quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:50 schreef NanKing het volgende:
Opgeschoond, Yoshi zet nou eens gelijk een TR ipv er zo op in te gaan.
en eens je daar een paar 1000km mee gereden hebt dan komt het 2de zinnetjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:40 schreef NoktetMort het volgende:
(stiekem altijd al een BMW willen hebben .....)
Ik weet het niet, maar sinds ik de auto heb (ongeveer 2.5 jaar geleden) was het er al en het lijkt niet alsof het in de tussentijd veel erger geworden is.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:45 schreef Bullebak het volgende:
tvp, op zich interessant.
Die roestvorming boven het wiel is niet in die mate dat men zich zorgen moet maken?
weet je hoeveel mooier witte knippers zijn op een BMW 3???quote:Op maandag 25 mei 2009 18:53 schreef Wiebelkont het volgende:
... vanwaar dan toch witte knippers erop laten zetten?
Dit is eerder een schaap in schaapsklerenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:04 schreef Wiebelkont het volgende:
Ok, duidelijk.
@ Athmozz:
Natuurlijk zijn witte mooier, dat betwist ik ook niet. Mijn punt was meer: Waarom zou je iets wat níet stuk is, maar wél zichtbaar, vervangen boven iets wat wél stuk is, maar toevallig niet 'zichtbaar'? Je ziet het aan veel sjonniebakken: (ik beweert niet dat deze er eentje is overigens) wel dikke bumpers, andere lampen, stereo erin, maar het motorblok en andere techniek enorm verwaarloosd.
Een schaap in wolfskleren, als het ware
Gast als je dermate geïnteresseerd bent ga je een kijkje nemen. Je wilt dus een high-res foto van de roestplek bij de wielkast? Ik kan dat beetje roest zo al zien op de eerste foto. Het zit namelijk schuin boven het rechter voor wiel.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef mark_dabomb het volgende:
moi j'excuse.
Verbruikt hij olie? en zo ja, hoeveel op hoeveel km? Heb je misschien wat high-res foto's van de krasjes en dergelijke? Zijn die helemaal tot op het wit of niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |