Hmm.. bummer. Ben bang dat die 4.2 update mijn Wii bricktquote:Op woensdag 18 november 2009 11:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als je bedoeld dat als je een Wii-Disk erin doet en vervolgens die disk om een update vraagt dan wel vaak.
Internetquote:Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien ligt het aan mij of ik heb onder een steen geleefd ofzo. Maar klopt het dat je sommige savegames (bijvoorbeeld die van Super Smash Bros. Brawl) niet naar je SD-kaart kan kopiëren? WTF, moet daar dan de reden voor zijn? En zijn er misschien nog andere manieren om het er wel naar te kopiëren aangezien het nogal wat veel systeemgeheugen van m'n Wii vreet..
Een online update is altijd het nieuwste. Een update op disc is vaak ouder. Maar dat volstaat dan wel voor dat spel zelf.quote:foto Op woensdag 18 november 2009 11:39 schreef Maraca het volgende:
Als een spel om een update vraagt, dan is dat niet hetzelfde als de Wii update hé?
Ligt eraan wat je allemaal gedaan hebt. Het meeste is wel te verwijderen, maar er blijven altijd enkele niet-verwijderbare sporen achter.quote:foto Op woensdag 18 november 2009 12:07 schreef DrukVout het volgende:
Ik heb denk een half jaar geleden mijn wii "gehacked" maar nu wil ik eigenlijk alles er weer af hebben. Ik gebruik het toch niet en daarnaast sommige nieuwe spellen willen altijd geupdate worden en dan moet ik die homebrew weer updaten. Ik betaal liever die 4 tientjes dan voor een origineel spel en gewoon meteen kunnen gamen.
Iemand een idee hoe ik al die zooi er weer makkelijk af kan halen???
Klopt, sommige opgeslagen spelgegevens zijn beveiligd tegen kopieeren naar SD-kaart. Vaak is dit bij spellen met netwerkfunctionaliteit het geval, omdat die specifiek bij het account van de Wii horen. Er zijn wel manieren om het te omzeilen.quote:foto Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien ligt het aan mij of ik heb onder een steen geleefd ofzo. Maar klopt het dat je sommige savegames (bijvoorbeeld die van Super Smash Bros. Brawl) niet naar je SD-kaart kan kopiëren? WTF, moet daar dan de reden voor zijn? En zijn er misschien nog andere manieren om het er wel naar te kopiëren aangezien het nogal wat veel systeemgeheugen van m'n Wii vreet..
Je kan eventueel (aannemende dat je het Homebrewkanaal hebt) de applicatie Savegame manager gebruiken, let er wel op dat je al een bestaande save moet hebben anders werkt het niet én je moet een apart IOS hebben, maar dat staat allemaal duidelijk uitgelegd in de linkquote:foto Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Safe updater?quote:Op maandag 23 november 2009 17:16 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, ik had dat van je gelezen maar het is toch lastig allemaal hoor.
je had eigenlijk gewoon met de safe updater naar 4.2 moeten gaan
probeer eens of je cios installer nog kunt draaien
nou sorry hoor, wist ik veel. Kom hier omdat de homebrew niet werkt en ik daarover vragen had. Ben geen pc nerd zoals de meesten hier...quote:Op maandag 23 november 2009 09:20 schreef singlemetkids het volgende:
Schijfjes branden heeft niks met homebrew te maken. Het is niet de bedoeling van dit topic om je te helpen warez aan de praat te krijgen. Zie OP van deel #1
ja, een homebrew updater die je systeem naar 4.2 brengt door enkel de echt benodigde bestanden te installeren zodat alle homebrew functionaliteit behouden blijft. Een normale update naar 4.2 vanuit het wiimenu zelf zou homebrew tegenwerken.quote:
Is dat alleen voor mensen met softmod of ook met erm.. hardmod?quote:Op dinsdag 24 november 2009 04:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja, een homebrew updater die je systeem naar 4.2 brengt door enkel de echt benodigde bestanden te installeren zodat alle homebrew functionaliteit behouden blijft. Een normale update naar 4.2 vanuit het wiimenu zelf zou homebrew tegenwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop