Herkenbaarquote:Op woensdag 29 april 2009 12:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik schrik me net helemaal dood van die kut versterker, zit je lekker te spelen ineens keiharde kutknal.
me'n vriendin liet gisteren ook spontaan een kutscheet toen er erop aan het spelen was,. das idd schrikken jaquote:Op woensdag 29 april 2009 12:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik schrik me net helemaal dood van die kut versterker, zit je lekker te spelen ineens keiharde kutknal.
Neenquote:Op woensdag 29 april 2009 12:21 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
lief dat je mee komt helpen met klussen
Ja, ik misschien ookquote:Op woensdag 29 april 2009 12:26 schreef Gitaarmat het volgende:
En nu begin ik (helaas) toch te twijfelen, dat ik geen nieuwe gitaar maar een versterker moet kopen.
Denk het niet, alleen maar gepraat van mensen die niet in bands zitten of in bands die het lekker rustig aan doenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:04 schreef guitarist het volgende:
Idd, ik ben ook altijd m'n capo kwijt!
Zomaar 3 deeltjes overgeslagen.Heb ik iets gemist?
Héquote:Op woensdag 29 april 2009 14:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Denk het niet, alleen maar gepraat van mensen die niet in bands zitten of in bands die het lekker rustig aan doen
Gaan jullie nog steeds een beetje lekker? Leuke festivals in de planning?
Tof!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:50 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Hé
Ik moet morgen optreden joh, Smileys in Brunssum > http://www.myspace.com/SevenEnds
Fretbuzz, gewoon even de zadel iets omhoog schroevenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:15 schreef Maisnon het volgende:
eerder in t topic ging het over Valvestate en ik wist niet welke dat wasmaar die hebben we blijkbaar ook en die vind ik nog fijner dan die fender die ik postte.
Ik heb alleen een waardeloze electrische gitaar tot m'n beschikkingzo'n namaak unit waarvan de bovenste snaar door dat ding zelf al helemaal gedistort wordt wat niet altijd leuk is
Dat ik nul band ervaring heb. Dus ik speel voor mezelf wel gitaar maar nooit gedrilld complete liedjesquote:
Ik speelde 1 jaar gitaar toen ik met m'n bandje begonquote:Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat ik nul band ervaring heb. Dus ik speel voor mezelf wel gitaar maar nooit gedrilld complete liedjes
En ik ben dus 22 en heb het idee in ieder geval dat al die bandjes die wat meer beginnendere mensen accepteren haha allemaal ontzettende jonge figuren zijn van 16 enzo.
En dat ze dan alleen Seven Nation Army willen spelenterwijl ik the Cure, Whitest Boy Alive en Modest Mouse wil doen om niet de dertien in een dozijn brigade te versterken.
Vrienden die wel in een band spelen die spelen hun hoofdinstrument al minstens 10 jaardus ik kan er gewoon niet echt mee meekomen
2005 stond ik voor het laatst op de plankenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Tof!
Maar als ik het concertlijstje van IKC zo snel bekijk denk ik dat ze op dit moment wel het drukste en best lopende bandje van dit topic zijn.![]()
Ik kan voor de grap onze concertlijst voor het komend jaar wel even plaatsen:
-
Het is een namaak dinges wat ik gehoord heb.. ehm.. ik zoek et even opquote:Op woensdag 29 april 2009 16:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fretbuzz, gewoon even de zadel iets omhoog schroeven
Wat voor gitaar heb je? Merk boeit me niet, maar het type. Strat? Tremolobrug?
hoezo 18+quote:Op woensdag 29 april 2009 16:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik speelde 1 jaar gitaar toen ik met m'n bandje begon![]()
dat bouw je zelf allemaal wel op, en meeste serieuze bandjes waar je beetje muziek mee kan maken zijn toch soweiso 18+
gewoon zoeken dus
Uiteindelijk zitten jonge bandjes zonder eigen vervoer oid toch snel gebonden aan de paar lokale zaakjes in de regio en is het lastiger daarmee verder te gaan als niemand een rijbewijs oid heeft.quote:
Tof ding tochquote:Op woensdag 29 april 2009 16:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is een namaak dinges wat ik gehoord heb.. ehm.. ik zoek et even op
[ afbeelding ]
Schijnt een soort Les Paul model te zijn, Godwin Deluxe.
En als ik zoek naar guitar manufactures kom ik alleen Godin tegenzul je zien dat daar ook de fakeheid inzit haha. Hmm maar als ik verder kijk is dat toch anders
Ik hoop dat het een beetje duidelijk op de foto (van een willekeurige site) is wat de details betreft
Oh nee dat boeit verder niet, zoveel ervaring heb je nou ook alweer niet nodigquote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh op die manier. Ik dacht geen ervaring enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |