaan transcoden naar iets wat de xbox wel kan afspelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:28 schreef -Dries- het volgende:
Nou, ik heb dus de goede codecs geinstalleerd en DivX geinstalleerd, maar nog steeds krijg ik een foutmelding dat het bestandstype niet wordt herkend en dat de juiste codec niet is geinstalleerd.
Films kijken op je TV via je Xbox met Windows Media Center![]()
Iemand een idee wat ik moet doen?
Nou, het is zeker geen exotische zooi wat ik heb hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:38 schreef ach het volgende:
[..]
Het ligt ook eerder aan je xbox hoor; die kan maar heel weinig afspelen. Als je exotische zooi wil afspelen moet je gaan transcoden naar iets wat de xbox wel kan afspelen.
Is het toevallig een beetje oude rip? Want de xbox kan alleen overweg met divx 5 en hoger volgens mij, heb zelf ook nog wel een paar films is divx3 liggen en die wil hij dan inderdaad niet afspelenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:42 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nou, het is zeker geen exotische zooi wat ik heb hoorGewoon doodnormale avi bestanden.
Waar kan je dat zien? Als ik bij eigenschappen kijk is het een DVDrip XviD in .avi formaat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is het toevallig een beetje oude rip? Want de xbox kan alleen overweg met divx 5 en hoger volgens mij, heb zelf ook nog wel een paar films is divx3 liggen en die wil hij dan inderdaad niet afspelen
Yeah daar had je wel programmaatjes voor om te kijken in welke versie van DivX hij gemaakt is, maar die weet ik zo 123 niet uit mn hoofd... Iemand anders?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:02 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien? Als ik bij eigenschappen kijk is het een DVDrip XviD in .avi formaat.
Maar ik heb wel divx (en dus de bijbehorende codecs) gedownload.
Ja, daar zit ik nu mee te kloten, maar echt gebruiksvriendelijk is het volgens mij nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Anders is TVersity het makkkelijkst, daarmee zou je in principe alles af moeten kunnen spelen
Gewoon in my xbox op video library klikken en dan zie je vanzelf tversity in het lijstje met beschikbare apparaten staan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:28 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik nu mee te kloten, maar echt gebruiksvriendelijk is het volgens mij niet
Mijn media playback device staat nu op Xbox 360 en de films staan in mijn library, maar hoe ik nu TVersity moet laten connecten met mijn Xbox is me een raadsel![]()
Oke! Kga zo kijken. Mijn vriendin speelt nu Oblivion dus kon het niet checkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon in my xbox op video library klikken en dan zie je vanzelf tversity in het lijstje met beschikbare apparaten staan.
Jezus.. was het zo simpel..quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon in my xbox op video library klikken en dan zie je vanzelf tversity in het lijstje met beschikbare apparaten staan.
Ik zal je maar niet vertellen hoe lang ik heb zitten kutten voordat ik doorhad dat ik het daar kon vindenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:12 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Jezus.. was het zo simpel..![]()
*voelt zich dom*
Mwach, ik vond Dead Rising niet bijster interessant. Zag er goed uit, speelde wel lekker weg, maar na een uurtje had ik het wel weer gezien. Budget-titel voor mij iig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:08 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Mark my words..
This game will shit on every other game!
Kettingzagen op een stok. Fuck yeah!quote:
Wel vet idd! Hoop dat deze keer de zombie's eindig zijn maar zal wel niet..quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kettingzagen op een stok. Fuck yeah!
Ik las net op joystiq dat ze er 7000 tegelijkertijd op je scherm kunnen toveren, terwijl het origineel ophield bij 500quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel vet idd! Hoop dat deze keer de zombie's eindig zijn maar zal wel niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |