quote:
Ja, al erger ik me nu nog niet echt. Al heeft Jeroen wel een redelijk irritante stem.quote:Op maandag 27 april 2009 21:11 schreef D. het volgende:
Ik denk dat we ons nog genoeg aan die mensen kunnen ergeren
Jaquote:Op maandag 27 april 2009 21:11 schreef D. het volgende:
Ik denk dat we ons nog genoeg aan die mensen kunnen ergeren
quote:Op maandag 27 april 2009 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er zijn er al een paar "gekist en begraven". Terecht![]()
![]()
Avanti
In een pannetje, met olijfolie?quote:Op maandag 27 april 2009 21:11 schreef Deisyy het volgende:Ruud
Jeroen wil graag weer iets met zijn hersenen doen
Geef het wat tijdquote:Op maandag 27 april 2009 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, al erger ik me nu nog niet echt. Al heeft Jeroen wel een redelijk irritante stem.
ik blijf bij mn verhaalquote:
vind iedereen daar ook, kijk die verveelde koppenquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In een pannetje, met olijfolie?![]()
is lekker foedkoopquote:Op maandag 27 april 2009 21:12 schreef rooie3 het volgende:
Die wijze lul gaat wel effe ivf je doen in Israel.
Waarin? Amber is eigenlijk een schat en Eline een heks?quote:
lolquote:Op maandag 27 april 2009 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
voor die 8euro doe je toch niet moeilijk toch ?quote:Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heel apart, meelezen zonder streams, dat is godver echt wel teasing![]()
quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij heeft dat blonde meisje (ik weet niethoe ze heet) heel erg gehuild, ze ziet er bejankt uit
Oh ja, ik moet me ergeren.quote:
Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heel apart, meelezen zonder streams, dat is godver echt wel teasing![]()
Dan wordt het toch nog ietsquote:Op maandag 27 april 2009 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
en wormenquote:Op maandag 27 april 2009 21:14 schreef blomst het volgende:
Jeroen maar opm water en brood deze komende 25 dagen.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef FuTilE het volgende:
Haha, die Renate.. Echt een toiletjuffrouw in spé. Een beetje verveeld over je schoteltje uit zitten kijken.
Hij geeft er niks om, daarom ...quote:Op maandag 27 april 2009 21:16 schreef Jimbo het volgende:
hey kost geld bla bla bla bla
die gast moet eens niet over cash praten, blufkikker
dalijk gaat ie dingen zeggen alsquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 21:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de Tanja van de bunker.
alleen af en toe water gquote:Op maandag 27 april 2009 21:14 schreef blomst het volgende:
Jeroen maar opm water en brood deze komende 25 dagen.
whoohooquote:Op maandag 27 april 2009 21:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Gaat ze dan wel of niet bevallen?quote:Op maandag 27 april 2009 21:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het gaat snel hč Heidi? Nah, het is de eerste ontmoeting en je herkent je pappenheimers toch wel?quote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef HiDiHo het volgende:
Jongens, jullie hebben nog 25 dagen om te praten
goedefims duren meestal langquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 21:17 schreef Day het volgende:
Zo, 5 credits in de min voor Jeroen.
Dit gaat me veel geld kosten, ik voel het nu al!
Das toch alleen maar leuk? Die kelder is klein, streamlocks zijn niet im frage dussss ....quote:Op maandag 27 april 2009 21:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
met die marielin is het zo ruzie , kan je op wachten
Gut, dat vergeet ik helemaal.quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 21:20 schreef Jimbo het volgende:
als je elke keer een nieuwe account aan maakt heb je 5 gratis credits![]()
You turned to the dark sidequote:Op maandag 27 april 2009 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
Tot nu toe vind ik Eline de leukste daar.
Bij de mannen weet ik het nog niet, Bobby was mijn favoriet, maar dat is alweer over![]()
Jeroen,![]()
Denk dat ik maar voor Peter ga
Ik hoop echt dat er een paar nachtbrakers tussen zitten, dan heeft de nachtploeg ook nog iets te doenquote:Op maandag 27 april 2009 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat snel hč Heidi? Nah, het is de eerste ontmoeting en je herkent je pappenheimers toch wel?
dr staat wel securityquote:Op maandag 27 april 2009 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das toch alleen maar leuk? Die kelder is klein, streamlocks zijn niet im frage dussss ....
Hoeveel emailadressen hebt je?quote:Op maandag 27 april 2009 21:20 schreef Jimbo het volgende:
als je elke keer een nieuwe account aan maakt heb je 5 gratis credits![]()
10minuitmail.comquote:
Wij zitten aan de overkantquote:Op maandag 27 april 2009 21:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er een paar nachtbrakers tussen zitten, dan heeft de nachtploeg ook nog iets te doen
Hoi Varen, WB.quote:
quote:
quote:
dalijk noemen ze relmof nogquote:
Da's op zich wel goede bedacht hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 21:20 schreef Espabilado het volgende:
"doe boodschappen voor de deelnemers'" <dus als allemaal verschillende mensen allemaal verschillende dingen voor ze kopen hebben ze dus fucking veel te eten daar en als niemand er gebruik van maakt komt er niks? goed bedacht in dat geval.. not
En dat is bestemd voor iedereen of kan je kiezen wie je wat wilt geven?
Ze konden beter doen dat je met + en - kan stemmen op voedsel...als meer - dan + is krijgt iemand het bv niet.
Ik hoop dat ie er snel een IP beperking op zet, zou niet echt eerlijk zijnquote:
Eens kijken hoe lang hij dat volhoudt!quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 21:22 schreef blomst het volgende:
Ik stem voor een prop papier in de mond van Jeroen.
Lees nog eens wat ik zegquote:Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Da's op zich wel goede bedacht hoor.
Gaan ze ons smeken om een stukje brood omdat het wc papier niet te vreten is
nog beter.quote:Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat dacht je van een gagball ?
ik heb t nog niet gedaanquote:Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie er snel een IP beperking op zet, zou niet echt eerlijk zijn
*nog een keer leestquote:Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Lees nog eens wat ik zegWat jij zegt kan juist makkelijker via de methode die ik voorstel. Met de huidige methode krijgen ze van alles wat denk ik.
Hoeveel credits schuift het?quote:Op maandag 27 april 2009 21:26 schreef Dementor het volgende:
We hebben nog een netwerk switch nodig!
Iemand in of in de buurt van Eindhoven die even in de bunker wil kijken en nog een switch over heeft?
Kom maar brengen!
lets hope so , cokefightquote:Op maandag 27 april 2009 21:26 schreef Day het volgende:
Ik gok op Marielin/Jeroen voor de eerste ruzie!
Hij maakt geen zin af idd.quote:Op maandag 27 april 2009 21:28 schreef NorthernStar het volgende:
Jeroen praat ook echt als een "gebruiker"
quote:Op maandag 27 april 2009 21:28 schreef lunareclipse het volgende:
Jeroen heeft er wel wat voor over als mensen hem op een leuke manier afzeiken ?!?
Vreselijk hč?quote:
Hij moest ook lachen om die Fake van Snetje, dus dat klopt wel.quote:Op maandag 27 april 2009 21:28 schreef lunareclipse het volgende:
Jeroen heeft er wel wat voor over als mensen hem op een leuke manier afzeiken ?!?
Oh dat is knap dan want claire heeft de visagie gedaan vandaag bij de vrouwen.quote:Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef Kinga het volgende:
Die Eline draagt zelfs dezelfde make up als Dido toen.
toch niet huubs clair ?quote:Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Oh dat is knap dan want claire heeft de visagie gedaan vandaag bij de vrouwen.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:28 schreef beequeen het volgende:
Jeroen wil op een toffe manier afgezeken worden. Dat gaat vast en zeker lukken.
Dat zegt dan genoeg over Elinequote:Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eline denkt dat mensen iDeal niet snappen?
coke voor de andere 2quote:Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef NatteBever het volgende:
Ik heb 14 XTC pillen besteld voor de bewoners, dat het maar een leuke avond mag worden
Geniet je?quote:
Die staan er echt bijquote:Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef NatteBever het volgende:
Ik heb 14 XTC pillen besteld voor de bewoners, dat het maar een leuke avond mag worden
Ze jankt ook het snelst, let maar op!quote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef riri het volgende:
Amber -1...heeft me een te grote mond
dat had ik eerder van renate verwacht maar dies best stilquote:
Boring-Bobby heeft zich een slag in de Rondte gepost, op FOK!quote:Op maandag 27 april 2009 21:30 schreef Frenker het volgende:
Bobby gaat voor de Huub techniek? Hele tijd over fok lullen zodat alle fokkertjes gaan stemmen op 'm?
waar staan die dan \??quote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Die staan er echt bij
Was me nog niet opgevallen. Oom agent ook niet neem ik aan
Dat is Heemstede hequote:Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eline denkt dat mensen iDeal niet snappen?
Eindelijkquote:
Keith Bakker?quote:Op maandag 27 april 2009 21:12 schreef Laysa het volgende:
pffff ik word echt vermoeid als ik naar die jeroen kijk....hij doet me aan iemand denken...van tv...ook zo vermoeien
Ik las vanmiddag dat er 's nachts wel streams zijn, dan gaat hij op de nachtstand ofzoquote:Op maandag 27 april 2009 21:32 schreef Espabilado het volgende:
Bedenk me net dat er snachts geen streams zijnIs het nou echt onmogelijk iemand te vinden die als nachtwerk de regie wilt doen. Of dat ze iig 1 camerastandpunt online laten?
Hoiquote:Op maandag 27 april 2009 21:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die sul met zijn geruite dasje om mag hem wat mij betreft nog even wat krapper laten aansnoeren door een medebunker, wat een bladibla met z'n achterhaalde Hummer gekoeterwaal
En die kist, dat is zeker het bed van Marielin?
Hebben ze daar wel knoflook en/of een crusifix?
Ik bied me vrijwillig aanquote:Op maandag 27 april 2009 21:32 schreef Espabilado het volgende:
Bedenk me net dat er snachts geen streams zijnIs het nou echt onmogelijk iemand te vinden die als nachtwerk de regie wilt doen. Of dat ze iig 1 camerastandpunt online laten?
condooms niet bestellen , laten dr maar kindjes en soa's komenquote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
In de webshop, bij de andere boodschappen
Hmmm, ik heb hier nog 3 capsules 2-CB liggen en woon op 10 minuten afstand...quote:Op maandag 27 april 2009 21:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
coke voor de andere 2
maar zou een tof idee zijn![]()
![]()
allemaal spacen daar
die proppen straks met geweld die blonde gozer in de kist of hij wil of nietquote:Op maandag 27 april 2009 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Zouden die bewakers nog een functie krijgen, of is dit voor het plaatje?
die helpen dadelijk the lucky basterd de kist inquote:Op maandag 27 april 2009 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Zouden die bewakers nog een functie krijgen, of is dit voor het plaatje?
doenquote:Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb hier nog 3 capsules 2-CB liggen en woon op 10 minuten afstand...
Kleine moeite om die even door het rooster van de luchtruimte te mikken ;]
Aanstekers, een hele bergquote:Op maandag 27 april 2009 21:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
condooms niet bestellen , laten dr maar kindjes en soa's komen
Je kunt ze beter een switch brengenquote:Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb hier nog 3 capsules 2-CB liggen en woon op 10 minuten afstand...
Kleine moeite om die even door het rooster van de luchtruimte te mikken ;]
Dat ze er dan ook maar bovenop gaan zittenquote:Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die proppen straks met geweld die blonde gozer in de kist of hij wil of niet
2 zielen 1 gedachtenquote:Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
die helpen dadelijk the lucky basterd de kist in
en goed dichttimmeren met van die grote klinknagelsquote:Op maandag 27 april 2009 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ze er dan ook maar bovenop gaan zitten
Die ligt hier ook nog wel ergensquote:Op maandag 27 april 2009 21:36 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Je kunt ze beter een switch brengen
Als er dadelijk 1600 pillen in bestelling staan vraag ik mij af of ze die wel aangeleverd gaan krijgenquote:
Die hadden ze snel nodig, ask Dementor.quote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Die ligt hier ook nog wel ergens
Maar hoezo een switch?
quote:Op maandag 27 april 2009 21:38 schreef Maanvis het volgende:
Mijn boodschappenlijstje staat 17E in het rood
Ben benieuwd... als je echt wil houd je het wellicht een maand vol om uit het zicht te blijvenquote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef Maanvis het volgende:
Renate, maak je niet zo druk, morgen staan je tepels al op internet!
Ja mooi hequote:Op maandag 27 april 2009 21:38 schreef beequeen het volgende:
Die kop.......dat betekent onrust en discussies.
[ afbeelding ]
Ik herken er een Jade Goody in.quote:Op maandag 27 april 2009 21:38 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
* eensquote:Op maandag 27 april 2009 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo beste medeforummers, we hebben de eerste oipdracht al: strippokeren!!!
EENSCH???
Oeh! Wat een valse kop!quote:Op maandag 27 april 2009 21:38 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, lol.. Hier ligt nog een oude 3Com 10Mbit switch. Weet niet of het genoeg is, maar ze mogen hem zo hebben...quote:Op maandag 27 april 2009 21:38 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Die hadden ze snel nodig, ask Dementor.
als renate ze maar aanhoudquote:
Ja en ook vast anti-depressivaquote:Op maandag 27 april 2009 21:38 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2009 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Een pieppelemientje is niet 'jullie ding'?
Vraag het anders even aan de redactiequote:
Van dat soort benamingen moet ikquote:Op maandag 27 april 2009 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Een pieppelemientje is niet 'jullie ding'?
Ik bedoel eigenlijk meer of ze ons wakker mogen houden. En niet net als in DGK ons nachtrust moeten geven.quote:Op maandag 27 april 2009 21:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
eigenlijk vraag je nu wanneer ze hun smoel gaan houwen
Ik snap al niet wat ze daar doen.quote:Op maandag 27 april 2009 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap dus ook niet waarom die beveiligers niet op stoeltjes mogen zitten.
daar gaat mn 8euroquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 21:43 schreef Jimbo het volgende:
als de wc t niet doet
25dagen op een emmer schijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |