Een 'net-niet-vriendin-waardige' meid die jou vraagt om met d'r te gaan zwemmen zorgt voor een moeilijk dilemma. Vooral als ze ook nog eens jouw hand vasthoudt.
Ik zal dit voortaan het EDC oftewel het Ego-Dick-Conflict noemen. In deze situatie is er meestal sprake van een maagdelijke, brave relatieaangaande, bescheiden meid die heel heel HEEL graag een vriendje wilt.
Vanzelfsprekend is het daarom dus retevervelend als je geen relatie of iets wilt aan gaan met dit soort meiden maar haar toch wel ooit eens een goede beurt wilt geven. Maar hoe krijg je zulke types aan je lul gerijgd? Juist, een band met haar opbouwen. En dan heb ik het dus over daten, zoenen, winkelen en andere dingen. Wil ik dat? nee. Waarom niet? Omdat al haar lekker vriendinnen dan denken dat ze bezet plus ik niet echt zin heb in commentaar van broeders en als laatste natuurlijk dat mijn ego haar natuurlijk niet wilt.
Nu is een verwachte reactie: play haar!, dat zou ik opzich kunnen doen, maar dan kan ik al haar vriendinnetjes vergeten, want haar mond dicht houden, die kans is minimaal

.
kut.