Moet ik hiervoor ook mijn oude homebrew uninstalleren? Ik wil namelijk stap 4 t/m 6 ook! Of kan ik gewoon doorgaan met mijn huidige versie van homebrew? Ik heb geen wii 4.0e, maar een oudere versie 3.4e..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:46 schreef Snever het volgende:
Hij is er dus eindelijk:
http://electronica.infonu(...)et-40e-of-lager.html
Geen idee.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:16 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Moet ik hiervoor ook mijn oude homebrew uninstalleren? Ik wil namelijk stap 4 t/m 6 ook! Of kan ik gewoon doorgaan met mijn huidige versie van homebrew? Ik heb geen wii 4.0e, maar een oudere versie 3.4e..
hoe heb jij dat gedaan dan? want als jij dit met de laatste update hebt gedaan dan kan ik toch gewoon homebrew verwijderen en updaten naar laatste versie en dan vervolgens die tut doen? Of is dat een beetje kansloos?quote:
je kunt proberen de nand loader van waninkoko te injecteren in het kanaal. Die vervangt de standaard loader en geeft je in een menu de opties om een bepaalde videomode te forceren.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:56 schreef Sickert het volgende:
Is er een oplossing voor VC games die op zwart gaan nadat je ze opstart?
Opgelost!
wel stom blijkt aan de component kabel te liggen.. met rgb/scart werkt het wel..
Heb jij weleens verder gekeken dan 1 pagina? Een uitgebreide link staat namelijk op de vorige pagina!quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:09 schreef snickertje het volgende:
Hoi!!
Waar kan ik de handleiding vinden voor het software matig ombouwen van de wii?
Ik heb het spel zelda niet, en ik las dat je het ook zonder het spel kunt ombouwen?
Wie kan mij een link geven waar ik alle info kan vinden?!!
Je hoeft hem er niet in te laten zitten om de homebrew channel te laden, maar de homebrew zelf laad je wel vanaf het SD kaartje, waardoor je hem meestal nodig hebt. Dus ik zou nog maar een kaartje erbij kopen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:33 schreef kikoooooo het volgende:
Moet het SDkaartje er trouwens constant in blijven zitten? Of kan ie er na de install weer uit? Twijfel namelijk of ik een nieuwe moet halen, of dat ie degene uit mijn digitale camera kan pakken.
Moet je elders voor zijn, het gaat hier over homebrew, het zoeken van hulp met het kopieren/branden/aan de praat krijgen van gelicenseerde software is not done hier, het is niks voor niks een topic dat alleen over Homebrew mag gaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:33 schreef snickertje het volgende:
Oke dank je jeroen,
Nog een vraagje.
Ik las ergens dat als je eenmaal spellen op je externe hdd hebt en je deze hebt verbonden met de wii.
Je gewone pc de hdd niet meer kan lezen? ivm formatteren ofzo?
Hoe kan ik dan van de pc spellen op de hdd zetten?
Anders heeft t geen zin om een hdd aan te schaffen.
ik heb/had de laatste versie van Homebrew, Madworld erin en moest ook updaten dit gedaan en mn homebrew werkt nogsteeds.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Het mag duidelijk zijn, hier weer een n00b op homebrew gebied
Ik heb een wii met modchip en systemsoftware versie 3.2e. Hier heb ik probleemloos het homebrewchannel op geinstalleerd d.m.v. de .iso die ik gedownload heb van de hbc hackmii site. Nu wil ik echter het spel Madworld spelen maar dat kan alleen als ik mijn systemsoftware update. Als ik dat doe is mijn homebrewchannel verdwenen als ik het goed begrijp? Kan ik na de update het homebrewchannel ook weer aan de gang krijgen?
Of is er een andere manier om zonder systemupdate toch madworld te spelen?
quote:BootMii beta 2 (v0.9):
■SD card performance has been improved, decreasing the boot and the NAND backup / restore time
■backupmii accepts fragmented SD cards now, reformatting is not performed anymore. Old NAND dumps are still compatible.
■Introduced the INI variable “BOOTDELAY” to set the timeout for the auto boot feature
The Homebrew Channel v1.0.3:
■SDHC cards are working again
■SD performance has been increased again (regression was introduced in v1.0.2)
■HBC works on all system menu versions now
■Fixed rare hangs when exiting HBC
DVDX:
■Switched back to IOS < 37. While the SDHC problem for apps using DVDX has been fixed in libogc, there were also problems with USB keyboards under higher IOS versions
Installer v0.2:
■Installer now works on newer Wiis with boot2v4
■Fixed reading of boot1/2 on Wiis with bad ECC data in that area
■BootMii as boot2 and IOS can now be uninstalled
Wiikey eruit halen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:53 schreef Sieps het volgende:
Goedendag, mijn Wii heeft een wiikey en is op versie 4.0(E) maar nu kan ik Brawl niet meer spelen![]()
Ik heb geen Homebrew channel geïnstalleerd, is er een mogelijkheid om Brawl weer aan het werk te krijgen?
Dank
Wilde mijn Homebrew channel ook een keer update...en gelukkig was er een auto update.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:50 schreef arucard het volgende:
Vandaag ineens een nieuwe homebrew channel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |