je ben wel een erg druk ventje, die zo erg in too de wii is hequote:Op donderdag 5 november 2009 16:11 schreef ManianMan het volgende:
Kun je eigenlijk een paar Emulators op een dvd pleuren en dan booten en spelen via de dvd?
Ja dat kan, weet alleen niet hoe.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:11 schreef ManianMan het volgende:
Kun je eigenlijk een paar Emulators op een dvd pleuren en dan booten en spelen via de dvd?
De wii vind ik persoonlijk beter dan de XBOX360 en de PS3, het enig minpunt is de Graphics en soms de kinderlijke spellen. De meeste puber/ volwassene spellen zijn beter uitgewerkt, de kinderlijke spellen laat ik daarom links liggen.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
je ben wel een erg druk ventje, die zo erg in too de wii is he![]()
zie bijna alleen maar post van jouw de laatste tijd
Moet je wel een patch hebben geinstalleerd die het systeemmenu ertoe aanzet om gewijzigde dvd's te accepteren. Maar het onnodig moeilijk doen eigenlijk. Vanuit het HBC start je ook alles zo op. Bovendien komen er nog regelmatig updates uit van diverse emulators. Vanuit het HBC kunnen die zichzelf updaten. Maar op DVD lukt dat niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:11 schreef ManianMan het volgende:
Je kunt toch ook de roms op een dvd branden en de emulators op de wii installeren of gaat dit niet?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Moet je wel een patch hebben geinstalleerd die het systeemmenu ertoe aanzet om gewijzigde dvd's te accepteren. Maar het onnodig moeilijk doen eigenlijk. Vanuit het HBC start je ook alles zo op. Bovendien komen er nog regelmatig updates uit van diverse emulators. Vanuit het HBC kunnen die zichzelf updaten. Maar op DVD lukt dat niet.
Jawel, maar waarom zou je dvd's gebruiken als het ook op een sd kaart kan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je kunt toch ook de roms op een dvd branden en de emulators op de wii installeren of gaat dit niet?
Omdat ik 75 DVD heb liggen, btw SD kaart moet soms geformateerd worden dus waarom niet op een optisch opslagmediumquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:30 schreef arucard het volgende:
[..]
Jawel, maar waarom zou je dvd's gebruiken als het ook op een sd kaart kan?
Wanneer alle games van de N64 en de SNES en de Megadrive heb, brand ik dezequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:46 schreef arucard het volgende:
Kan je makkelijker van spellen wisselen.
Was ik niet duidelijk,.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:23 schreef Chocobo het volgende:
Het wordt me allemaal iets te gedetailleerd hier! Gewoon bij Homebrew houden mensen.
Ja, dat schijnt dus die veilige updater te zijn waarbij het wel goed gaat. Mocht je het willen proberen later, zoek dan eerst altijd de laatste informatie op. Als Nintendo iets wijzigt op de server, kunnen er ineens rare effecten optreden als je een homebrew updater gebruikt. In het ergste geval bricken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:36 schreef Noax het volgende:
Zegt je de 4.2 safe firmware updater iets:
This is a modification of the Shop Channel and IOS61 Installer by tona which allows you to safely upgrade your Wii console to v4.2 firmware. It will detect your console region before installation, and download only the REQUIRED files to successfully upgrade your Wii console to v4.2. It will not overwrite your boot2 or stub any of your IOSes. It will not trucha patch any downloaded IOSes either. You must have an internet connection on your console to use this application. Source included. Enjoy!
Instructions:
Copy the "apps" folder to your SD card and run with the Homebrew Channel and follow the onscreen prompts.
Ga ik zeker doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt dus die veilige updater te zijn waarbij het wel goed gaat. Mocht je het willen proberen later, zoek dan eerst altijd de laatste informatie op. Als Nintendo iets wijzigt op de server, kunnen er ineens rare effecten optreden als je een homebrew updater gebruikt. In het ergste geval bricken.
Hoe moet je die shit inladen dan?quote:Op maandag 16 november 2009 18:46 schreef __Saviour__ het volgende:
New Super Mario Bros. Level Editor
[ afbeelding ]
Dat kan echt interessante dingen gaan opleveren.
super dopequote:Op maandag 16 november 2009 18:46 schreef __Saviour__ het volgende:
New Super Mario Bros. Level Editor
[ afbeelding ]
Dat kan echt interessante dingen gaan opleveren.
maar dat dusquote:Op maandag 16 november 2009 22:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoe moet je die shit inladen dan?
Nog niet precies bekend, dat screenshot is meer een soort van voorproefje van de maker.quote:Op maandag 16 november 2009 22:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoe moet je die shit inladen dan?
Hmm.. bummer. Ben bang dat die 4.2 update mijn Wii bricktquote:Op woensdag 18 november 2009 11:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als je bedoeld dat als je een Wii-Disk erin doet en vervolgens die disk om een update vraagt dan wel vaak.
Internetquote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien ligt het aan mij of ik heb onder een steen geleefd ofzo. Maar klopt het dat je sommige savegames (bijvoorbeeld die van Super Smash Bros. Brawl) niet naar je SD-kaart kan kopiëren? WTF, moet daar dan de reden voor zijn? En zijn er misschien nog andere manieren om het er wel naar te kopiëren aangezien het nogal wat veel systeemgeheugen van m'n Wii vreet..
Een online update is altijd het nieuwste. Een update op disc is vaak ouder. Maar dat volstaat dan wel voor dat spel zelf.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:39 schreef Maraca het volgende:
Als een spel om een update vraagt, dan is dat niet hetzelfde als de Wii update hé?
Ligt eraan wat je allemaal gedaan hebt. Het meeste is wel te verwijderen, maar er blijven altijd enkele niet-verwijderbare sporen achter.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:07 schreef DrukVout het volgende:
Ik heb denk een half jaar geleden mijn wii "gehacked" maar nu wil ik eigenlijk alles er weer af hebben. Ik gebruik het toch niet en daarnaast sommige nieuwe spellen willen altijd geupdate worden en dan moet ik die homebrew weer updaten. Ik betaal liever die 4 tientjes dan voor een origineel spel en gewoon meteen kunnen gamen.
Iemand een idee hoe ik al die zooi er weer makkelijk af kan halen???
Klopt, sommige opgeslagen spelgegevens zijn beveiligd tegen kopieeren naar SD-kaart. Vaak is dit bij spellen met netwerkfunctionaliteit het geval, omdat die specifiek bij het account van de Wii horen. Er zijn wel manieren om het te omzeilen.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien ligt het aan mij of ik heb onder een steen geleefd ofzo. Maar klopt het dat je sommige savegames (bijvoorbeeld die van Super Smash Bros. Brawl) niet naar je SD-kaart kan kopiëren? WTF, moet daar dan de reden voor zijn? En zijn er misschien nog andere manieren om het er wel naar te kopiëren aangezien het nogal wat veel systeemgeheugen van m'n Wii vreet..
Je kan eventueel (aannemende dat je het Homebrewkanaal hebt) de applicatie Savegame manager gebruiken, let er wel op dat je al een bestaande save moet hebben anders werkt het niet én je moet een apart IOS hebben, maar dat staat allemaal duidelijk uitgelegd in de linkquote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Safe updater?quote:Op maandag 23 november 2009 17:16 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, ik had dat van je gelezen maar het is toch lastig allemaal hoor.
je had eigenlijk gewoon met de safe updater naar 4.2 moeten gaan
probeer eens of je cios installer nog kunt draaien
nou sorry hoor, wist ik veel. Kom hier omdat de homebrew niet werkt en ik daarover vragen had. Ben geen pc nerd zoals de meesten hier...quote:Op maandag 23 november 2009 09:20 schreef singlemetkids het volgende:
Schijfjes branden heeft niks met homebrew te maken. Het is niet de bedoeling van dit topic om je te helpen warez aan de praat te krijgen. Zie OP van deel #1
ja, een homebrew updater die je systeem naar 4.2 brengt door enkel de echt benodigde bestanden te installeren zodat alle homebrew functionaliteit behouden blijft. Een normale update naar 4.2 vanuit het wiimenu zelf zou homebrew tegenwerken.quote:
Is dat alleen voor mensen met softmod of ook met erm.. hardmod?quote:Op dinsdag 24 november 2009 04:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja, een homebrew updater die je systeem naar 4.2 brengt door enkel de echt benodigde bestanden te installeren zodat alle homebrew functionaliteit behouden blijft. Een normale update naar 4.2 vanuit het wiimenu zelf zou homebrew tegenwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |