das huub volgens mij.quote:Op maandag 27 april 2009 22:28 schreef Danny het volgende:
Als ze het NIET halen:
- geen water voor de hele groep voor 48 uur
Als ze het WEL halen:
- 2 minuten warm water per persoon voor de hele groep
- één persoonlijk artikel voor de 4 opdrachtnemers
- voorwaarden voor persoonlijk item krijgen ze na succesvol afronden van de opdracht
Bram vertelt over de megafoon dat de opdracht over 13 minuten en 18 seconden begint.
Danny ga je 25 dagen de typegeit uithangen?quote:Op maandag 27 april 2009 23:42 schreef Danny het volgende:
Amber wil geen seks in de bunker. De meesten zijn het er wel mee eens. Psycho-jeroen vindt dat er flauw. Zijn vrouw ziet het als 'maar een wippie hoor'. Jeroen's droom over seks met Eline en Amber verdwijnt als sneeuw voor de zon en dus begint hij over masturberen.
Inmiddels heeft Renate haar eerste uur volgemaakt in de doodskist.
np, maar ik kan dat niet 24/7 doen, dus doe gerust mee (als je streams hebt tenminste). zo kunnen er tussendoor ook pauzes worden gehoudenquote:
haha, dat begrijp ik (24/7).quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:18 schreef Danny het volgende:
[..]
np, maar ik kan dat niet 24/7 doen, dus doe gerust mee (als je streams hebt tenminste). zo kunnen er tussendoor ook pauzes worden gehouden
quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:25 schreef mooiiiiii het volgende:
Nog 18 minuutjes en 20 sec en dan zit het erop voor Renate.Haar rug doet pijn!Renate moet rustig aan doen want ze laat het water teveel klotsen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |