Met een zangstem alleen al ben ik tevreden.quote:
Dat gaat bij ons dan wel heel erg beroerd klinken.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:35 schreef The_Dean het volgende:
Och, gewoon je muziekstijl aan je zangstem aanpassen
Book us!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:21 schreef Cynic het volgende:
Zo, de komende dagen druk aan de slag bij het bevrijdingsfestival
Kom ik niet veel aan spelen toe, maar goed...
Ja of metalquote:Op woensdag 29 april 2009 01:18 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
Hey, ik kloot zelf ongeveer een jaartje wat aan op de gitaar, laat ik mij hier ook eens melden.
En trouwens als je niet kunt zingen kun je altijd nog punk gaan spelen toch?
NOM NOM NOM NOOOOOOMMMMMMMquote:
Of gewoon je bek houdenquote:Op woensdag 29 april 2009 01:18 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
Hey, ik kloot zelf ongeveer een jaartje wat aan op de gitaar, laat ik mij hier ook eens melden.
Cookiemonster vocalsquote:Op woensdag 29 april 2009 01:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
NOM NOM NOM NOOOOOOMMMMMMM
[ afbeelding ]
hey, jullie ook dat probleemquote:Op woensdag 29 april 2009 00:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met een zangstem alleen al ben ik tevreden.
En eentje voor onze 'zanger' zou ook wel mooi zijn.
Ik zing altijd alles keihard mee in de autoquote:Op woensdag 29 april 2009 07:47 schreef nightfall het volgende:
metal is gaaf
ik zing altijs stiekem kamelot mee in de auto
Dat doe ik ookquote:Op woensdag 29 april 2009 08:01 schreef Aresdreams het volgende:
ik zing soms hard mee in de auto, en dan zo met je stem zo een gitaar solo na gaan doen... en dan schaam ik me voor mezelf
Joh, ik ben nog aan het leren hoe de onderdelen van een akoestische gitaar hetenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:48 schreef Witchfynder het volgende:
Gewoon mee blijven lezen en als je het niet snapt gewoon vragen.
De meeste gekke woorden die je afgelopen twee pagina's gezien hebt betreffen merken (MXR, Mesa (van Mesa/Boogie) of modellen (de Valvestate, zoals gemaakt door Marshall)..
Precies, gewoon mee blijven lezen, en als je het niet snapt gewoon vragen, maakt niet uitquote:Op woensdag 29 april 2009 09:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Joh, ik ben nog aan het leren hoe de onderdelen van een akoestische gitaar hetenVoor de rest is het all Greek to me
quote:
Dat doen we al maar zelfs daarvoor moet je nog enige zangkwaliteit hebben.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:18 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
Haha, ja dat is ook erg makkelijke muziek om te proberenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:05 schreef brother52 het volgende:
Ik heb vanochtend in de auto geprobeerd mee te 'zingen' met een album van Fantomas maar dat is niet te doen.
Snel maar een cd van PUSA erin gepropt, kom je ook lekker vrolijk aan op je werk![]()
[..]
Zeker als je nagaat dat ik probeerde mee te zingen met hun 1e album. Volgens mij wordt er op dat hele album geen woord gezongen. Er komt alleen maar lawaai uit z'n strot.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:08 schreef Cynic het volgende:
Haha, ja dat is ook erg makkelijke muziek om te proberen
Mike Patton is best redelijk veelzijdig als zanger, en dan ook tamelijk goed in elk van die dingen.
Ik ben vooral erg fan van zijn werk met Mr Bunglequote:Op woensdag 29 april 2009 10:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zeker als je nagaat dat ik probeerde mee te zingen met hun 1e album. Volgens mij wordt er op dat hele album geen woord gezongen. Er komt alleen maar lawaai uit z'n strot.
Die hebben inderdaad briljante dingen gedaan.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:31 schreef Cynic het volgende:
Ik ben vooral erg fan van zijn werk met Mr Bungle
Ik heb hem een keer met Tomahawk gezien, samen met de Melvins was dat toen in de Melkweg.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die hebben inderdaad briljante dingen gedaan.
Ik heb hem vorig jaar (of is het al weer 2 jaar geleden) met Cristian Fenez gezien. Erg vaag maar ook erg goed.
Vorig jaar stond hij met het metropole orkest in Paradiso, had ik erg graag bij willen zijn.
Lalala ik heb vakantiequote:
Hm, ben jij stiekem mijn collega? Die zei net precies hetzelfdequote:Op woensdag 29 april 2009 11:48 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Lalala ik heb vakantieStraks naar amsterdam, drie dagen en nachten lang feesten
lief dat je mee komt helpen met klussenquote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Lalala, ik ook
Morgen naar Eindhoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |