Kijk dat is een mooi doel tochquote:Op woensdag 29 april 2009 23:08 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
heb ik dadelijk iig een mooie kamer om herrie in te maken
ik let daar nooit op,. ik rag em in het gat waar ie het beste mee klinktquote:Op donderdag 30 april 2009 00:01 schreef Xylon het volgende:
Doh! Laatst ff de gitaarkabel uit m'n amp gehaald... Alleen nu weet ik niet meer waar ie in moetHeb een high en een low input, eentje is voor gitaren met actieve pups, volgens mij de low input, maar ik weet het zo ff niet meer zeker... Ik weet ook niet of het negatieve effecten heeft voor de amp als ik dalijk via de verkeerde input speel. Dus ik dacht, laat ik maar ff voor de zekerheid vragen waar 'n gitaar met normale pups in moet
Ik speel de laatste tijd ook weer voornamelijk op m'n akoestische, dus ben het gewoon vergeten
Edit: Ben ff verder aan het googlen geweest en nu heb ik gelezen dat de High input dus voor passieve pickups is en de low input voor actieve pickups. Maar dat je passieve pickups eigenlijk op beide inputs kunt gebruiken en dat je in de high input meer 'fuzz' hebt dan in de low en dat de low dus eigenlijk meer geschikt is voor akoestisch en de high meer voor distortion en dat het niet schadelijk is, klopt dit?
Klopt, je kan beide inputs prima voor je passieve elementen gebruikenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:01 schreef Xylon het volgende:
Edit: Ben ff verder aan het googlen geweest en nu heb ik gelezen dat de High input dus voor passieve pickups is en de low input voor actieve pickups. Maar dat je passieve pickups eigenlijk op beide inputs kunt gebruiken en dat je in de high input meer 'fuzz' hebt dan in de low en dat de low dus eigenlijk meer geschikt is voor akoestisch en de high meer voor distortion en dat het niet schadelijk is, klopt dit?
ultiem doelquote:Op woensdag 29 april 2009 23:14 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Kijk dat is een mooi doel toch
Geen idee, maar ik snap dat gezeik nooit waarom iets beter zou zijn omdat het in USA is gemaaktquote:Op donderdag 30 april 2009 10:46 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand via marktplaats zegt dat deze (1996 USA) beter is dan deze nieuw bij Musik-Produktiv.
Klopt dat? Omdat die occasion in USA is gebouwd net als met fenders enzo?
Alles uit de VS is altijd beter.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik snap dat gezeik nooit waarom iets beter zou zijn omdat het in USA is gemaakt![]()
owjaquote:Op donderdag 30 april 2009 11:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Alles uit de VS is altijd beter.
En alles met buizen.
pff mietjequote:Op donderdag 30 april 2009 11:03 schreef Witchfynder het volgende:
Bleh, gister te hard gefeest. Nu ben ik op K-dag waardeloos.
Maar mijn vriendin moet toch een dagdeel werken (zorg), dus zou toch al niks worden
.
Waarom kun je alleen met je vriendin feesten?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:03 schreef Witchfynder het volgende:
Bleh, gister te hard gefeest. Nu ben ik op K-dag waardeloos.
Maar mijn vriendin moet toch een dagdeel werken (zorg), dus zou toch al niks worden
.
Koninginnedag :r :rquote:Op donderdag 30 april 2009 11:52 schreef Gitaarmat het volgende:
What the fuck kijk nederland 1 dan fucking aanslag.
Ik denk beide.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:17 schreef allsystemshalt het volgende:
Shit hey
Is het een aanslag? of een zuiplap?
Ligt aan de opname ja, is niet zo super professioneel gedaanquote:Op woensdag 29 april 2009 20:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Respect, klinkt best ok en die clip zit goed in elkaar.Wel jammer dat het geluid een beetje clipt af en toe, of ligt dat aan mij?
Wel eerlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 12:48 schreef Witchfynder het volgende:
Die verslaggeving van die dame van de NOS... Ze weet niks en dat blijft ze maar herhalen.
http://www.mainmusic.nl/n(...)len/jack_plates.htmlquote:Op donderdag 30 april 2009 13:34 schreef tim. het volgende:
Over een gitaar:
Hoe heet dat onderdeel van een Stratocaster waar je je kabel inplugt?
Dat ringetje om dat omhulsel is er af bij mij, ik zocht wat tips op internet om het te repareren maar ik weet niet hoe dat onderdeel heet.
Vraag of die politiehond in Apeldoorn even wil zoekenquote:Op donderdag 30 april 2009 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel eerlijk.
Ontopic: heeft iemand mijn capo gezien?.
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:01 schreef Witchfynder het volgende:
Een DiMarzio Ultra Jazz brugelement, een setje D'Addario Pro Steelsnaren (om eens te proberen), een zakje van 12 Dunlop 2.0mm Gator Grips, een setje ukulelesnaren van D'Addario en uhm..dat was het. Ik wilde ook een klemstemapparaatding bestellen, maar die ik wilde was niet in voorraad
.
Nou, het liefst op het podiumquote:Op donderdag 30 april 2009 17:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Een jazz element? Om thuis te pielen ofzo?
[..]
Thomann is altijd wel prima wat dat betreftquote:Op donderdag 30 april 2009 16:54 schreef Witchfynder het volgende:
Holy crap, check deze parcel tracking van Thomann..
29.4.2009 10:53 ready for collection THOMANN
29.4.2009 10:28 due to be shipped BAMBERG
29.4.2009 21:24 goods are on their way FRANKFURT
30.4.2009 01:12 goods are on their way HERNE-BOERNIG
30.4.2009 03:22 goods are on their way ROTTERDAM
Zou het morgen al moeten komen.
.
Welke gitaarquote:Op donderdag 30 april 2009 23:09 schreef GoodGawd het volgende:
Ik had een gitaar besteld bij die groove factory, zou binnen 5-10 dagen geleverd zijn, voor levering zou contact met me opgenomen worden. Morgen is de 10e dag en ik heb nog niks gehoord <_<
hoe komt dat zo?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:10 schreef Witchfynder het volgende:
Ik speel fretloos bas mee met een Zweedse folkband.
Irrelevance: -1quote:Op donderdag 30 april 2009 23:07 schreef GoodGawd het volgende:
lol play that guitar baby
[ afbeelding ]
Goeie bandquote:Op donderdag 30 april 2009 23:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zet net een Zweedse folkband op en had toevallig net mijn fretloze bas in handen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |