komt beter overquote:Op maandag 27 april 2009 21:44 schreef blomst het volgende:
was het papier op, dat bart het nu persoonlijk komt vertellen
zonde van het vele waterquote:
Je hebt Bart toch vaker gezienquote:Op maandag 27 april 2009 21:47 schreef beequeen het volgende:
Bart staat voor de klas of wat? Het zijn toch geen kleine kinderen?
Bart vertelde in weekend dat zij bij BB1 soms wel 14 uur per dag sliepen... wil ie niet met zn programmaquote:
daar heb je de douche voorquote:
voor de kijkers ookquote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef Day het volgende:
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat dit nu gebeurt eigenlijk.
ja ik ook.quote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef Day het volgende:
Straks worden ze ook nog overhoordquote:Op maandag 27 april 2009 21:47 schreef beequeen het volgende:
Bart staat voor de klas of wat? Het zijn toch geen kleine kinderen?
Dus dat. Maar Bart wil ff in beeld.quote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef Day het volgende:
ivbo niveauquote:Op maandag 27 april 2009 21:49 schreef Toverheks het volgende:
bart kan ook voor de klas gaan staan hij vertelt het lekker en duidelijk maar of al die sufgestudeerde koppie`s het snappen betwijffel ik, ja ze hebben allemaal niks afgemaakt
jammerquote:
en dwangsexquote:Op maandag 27 april 2009 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
das meer voor speciefieke sex...zoals wurg
Zeg, die 8e deelnemer (Jeroen toch?), is dat dezelfde jongen als op die foto?quote:Op maandag 27 april 2009 21:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Maar Bart wil ff in beeld.
quote:
waarom dan?quote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef Day het volgende:
zelfde als allemaal flessen drank enzo bestellen , maar geen openerquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zelfde als allemaal flessen drank enzo bestellen , maar geen opener
Bunker, oorlog, geen eten, zo is het toch?quote:
Precies, het zou moeten zijn dat mensen stemmen op boodschappen, wat een uitkomst geeft van wel of niet. Nu besteld iedereen wat anders en hebben ze straks dus ALLE artikelen daarquote:
Had eerder moeten gebeuren. Of is het de bedoeling dat Bart regelmatig instructies komt geven?quote:
Nee, want een fles krijg je ook met andere hulpmiddelen wel open, voor roken heb je echt vuur nodigquote:Op maandag 27 april 2009 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zelfde als allemaal flessen drank enzo bestellen , maar geen opener
Je moet ze ook niet opeten!quote:
Ik dacht ook al dat het voorraadhok vol rookworsten zou liggenquote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef Toverheks het volgende:
als dat muziekje komt voor de telefoon lijkt het de hema wel, is ook altijd en dan volgt er een reklame
de Bartshowquote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef Day het volgende:
[..]
Had eerder moeten gebeuren. Of is het de bedoeling dat Bart regelmatig instructies komt geven?
goed opletten mensen, beeldscherm wordt zo vervangen en de aanslag is aanstaande!quote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef Day het volgende:
[..]
Had eerder moeten gebeuren. Of is het de bedoeling dat Bart regelmatig instructies komt geven?
Wat voor zin heeft dat bestellen danquote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef Jimbo het volgende:
als 100 mensen 15 aanstekers bestellen krijgen ze dr toch maar 1 of 2![]()
lang in je handen wrijven , brand ooit welquote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want een fles krijg je ook met andere hulpmiddelen wel open, voor roken heb je echt vuur nodig
Ik vond het wel nuttig. Nu weten de streamers tenminste ook precies wat de regeltjes zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om het even mee te krijgen, als kijker.quote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Hij loopt iig nog steeds met hetzelfde huppeltje. En komt ook nog vrij onzeker over.quote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef F04 het volgende:
Wat is Bart veranderd zeg na 10 jaar.![]()
[ afbeelding ]
Zal wel voor de kijkers bedoeld zijn tochquote:Op maandag 27 april 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Straks worden ze ook nog overhoord![]()
Ik kan me niet voorstellen dat ze dit alles niet al wisten.
Welk streepje voor? Dat ze geen sigareten nodig hebben zeker?quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef rooie3 het volgende:
Gaaf dat ze een pakje shag kregen.Want de niet rokers hebben anders al een streepje voor.
die komen toch wel snachts , anders is het echt 8e weggeghooit geldquote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef Espabilado het volgende:
De grootste faal van The Bunker is dat er snachts geen streams zijn... als ze nu aan de alcohol gaan komen ze pas los als de streams dood gaanEn ws zal dat bijna elke dag zo zijn.
Of moeten ze ook per se gaan slapen dan? Nog kanslozer
Als je die luxe niet geeft aan de rokers zijn het geen rokers meer.quote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef logicc123 het volgende:
Waarom luxe voor de rokers en niks voor de niet-rokers, en niemand zegt er wat van.
niet echt neequote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef F04 het volgende:
Wat is Bart veranderd zeg na 10 jaar.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Kwaliteit het volgende:
Goedeavond, heb ik nog iets gemist?(behalve opening dan)
tuurlijk zijn er snachts streams!quote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef Espabilado het volgende:
De grootste faal van The Bunker is dat er snachts geen streams zijn... als ze nu aan de alcohol gaan komen ze pas los als de streams dood gaanEn ws zal dat bijna elke dag zo zijn.
Of moeten ze ook per se gaan slapen dan? Nog kanslozer
Het voelt een beetje als inbreuk op het gebeuren. Maar goed, dat is dan nieuw.quote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om het even mee te krijgen, als kijker.
Vind het terecht.De rokers hebben dan al een probleem met afkicken en de niet rokers niet.quote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef logicc123 het volgende:
Waarom luxe voor de rokers en niks voor de niet-rokers, en niemand zegt er wat van.
Huub, rot eens op. We volgen het toch wel.quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef ditisHuub het volgende:
goed opletten mensen, beeldscherm wordt zo vervangen en de aanslag is aanstaande!
mag het wel hopen jaquote:
En nu hebben de rokers een extraatje ipv de niet rokers, ook niet helemaal eerlijkquote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef rooie3 het volgende:
Gaaf dat ze een pakje shag kregen.Want de niet rokers hebben anders al een streepje voor.
dat maak ik dan zelf wel weer uit, natuurlijk ben je aan het kijken als je deze post leest. Waarom zou je het anders lezen?quote:Op maandag 27 april 2009 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub, rot eens op. We volgen het toch wel.
Het vervangen van een beeldscherm houdt in dat er een aanslag aanstaande is?quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
goed opletten mensen, beeldscherm wordt zo vervangen en de aanslag is aanstaande!
Wietquote:
Zeker weten en een uur zonder peuk is al een ramp.quote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Welk streepje voor? Dat ze geen sigareten nodig hebben zeker?
Jij bent vast een roker
Nou, das ook niet aardig...quote:Op maandag 27 april 2009 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
ja of geef gewoon echt nuttige informatie zoals hoe we die bunker bombarderen enzulksquote:Op maandag 27 april 2009 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij lijkt Bart wel, ook zo'n schoolmeesterquote:Op maandag 27 april 2009 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
volgens mij ben je daar straks niet meer weg te slaan ...quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 april 2009 21:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het terecht.De rokers hebben dan al een probleem met afkicken en de niet rokers niet.
Tja als je dat niet kan moet je niet meedoen,quote:Op maandag 27 april 2009 21:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het terecht.De rokers hebben dan al een probleem met afkicken en de niet rokers niet.
Tsja, nu is het wachten op wiet en xtc.quote:Op maandag 27 april 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
En nu hebben de rokers een extraatje ipv de niet rokers, ook niet helemaal eerlijk
nou nouquote:Op maandag 27 april 2009 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 april 2009 21:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja of geef gewoon echt nuttige informatie zoals hoe we die bunker bombarderen enzulks
Mwah, niet verkeerd deze voorkennis, wilde net een biertje gaan pakken. Dat doe ik nu toch maar dan met het volume iets hoger.quote:Op maandag 27 april 2009 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dan hebben jullie wat misverstanden uit de wereld te helpen want ik ben niet de enige die dat denkt.quote:
Als je dat werkelijk vind is het je eigen schuldquote:Op maandag 27 april 2009 21:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten en een uur zonder peuk is al een ramp.
tja ik moet morgen en morgen weer gewoon werken , mar anders had ik hier de komende dagen en nachten wel gezeten jaquote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef snetje het volgende:
[..]
volgens mij ben je daar straks niet meer weg te slaan ...
Nee maar afkicken is ook niet alles en dan weer een voordeel voor de niet rokers.quote:Op maandag 27 april 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu hebben de rokers een extraatje ipv de niet rokers, ook niet helemaal eerlijk
En gaat hij hier op Fok! telkens voorzeggen wat er gaat gebeurenquote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef snetje het volgende:
[..]
volgens mij ben je daar straks niet meer weg te slaan ...
En dat mag wel van John? (niet vervelend bedoelt, ben gewoon nieuwsgierig)quote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tja ik moet morgen en morgen weer gewoon werken , mar anders had ik hier de komende dagen en nachten wel gezeten ja
Hij draait een dagje mee.quote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Jimbo het volgende:
wat heeft huub eigenlijk met TBO te maken :/ die gast zou toch met jaap iets gaan doen
's nachts is de tream wel actief, maar is er geen regie die de camera's bedient.quote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Oh, dan hebben jullie wat misverstanden uit de wereld te helpen want ik ben niet de enige die dat denkt.
ahha, duidelijkquote:
bij DGK hadden we dat heel leuk gevonden, daar werd de redaktie altijd warm onthaaldquote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En gaat hij hier op Fok! telkens voorzeggen wat er gaat gebeuren
Waarom zouden ze naar Bart luisteren en doet wat ie zegtquote:Op maandag 27 april 2009 21:57 schreef Day het volgende:
[..]
Het voelt een beetje als inbreuk op het gebeuren. Maar goed, dat is dan nieuw.
Hij mag zich wel iets minder als schoolmeester opstellen.
Erg hequote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Als je dat werkelijk vind is het je eigen schuld
Niets leuker dan proletarisch winkelenquote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben weer terug van het boodschappen doen voor de bewoners: kost niet eens credits.
Nou Huub, doe het nachtwerk, je moet iets over hebben voor carriere.quote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef Rijpie het volgende:
[..]
's nachts is de tream wel actief, maar is er geen regie die de camera's bedient.
zo moeilijk zijn die dingen toch nietquote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef HiDiHo het volgende:
Hoelang duurt het voordat ze hem zwaarder hebben staan
Voor 7,95 extra is Bart wel bereid een 2e stream te nemen heb ik vernomenquote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef Kinga het volgende:
Vind wel dat er minimaal 2 streams mochten zijn....
pauperquote:Op maandag 27 april 2009 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Snachts zijn er wel streams maar automatisch, dus geen handmatige regie.
Lijkt me leuk. Maar de niet rokers zijn te soft.quote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef Gert het volgende:
Een niet-roker zou dat pakje shag even onder de kraan moeten houden.
Tenminste, als de kraan het doet.
Nu is het ff te laat om naar Utrecht heen en weer te rijden voor een switch, als jullie die morgen nog nodig hebben laat het ff weten, nog meer nodig op computer gebied? en lees, nogmaals, je mail!!!! afz. C. je weetzzzz spon......quote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tja ik moet morgen en morgen weer gewoon werken , mar anders had ik hier de komende dagen en nachten wel gezeten ja
als ie dan ook zorgt dat je op meerdere ips kan kijkenquote:Op maandag 27 april 2009 22:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor 7,95 extra is Bart wel bereid een 2e stream te nemen heb ik vernomen
Vind het wel grappig dat Bart binnen kwam.quote:Op maandag 27 april 2009 22:02 schreef blomst het volgende:
[..]
bij DGK hadden we dat heel leuk gevonden, daar werd de redaktie altijd warm onthaald
quote:Op maandag 27 april 2009 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Die bescheidenheid en meegaandheid van Peter staat echt totaal in contrast met de manier waarop hij op FOK! tekeer is gegaan.
Met zijn neerkijken op de mensen met broodtrommeltjes die om 8 uur opstaan, en zijn gepoch met die 200 euro voor 3 minuten zingen.
Ik heb 15 zakken chips voor ze besteld (wilde testen of dat konquote:Op maandag 27 april 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets leuker dan proletarisch winkelen
ik ook, maar van de andere kant vind ik dat als ze opgesloten zitten, eigenlijk totaal geen contact moeten hebben met de buiten wereld, en ook de regie niet.quote:Op maandag 27 april 2009 22:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat Bart binnen kwam.
timer voor de fietsquote:
Kan nu toch ook al?quote:Op maandag 27 april 2009 22:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ie dan ook zorgt dat je op meerdere ips kan kijken
quote:Op maandag 27 april 2009 22:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor 7,95 extra is Bart wel bereid een 2e stream te nemen heb ik vernomen
nee toch ? :S je kan ze laten overzetten maar niet gewoon standaard meerdere ipsquote:
...gebob?quote:Op maandag 27 april 2009 22:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nu is het ff te laat om naar Utrecht heen en weer te rijden voor een switch, als jullie die morgen nog nodig hebben laat het ff weten, nog meer nodig op computer gebied? en lees, nogmaals, je mail!!!! afz. C. je weetzzzz spon......
quote:Op maandag 27 april 2009 22:03 schreef Chanel5 het volgende:
Nu is het ff te laat om naar Utrecht heen en weer te rijden voor een switch, als jullie die morgen nog nodig hebben laat het ff weten, nog meer nodig op computer gebied? en lees, nogmaals, je mail!!!! afz. C. je weetzzzz spon......
Je kunt gewoon niet eens even weglopen om iets te pakken he?quote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mwah, niet verkeerd deze voorkennis, wilde net een biertje gaan pakken. Dat doe ik nu toch maar dan met het volume iets hoger.
Eigenlijk wordt ik nog woest als ik daar aan terug denk : Vier streams beschikbaar en maar twee scenes te zien (vanaf twee cameraplaatsen)quote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef Kinga het volgende:
Vind wel dat er minimaal 2 streams mochten zijn....
dat zij hij niet.quote:Op maandag 27 april 2009 22:04 schreef happyme28 het volgende:
En Bart zei nog .. .dat is de telefoon maar die gaat amper ... haha
Zit helemaal geen beveiliging opquote:Op maandag 27 april 2009 22:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee toch ? :S je kan ze laten overzetten maar niet gewoon standaard meerdere ips
Welquote:
Ik las het net, staat er een btje krom, ik zit bij Eindhoven in de buurt maar heb een stapel switches in Utrecht liggen.quote:Op maandag 27 april 2009 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
...gebob?
Die bunker staat in Eindhoven
Er zijn 's nachts wel streams hoorquote:Op maandag 27 april 2009 22:06 schreef PeterNB het volgende:
Wat lees ik nou? Geen streams snachts? Ook niet in het weekend?
(Hmmmm, beetje zonde van mijn centen dan)
quote:Op maandag 27 april 2009 22:07 schreef JediMasterLucia het volgende:
Heheheehhe de doodskist
hahahaha Peter en Jeroen in de kist
quote:Op maandag 27 april 2009 22:08 schreef D. het volgende:
Zo slecht zal die kist toch niet liggen?
Hoor zelden mensen klagen
Een aanval = een opdracht. Volgens mij.quote:Op maandag 27 april 2009 22:10 schreef lies1958 het volgende:
is dit nu die aanval of gewoon een opdracht snap het even niet
Dus dat.quote:Op maandag 27 april 2009 22:11 schreef Kwaliteit het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
dat kreeg ik ook al in beeld!quote:Op maandag 27 april 2009 22:11 schreef Kwaliteit het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
quote:Op maandag 27 april 2009 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
oude tijden herleven!![]()
[ afbeelding ]
En overdag mogen ze niet slapen,wat een domoren zeg.quote:Op maandag 27 april 2009 22:12 schreef Kinga het volgende:
8 uur plat op je rug liggen, zonder te slapen... wel heavy
En dan 8 uur? Auch.quote:Op maandag 27 april 2009 22:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Had een spijkerbed ook wel leuk gevonden!
Mark,quote:
Ik dacht dat ze maar max 4 uur achter elkaar mochten.quote:Op maandag 27 april 2009 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom kiezen ze in vredesnaam voor 8 uur sessies, dat is toch oerstom
quote:Op maandag 27 april 2009 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mark,Nieuwe COS klaarzetten
(anders pikt Pietje hem weer in
)
quote:Op maandag 27 april 2009 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mark,Nieuwe COS klaarzetten
(anders pikt Pietje hem weer in
)
dat zeg ik...de rest moet fietsen gaat per kwartierquote:Op maandag 27 april 2009 22:15 schreef D. het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze denken de tijd bij te gaan houden
Ze denken dat er een alarm zal afgaan, aangezien ze geen tijd hebben.....quote:Op maandag 27 april 2009 22:15 schreef D. het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze denken de tijd bij te gaan houden
Ja, denk dat ze even niet aan trombose gedacht hebben.quote:Op maandag 27 april 2009 22:13 schreef Espabilado het volgende:
Lekker bloedproppen oplopen met zn allen
WB, heb je er zin in?quote:Op maandag 27 april 2009 22:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Had een spijkerbed ook wel leuk gevonden!
minimaal 4 uur per sessie, dat zouden ze dan ook als max moeten zetten (zelf) om zoveel mogelijk afwisseling te hebben. Je krijgt stijve spieren, ouch, de sukkelsquote:Op maandag 27 april 2009 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze maar max 4 uur achter elkaar mochten.
ow, sorry, niet gelezenquote:Op maandag 27 april 2009 22:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zeg ik...de rest moet fietsen gaat per kwartier
quote:Op maandag 27 april 2009 22:16 schreef Rijpie het volgende:
Nou dat wordt de nacht doorhalen. iemand al koffie gekocht??
Ja, lekker drinken en niet naar het toilet kunnenquote:Op maandag 27 april 2009 22:16 schreef Rijpie het volgende:
Iemand anders had hele lading xtc besteld toch.quote:Op maandag 27 april 2009 22:16 schreef Rijpie het volgende:
Goed gedaanquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 22:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zeg ik...de rest moet fietsen gaat per kwartier
Ze moeten niet deknenquote:Op maandag 27 april 2009 22:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze denken dat er een alarm zal afgaan, aangezien ze geen tijd hebben.....
quote:Eerste weekopdracht is binnen! Gepubliceerd op: 27/04/2009 Maandag 27 april 2009; 22:10 uur
De eerste weekopdracht is binnen de overlevers hebben de volgende brief ontvangen:
"Beste overlevers,
U zult zich ongetwijfeld hebben afgevraagd waar die lugubere doodskist nou voor dient?
Maakt u zich geen zorgen, u zal nu het antwoord horen.
De kijker heeft bepaald dat 4 van jullie deze opdracht zullen moeten gaan uitvoeren.
Dat zijn: Peter, Renate, Amber en Jeroen!
Jullie zullen met zijn vieren de kist “bezet” moeten houden. Dit houdt in dat er te allen tijde 1 iemand in de kist moet liggen en dit moeten jullie 48 uur volhouden.
Er zijn hier echter een aantal voorwaarden aan verbonden. Namelijk:
• Jullie moeten van te voren een schema maken wie wanneer de kist bezet houdt.
• Het minimum aantal uren dat per beurt toegestaan is, is vier uur. Oftewel niemand ligt minder dan 4 uur aan een stuk in de kist.
• Er mag alleen op de rug gelegen worden met het gezicht naar boven.
• Er dient een bak met water, gevuld tot de streep op de buik of borst gehouden worden, gedurende de gehele 48 uur.
• De bak met water mag de kist nooit verlaten, en bij de wissel dient er altijd contact gehouden te worden met de kist.
• Er mag geen water verloren worden. Aan het eind van de opdracht moet hij nog steeds tot de streep gevuld zijn. Er mag niet worden bijgevuld, en met de verdampingsfactor is rekening gehouden!
• Het deksel mag er NIET op!
U krijgt nu 15 minuten de tijd om een schema op te stellen, dit dient op een groot vel duidelijk geschreven te worden. Laat dit schema midden op de tafel liggen.
Na dit kwartier krijgen jullie nogmaals 15 minuten om jullie voor te bereiden op de opdracht. Als de teller voor de tweede keer op 0 staat, begint de opdracht!"
Hoe zullen de overlevers dit gaan aanpakken, we zullen hun strijd op de voet volgen...
kijk uit mallootquote:Op maandag 27 april 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met een bak water kan je echt niet slapen, malloot
Die mannen he die onderschatten dit gewoon.quote:Op maandag 27 april 2009 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom kiezen ze in vredesnaam voor 8 uur sessies, dat is toch oerstom
quote:Op maandag 27 april 2009 22:18 schreef Day het volgende:
Ik begin nu te begrijpen waarom ze allemaal hun studies afbreken.
Van 8 uur liggen?quote:Op maandag 27 april 2009 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, denk dat ze even niet aan trombose gedacht hebben.
Doen ze maar in een leeg flesjequote:Op maandag 27 april 2009 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, ze worden wakker, 8 uur niet pissen is lastig.
Prachtig dit
Super van de makers....quote:Op maandag 27 april 2009 22:19 schreef Leandra het volgende:
Top dat de opdracht gelijk compleet op de site staat:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |