abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69202145
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:50 schreef NanKing het volgende:
Opgeschoond, Yoshi zet nou eens gelijk een TR ipv er zo op in te gaan.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:40:56 #27
106219 NoktetMort
*wants to be petted*
pi_69207604
TVP-tje, binnenkort ga ik hier hopelijk uit huis en kan ik waarschijnlijk niet zomaar opeens een auto lenen. (stiekem altijd al een BMW willen hebben ..... )
pi_69345875
pi_69347293
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:40 schreef NoktetMort het volgende:
(stiekem altijd al een BMW willen hebben ..... )
en eens je daar een paar 1000km mee gereden hebt dan komt het 2de zinnetje

"en nooit meer met iets anders dan een BMW willen rijden"
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_69349234
Zo is het maar net
  zondag 24 mei 2009 @ 13:45:47 #31
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_69349453
tvp, op zich interessant.

Die roestvorming boven het wiel is niet in die mate dat men zich zorgen moet maken?
Geef mij maar Amsterdam
pi_69349773
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:45 schreef Bullebak het volgende:
tvp, op zich interessant.

Die roestvorming boven het wiel is niet in die mate dat men zich zorgen moet maken?
Ik weet het niet, maar sinds ik de auto heb (ongeveer 2.5 jaar geleden) was het er al en het lijkt niet alsof het in de tussentijd veel erger geworden is.
pi_69367613
buuuhh... waarom verkoop je m nu Was het maar 2 jaar later, dan had ik m direct gekocht, want een 16 jaar oude auto en zo'n schoon/goed interieur vind je niet veul.... nu ben ik aan het sparen voor een grote reis
"Rest in pieces.."
pi_69388645
voor 1000 euro heb ik wel serieuze interesse

Heeft de auto zo nu en dan weleens een onderhoudsbeurt gehad ?
pi_69390860
Wat ik me nu afvraag, hè. Je zegt dat die speaker je niet interesseert. Men zou dus kunnen stellen, dat dat geen hoofdzaak is. Slechts detail. Niet belangrijk voor het goede functioneren van de auto, ook al kosten een stukje draad of speaker slechts 1 tot ongeveer 25 euro.

... vanwaar dan toch witte knippers erop laten zetten?
pi_69390891
Hmm, meer in de trend van "hey iets maakt lawaai, tijd om wat te vervangen". Dan kwamen er vaak nog andere punten uit waar ook wel wat aan gedaan kon worden. Dat zijn dus de onderdelen die recentelijk vervangen zijn.

1000 euro is geen geld, dat weet je zelf ook. Ik ga dus niet nog een paar 100 eraf doen, want dit is al een speciale FOK prijs. Dus kom langs!

Wiebelkont: uit drie speakers hoor je nog genoeg. Als je voorin zit merk je niet eens dat een speaker het niet doet, achterin wel. Knipperlichten voor was meer beetje kloten aan de auto, maar ik ben niet zo technisch dus dat vond ik al een hele klus, maar ze zitten er wel op

Bovendien, als het allemaal toch niks kost kan je het gewoon zelf fixen.
pi_69390951
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:53 schreef Wiebelkont het volgende:
... vanwaar dan toch witte knippers erop laten zetten?
weet je hoeveel mooier witte knippers zijn op een BMW 3???

mijn vorige heb ik ook de knippers laten vervangen hoor, terwijl ik voor de rest niet af kan dat er een of andere spoiler oid op mijn auto zou staan :p. Je moet eens kijken naar foto's van die auto met oranje knipperlichten, die ziet er direct veel minder mooi uit
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_69390995
Eh? Iets maakt lawaai, dus je vervangt de knipperlichten?

Hoe lang heb je de auto al, hoeveel heb je er zelf in gereden? Weet misschien wel iemand die dit interessant vind.
pi_69390996
Oranje staat gewoon een beetje ouderwets. Maar ik was wel te lui om de achterkant ook aan te passen, voor zit dus wit, achter oranje.

Wiebelkont: dat bovenste stuk tekst was natuurlijk geen reply op jou. Ik heb er zelf ongeveer 25.000 km in gereden en heb de auto sinds 13-08-2007.
pi_69391165
ondertussen rij je al in een 318 toch ?
dacht ik ergens op het forum te hebben gelezen ?

Wat is het kenteken trouwens ?
pi_69391241
Ok, duidelijk.

@ Athmozz:

Natuurlijk zijn witte mooier, dat betwist ik ook niet. Mijn punt was meer: Waarom zou je iets wat níet stuk is, maar wél zichtbaar, vervangen boven iets wat wél stuk is, maar toevallig niet 'zichtbaar'? Je ziet het aan veel sjonniebakken: (ik beweert niet dat deze er eentje is overigens) wel dikke bumpers, andere lampen, stereo erin, maar het motorblok en andere techniek enorm verwaarloosd.

Een schaap in wolfskleren, als het ware
  maandag 25 mei 2009 @ 19:07:31 #42
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_69391355
tvp, ik ken iemand die misschien interesse heeft.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_69392005
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:04 schreef Wiebelkont het volgende:
Ok, duidelijk.

@ Athmozz:

Natuurlijk zijn witte mooier, dat betwist ik ook niet. Mijn punt was meer: Waarom zou je iets wat níet stuk is, maar wél zichtbaar, vervangen boven iets wat wél stuk is, maar toevallig niet 'zichtbaar'? Je ziet het aan veel sjonniebakken: (ik beweert niet dat deze er eentje is overigens) wel dikke bumpers, andere lampen, stereo erin, maar het motorblok en andere techniek enorm verwaarloosd.

Een schaap in wolfskleren, als het ware
Dit is eerder een schaap in schaapskleren Voor kenteken PM. Kilometerstand is trouwens in de tussentijd al 180.800 ongeveer

Ja nu 318ci.

[ Bericht 6% gewijzigd door YoshiBignose op 26-05-2009 19:41:48 ]
  maandag 25 mei 2009 @ 20:11:44 #44
241564 HowardStern
Expect the unexpectable
pi_69393796
Heb je de 316i nog steeds te koop staan? Ik ben zelf een beginnend bestuurder (die zijn rijbewijs zelfs nog moet halen, al twee keer gezakt), maar inderdaad ben ik opzoek naar iets in de stijl van BMW3 of een Audi80, in ieder geval geen Alto of Panda zoals je zo leuk zegt. Wel iets ruimer namelijk.

Als ie nog te koop staat zal ik er eens goed over denken.

Die 318 ziet er trouwens netjes uit kerel, props
pi_69395430
Natuurlijk staat hij nog te koop
pi_69396086
Wat zijn nou aandachtspunten van deze auto en tot wanneer is de APK geldig? Dat kan ik niet zo goed uit het topic halen.
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_69396404
LEES MIJN OPENINGSPOST DAN GEWOON, STAAT ALLES IN.
pi_69399104
moi j'excuse.

Verbruikt hij olie? en zo ja, hoeveel op hoeveel km? Heb je misschien wat high-res foto's van de krasjes en dergelijke? Zijn die helemaal tot op het wit of niet?
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_69400291
Ik ga niet elk krasje in detail fotograferen, het is een 16 jaar oude auto ja en voor z'n leeftijd valt het reuze mee moet ik zeggen. Ik heb de olie laatst bijgevuld voor de eerste keer sinds ik hem had, het was wel nodig namelijk. Hoeveel hij precies verbruikt weet ik niet.
  maandag 25 mei 2009 @ 22:45:41 #50
241564 HowardStern
Expect the unexpectable
pi_69401003
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef mark_dabomb het volgende:
moi j'excuse.

Verbruikt hij olie? en zo ja, hoeveel op hoeveel km? Heb je misschien wat high-res foto's van de krasjes en dergelijke? Zijn die helemaal tot op het wit of niet?
Gast als je dermate geïnteresseerd bent ga je een kijkje nemen. Je wilt dus een high-res foto van de roestplek bij de wielkast? Ik kan dat beetje roest zo al zien op de eerste foto. Het zit namelijk schuin boven het rechter voor wiel.

By the way Joshi, ik ga het er morgen sowieso even met mijn ouders over hebben oké? Ik zie namelijk staan dat het omg. Noord-Holland is, en ik woon zelf in het midden van Brabant (Tilburg).
I'll stay in touch.

[ Bericht 1% gewijzigd door HowardStern op 25-05-2009 22:51:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')