Dat valt wel mee. Ik draai hetzelfde aantal uren en heb vaak net zo veel reistijd (als het niet meer is) en mij lukt het ook. Er komt straks zelfs nog een studioproject bij.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:32 schreef allsystemshalt het volgende:
Dat is idd ernstig![]()
Wat de volgende band wordt dat is belangrijkeren dat weet ik nog niet.
En met 40 + uren werk in de week plus ruim 15 uur reistijd ben ik bang dat het zeer moeilijk gaat worden om ooit nog een band te vinden![]()
*Als optie richt ik me op een pensionadoband de rollator-boys of zoiets
Wij repeteren sinds kort in een oude champignontelerij, wat maakt dat ons dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Punkrock met metal invloeden ofzo...
En we repeteren in een garage, maakt dat ons een garagerockband?
Nou ik was met mijn band gestopt omdat ik het niet meer kon combineren.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik draai hetzelfde aantal uren en heb vaak net zo veel reistijd (als het niet meer is) en mij lukt het ook. Er komt straks zelfs nog een studioproject bij.
Flying Mushroomsquote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Wij repeteren sinds kort in een oude champignontelerij, wat maakt dat ons dan?
Schimmelrockquote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef metallicattim het volgende:
Wij repeteren sinds kort in een oude champignontelerij, wat maakt dat ons dan?
Respect, klinkt best ok en die clip zit goed in elkaar.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Punkrock met metal invloeden ofzo...
En we repeteren in een garage, maakt dat ons een garagerockband?
En we zijn nu bezig aan een indie nummer
Bob de bouwerdquote:Op woensdag 29 april 2009 22:19 schreef Aresdreams het volgende:
hehe, eindelijk thuis, dadelijk ff wat zachte nootjes spelen
eerst al het gruis van me afkloppen, eerste lammellen hangen in het nieuwe huisje, in mijn kamertje ook nog eens, kan ik lekker in het donker mijn nootjes weg pingelen
zo iets ja.... jezus wat is dat slopend zeg, dat klussen in een huisje... blij als het voor een tijdje achter de rug kan zijn...quote:
Kijk dat is een mooi doel tochquote:Op woensdag 29 april 2009 23:08 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
heb ik dadelijk iig een mooie kamer om herrie in te maken
ik let daar nooit op,. ik rag em in het gat waar ie het beste mee klinktquote:Op donderdag 30 april 2009 00:01 schreef Xylon het volgende:
Doh! Laatst ff de gitaarkabel uit m'n amp gehaald... Alleen nu weet ik niet meer waar ie in moetHeb een high en een low input, eentje is voor gitaren met actieve pups, volgens mij de low input, maar ik weet het zo ff niet meer zeker... Ik weet ook niet of het negatieve effecten heeft voor de amp als ik dalijk via de verkeerde input speel. Dus ik dacht, laat ik maar ff voor de zekerheid vragen waar 'n gitaar met normale pups in moet
Ik speel de laatste tijd ook weer voornamelijk op m'n akoestische, dus ben het gewoon vergeten
Edit: Ben ff verder aan het googlen geweest en nu heb ik gelezen dat de High input dus voor passieve pickups is en de low input voor actieve pickups. Maar dat je passieve pickups eigenlijk op beide inputs kunt gebruiken en dat je in de high input meer 'fuzz' hebt dan in de low en dat de low dus eigenlijk meer geschikt is voor akoestisch en de high meer voor distortion en dat het niet schadelijk is, klopt dit?
Klopt, je kan beide inputs prima voor je passieve elementen gebruikenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:01 schreef Xylon het volgende:
Edit: Ben ff verder aan het googlen geweest en nu heb ik gelezen dat de High input dus voor passieve pickups is en de low input voor actieve pickups. Maar dat je passieve pickups eigenlijk op beide inputs kunt gebruiken en dat je in de high input meer 'fuzz' hebt dan in de low en dat de low dus eigenlijk meer geschikt is voor akoestisch en de high meer voor distortion en dat het niet schadelijk is, klopt dit?
ultiem doelquote:Op woensdag 29 april 2009 23:14 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Kijk dat is een mooi doel toch
Geen idee, maar ik snap dat gezeik nooit waarom iets beter zou zijn omdat het in USA is gemaaktquote:Op donderdag 30 april 2009 10:46 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand via marktplaats zegt dat deze (1996 USA) beter is dan deze nieuw bij Musik-Produktiv.
Klopt dat? Omdat die occasion in USA is gebouwd net als met fenders enzo?
Alles uit de VS is altijd beter.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik snap dat gezeik nooit waarom iets beter zou zijn omdat het in USA is gemaakt![]()
owjaquote:Op donderdag 30 april 2009 11:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Alles uit de VS is altijd beter.
En alles met buizen.
pff mietjequote:Op donderdag 30 april 2009 11:03 schreef Witchfynder het volgende:
Bleh, gister te hard gefeest. Nu ben ik op K-dag waardeloos.
Maar mijn vriendin moet toch een dagdeel werken (zorg), dus zou toch al niks worden
.
Waarom kun je alleen met je vriendin feesten?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:03 schreef Witchfynder het volgende:
Bleh, gister te hard gefeest. Nu ben ik op K-dag waardeloos.
Maar mijn vriendin moet toch een dagdeel werken (zorg), dus zou toch al niks worden
.
Koninginnedag :r :rquote:Op donderdag 30 april 2009 11:52 schreef Gitaarmat het volgende:
What the fuck kijk nederland 1 dan fucking aanslag.
Ik denk beide.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:17 schreef allsystemshalt het volgende:
Shit hey
Is het een aanslag? of een zuiplap?
Ligt aan de opname ja, is niet zo super professioneel gedaanquote:Op woensdag 29 april 2009 20:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Respect, klinkt best ok en die clip zit goed in elkaar.Wel jammer dat het geluid een beetje clipt af en toe, of ligt dat aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |