abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72636864
Mag ik dan alsnog ff weten waarom de vergelijking met een populaire, makkelijke,meest ideale beginnersauto ?
Wat een BMW dus niet is,als we het over een echte beginnende rijder hebben..
De terreinknecht schilderde de palen van het doelwit..
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:02:24 #102
182073 invine
blablabla etc.
pi_72637460
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad en veel valt er vaak niet over te zeggen. Ben je 18 en wil je deze verzekeren dan ben je een stuk meer kwijt dan iemand van 40 met 10 schadevrije jaren. Wegenbelasting is rond de 36 per maand. Benzine 1 op 11.
Ja ik ben 21, en hij zou dan op mijn vaders naam gaan.. maar is die vrij onderhouds gevoellig? Ben namelijk wel opzoek naar een auto
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_72638151
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:39 schreef armano het volgende:
Mag ik dan alsnog ff weten waarom de vergelijking met een populaire, makkelijke,meest ideale beginnersauto ?
Wat een BMW dus niet is,als we het over een echte beginnende rijder hebben..
Je zegt het goed, het is een makkelijke en ideale (en goedkope) beginnersauto. Maar sommige mensen (zoals ik) willen niet in zo'n stuk schroot rijden. Ik denk dat deze BMW ook een goede beginnersauto is. Hij heeft me nog nooit in de steek gelaten, hij gaat niet hard (meer pk's = meer ongelukken), schakelt soepel.

De vergelijking met de Alto is meer als grapje bedoelt. Ontopic nu.
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:02 schreef invine het volgende:

[..]

Ja ik ben 21, en hij zou dan op mijn vaders naam gaan.. maar is die vrij onderhouds gevoellig? Ben namelijk wel opzoek naar een auto
Tja net als elke andere auto van 16 jaar zal je nu en dan onderhoud moet plegen, ook BMW .

Ik kan de OP trouwens niet bijwerken, maar er zijn wel enkele minpunten op deze auto, dacht dat dit er ook in stond maar was zeker m'n vorige topic.

- Gaat niet harder dan 160. Waarom weet ik niet, sommige zeggen verkeerde katalysator? Hij gaat wel met gemak naar de 160 maar dan stopt het.
- ABS lampje brandt af en toe (meestal).
- Roest boven rechtervoorwiel.

[ Bericht 11% gewijzigd door YoshiBignose op 11-09-2009 11:41:01 ]
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 11 september 2009 @ 13:42:12 #104
53151 T42
Pinball Wizard
pi_72641571
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:12 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

bron? want dat is echt de grootste onzin volgens mij...

tevens tvp, ik ken iemand die op zoek is naar een goedkope auto

is geen lariekoek
bron: vraag maar eens bij een lokale garage
pi_72641982
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:42 schreef T42 het volgende:

[..]

is geen lariekoek
bron: vraag maar eens bij een lokale garage
ik heb onlangs bij mijn garage een blok uit een E36 325i open zien staan (nieuwe koppakking plaatsen) met 270.000km, en je zag in de cilinderkamers zelfs nog de hoonlijnen van het produceren van de motor. Echt versleten kon je dat toch zeker niet noemen hoor .
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_72642539
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:32 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Je zegt het goed, het is een makkelijke en ideale (en goedkope) beginnersauto. Maar sommige mensen (zoals ik) willen niet in zo'n stuk schroot rijden. Ik denk dat deze BMW ook een goede beginnersauto is. Hij heeft me nog nooit in de steek gelaten, hij gaat niet hard (meer pk's = meer ongelukken), schakelt soepel.

[..]

Tja net als elke andere auto van 16 jaar zal je nu en dan onderhoud moet plegen, ook BMW .

Ik kan de OP trouwens niet bijwerken, maar er zijn wel enkele minpunten op deze auto, dacht dat dit er ook in stond maar was zeker m'n vorige topic.

- Gaat niet harder dan 160. Waarom weet ik niet, sommige zeggen verkeerde katalysator? Hij gaat wel met gemak naar de 160 maar dan stopt het.
Ik rijd een bmw uit '88 bmw zijn zeer sterke auto's en het aantal km's maakt niks uit bij een benzine auto zolang er goed mee om is gegaan. Zolang er geen witte of blauwe walm is maakt het allemaal niks uit. tevens ook olie dop controleren op "mayonaise vorming" ivm water bij de olie.

verder ziet de auto erop de foto's goed uit. en wat de opmerking: meer pk's = meer ongelukken betrefd daar ben ik het niet mee eens. er zijn genoeg mensen die lang rijbewijs hebben en ook niet kunnen rijden. Geen verkeersinzicht = meer ongelukken zou ik zeggen.
  vrijdag 11 september 2009 @ 14:57:00 #107
182073 invine
blablabla etc.
pi_72644133
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:32 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

[..]

Ja ik bedoel, moet er nog grote dingen vervangen worden of iets waar jij bang voor bent wat misschien nog moet gebeuren? olie en filters enzo is normaal, maar heb m naar nodig tot januari ongeveer
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_72645350
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:13 schreef JoopTelescoop het volgende:

[..]

verder ziet de auto erop de foto's goed uit. en wat de opmerking: meer pk's = meer ongelukken betrefd daar ben ik het niet mee eens. er zijn genoeg mensen die lang rijbewijs hebben en ook niet kunnen rijden. Geen verkeersinzicht = meer ongelukken zou ik zeggen.
Uiteraard verschilt dit per persoon, maar ik heb het nu over het gemiddelde. Statistisch gezien gebeuren er meer ongelukken als je een snellere auto hebt, vooral onder jongeren.
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:57 schreef invine het volgende:

[..]

Ja ik bedoel, moet er nog grote dingen vervangen worden of iets waar jij bang voor bent wat misschien nog moet gebeuren? olie en filters enzo is normaal, maar heb m naar nodig tot januari ongeveer
Ik heb zelf niet heel veel verstand van de technische kant van auto's. Ik denk dat hij tot januari wel blijft rijden
  vrijdag 11 september 2009 @ 16:55:07 #109
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_72648214
mozeskriebel zeg, is dat hok nu nog niet verkocht ? Had je de geboden 700 beter kunnen aannemen want inmiddels ben je weer wat verder met je wegenbelasting en verzekering...

oh ja, gratis kickje
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_72648712
Ach, er wordt nog gewoon mee gereden hoor, maar wordt nu wel een beetje prijzig dus mag wel eens weg.
pi_72653728
quote:
"- ABS lampje brandt af en toe (meestal)."
Wordt ie tijdens de apk op afgekeurd. Waarschijnlijk moet er een abs-zender vervangen worden ofzo, dat had ik een maand geleden, kostte me 130 euro.. beetje jammer.

* DarkWolf88 rijdt in een 316i coupé.. heerlijke auto's, succes met de verkoop
pi_72655145
Keuren ze daarop af? ABS is toch niet verplicht, oude E30 had dat ook niet. Maar als jij het zegt... voor die spotprijs van 1000 kan er wel 130 bij over 2 maandjes
pi_72656469
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:13 schreef YoshiBignose het volgende:
Keuren ze daarop af? ABS is toch niet verplicht, oude E30 had dat ook niet. Maar als jij het zegt... voor die spotprijs van 1000 kan er wel 130 bij over 2 maandjes
Nouja kijk: de logica was: "Wanneer een auto een veiligheids systeem als ABS heeft, dan moet deze goed functioneren."..
Ik begon ook al over m'n oude E21, die remde voor geen meter maar kwam er 3 jaar lang door op half kromme remschijven.
pi_72657554
E21
pi_72813822
Kick
pi_72827379
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Kick
Ben nog bezig met regelen van e.e.a., wellicht bel ik je morgen/vrijdag even.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_72832937
Is goed hoor, maar in de tussentijd kunnen er gewoon andere mensen langskomen en als die de vraagprijs betalen dan gaat hij gewoon weg.
pi_72835120
Niet meer dan logisch.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_72836467
ik heb eventueel wel intresse voor deze prijs.
dus hierbij een TVP
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_72998954
Verkocht. Slotje.
pi_72999380
niet harder dan 160? wat een drama
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')