komt beter overquote:Op maandag 27 april 2009 21:44 schreef blomst het volgende:
was het papier op, dat bart het nu persoonlijk komt vertellen
zonde van het vele waterquote:
Je hebt Bart toch vaker gezienquote:Op maandag 27 april 2009 21:47 schreef beequeen het volgende:
Bart staat voor de klas of wat? Het zijn toch geen kleine kinderen?
Bart vertelde in weekend dat zij bij BB1 soms wel 14 uur per dag sliepen... wil ie niet met zn programmaquote:
daar heb je de douche voorquote:
voor de kijkers ookquote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef Day het volgende:
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat dit nu gebeurt eigenlijk.
ja ik ook.quote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef Day het volgende:
Straks worden ze ook nog overhoordquote:Op maandag 27 april 2009 21:47 schreef beequeen het volgende:
Bart staat voor de klas of wat? Het zijn toch geen kleine kinderen?
Dus dat. Maar Bart wil ff in beeld.quote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef Day het volgende:
ivbo niveauquote:Op maandag 27 april 2009 21:49 schreef Toverheks het volgende:
bart kan ook voor de klas gaan staan hij vertelt het lekker en duidelijk maar of al die sufgestudeerde koppie`s het snappen betwijffel ik, ja ze hebben allemaal niks afgemaakt
jammerquote:
en dwangsexquote:Op maandag 27 april 2009 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
das meer voor speciefieke sex...zoals wurg
Zeg, die 8e deelnemer (Jeroen toch?), is dat dezelfde jongen als op die foto?quote:Op maandag 27 april 2009 21:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Maar Bart wil ff in beeld.
quote:
waarom dan?quote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef Day het volgende:
zelfde als allemaal flessen drank enzo bestellen , maar geen openerquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zelfde als allemaal flessen drank enzo bestellen , maar geen opener
Bunker, oorlog, geen eten, zo is het toch?quote:
Precies, het zou moeten zijn dat mensen stemmen op boodschappen, wat een uitkomst geeft van wel of niet. Nu besteld iedereen wat anders en hebben ze straks dus ALLE artikelen daarquote:
Had eerder moeten gebeuren. Of is het de bedoeling dat Bart regelmatig instructies komt geven?quote:
Nee, want een fles krijg je ook met andere hulpmiddelen wel open, voor roken heb je echt vuur nodigquote:Op maandag 27 april 2009 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zelfde als allemaal flessen drank enzo bestellen , maar geen opener
Je moet ze ook niet opeten!quote:
Ik dacht ook al dat het voorraadhok vol rookworsten zou liggenquote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef Toverheks het volgende:
als dat muziekje komt voor de telefoon lijkt het de hema wel, is ook altijd en dan volgt er een reklame
de Bartshowquote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef Day het volgende:
[..]
Had eerder moeten gebeuren. Of is het de bedoeling dat Bart regelmatig instructies komt geven?
goed opletten mensen, beeldscherm wordt zo vervangen en de aanslag is aanstaande!quote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef Day het volgende:
[..]
Had eerder moeten gebeuren. Of is het de bedoeling dat Bart regelmatig instructies komt geven?
Wat voor zin heeft dat bestellen danquote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef Jimbo het volgende:
als 100 mensen 15 aanstekers bestellen krijgen ze dr toch maar 1 of 2![]()
lang in je handen wrijven , brand ooit welquote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want een fles krijg je ook met andere hulpmiddelen wel open, voor roken heb je echt vuur nodig
Ik vond het wel nuttig. Nu weten de streamers tenminste ook precies wat de regeltjes zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om het even mee te krijgen, als kijker.quote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Hij loopt iig nog steeds met hetzelfde huppeltje. En komt ook nog vrij onzeker over.quote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef F04 het volgende:
Wat is Bart veranderd zeg na 10 jaar.![]()
[ afbeelding ]
Zal wel voor de kijkers bedoeld zijn tochquote:Op maandag 27 april 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Straks worden ze ook nog overhoord![]()
Ik kan me niet voorstellen dat ze dit alles niet al wisten.
Welk streepje voor? Dat ze geen sigareten nodig hebben zeker?quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef rooie3 het volgende:
Gaaf dat ze een pakje shag kregen.Want de niet rokers hebben anders al een streepje voor.
die komen toch wel snachts , anders is het echt 8e weggeghooit geldquote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef Espabilado het volgende:
De grootste faal van The Bunker is dat er snachts geen streams zijn... als ze nu aan de alcohol gaan komen ze pas los als de streams dood gaanEn ws zal dat bijna elke dag zo zijn.
Of moeten ze ook per se gaan slapen dan? Nog kanslozer
Als je die luxe niet geeft aan de rokers zijn het geen rokers meer.quote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef logicc123 het volgende:
Waarom luxe voor de rokers en niks voor de niet-rokers, en niemand zegt er wat van.
niet echt neequote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef F04 het volgende:
Wat is Bart veranderd zeg na 10 jaar.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |