Moet ik hiervoor ook mijn oude homebrew uninstalleren? Ik wil namelijk stap 4 t/m 6 ook! Of kan ik gewoon doorgaan met mijn huidige versie van homebrew? Ik heb geen wii 4.0e, maar een oudere versie 3.4e..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:46 schreef Snever het volgende:
Hij is er dus eindelijk:
http://electronica.infonu(...)et-40e-of-lager.html
Geen idee.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:16 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Moet ik hiervoor ook mijn oude homebrew uninstalleren? Ik wil namelijk stap 4 t/m 6 ook! Of kan ik gewoon doorgaan met mijn huidige versie van homebrew? Ik heb geen wii 4.0e, maar een oudere versie 3.4e..
hoe heb jij dat gedaan dan? want als jij dit met de laatste update hebt gedaan dan kan ik toch gewoon homebrew verwijderen en updaten naar laatste versie en dan vervolgens die tut doen? Of is dat een beetje kansloos?quote:
je kunt proberen de nand loader van waninkoko te injecteren in het kanaal. Die vervangt de standaard loader en geeft je in een menu de opties om een bepaalde videomode te forceren.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:56 schreef Sickert het volgende:
Is er een oplossing voor VC games die op zwart gaan nadat je ze opstart?
Opgelost!
wel stom blijkt aan de component kabel te liggen.. met rgb/scart werkt het wel..
Heb jij weleens verder gekeken dan 1 pagina? Een uitgebreide link staat namelijk op de vorige pagina!quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:09 schreef snickertje het volgende:
Hoi!!
Waar kan ik de handleiding vinden voor het software matig ombouwen van de wii?
Ik heb het spel zelda niet, en ik las dat je het ook zonder het spel kunt ombouwen?
Wie kan mij een link geven waar ik alle info kan vinden?!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |