zo, ook vroeg klaar met werk zegquote:
klopt:quote:Op maandag 27 april 2009 21:34 schreef stinkie het volgende:
Wat hebben die motoren een gladde bandjes zeg. Dat kan toch nooit goed gaan
Niet genoeg sponsoren voor de bandjesquote:Op maandag 27 april 2009 21:34 schreef stinkie het volgende:
Wat hebben die motoren een gladde bandjes zeg. Dat kan toch nooit goed gaan
Lang geleden jaquote:
Ligt er aan wanneer ik het aangenamer vindquote:Op maandag 27 april 2009 21:39 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Lang geleden ja
Weet je al welk bedrag je jaarlijks nodig hebt om het racen wat aangenamer te maken
Dat krijg je van natte vinger werkquote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Cageon het volgende:
*slik* kom meer dan 2k duurder uit dan ik eerst berekend had.
Daar staan de pruimen bekend om.quote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat krijg je van natte vinger werk
mwuah, had verwacht dat ik wat langer kon doen met een setje banden.quote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
mwuah, had verwacht dat ik wat langer kon doen met een setje banden.quote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 april 2009 21:58 schreef BazzieK het volgende:
We lappen wel een keer voor een euroknaller voor je bij de volgende meet
quote:Op maandag 27 april 2009 22:03 schreef Cageon het volgende:
[..]
mwuah, had verwacht dat ik wat langer kon doen met een setje banden.
Een dergelijke opmerking maakte ik in een keer tijdens mijn stage bij een computer winkel, tegen een stel potten.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Cageon het volgende:
*slik* kom meer dan 2k duurder uit dan ik eerst berekend had.
Dat zou ik nou tof vinden!quote:Op maandag 27 april 2009 21:58 schreef BazzieK het volgende:
We lappen wel een keer voor een euroknaller voor je bij de volgende meet
Nope kosten zijn nog steeds alleen t broodnodige...quote:Op maandag 27 april 2009 22:11 schreef rib-1 het volgende:
[..]De eerste keer was nog zonder massage en auto met chauffeur
Dat is de eerste vraag die een sponsor zal stellen
ze waren lelijk.quote:Op maandag 27 april 2009 22:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
niet verkeerd om naar te kijken als ze geen sportief kort kapsel hebben dan
Zolang ik vrij heb ga ik wel meequote:Op maandag 27 april 2009 22:09 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Subtiel is jouw tweede naam
Ga je mee 10 juni, ik haal je op en als je niet grof genoeg bent kan je naar huis lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |