Omdat sommige dingen niet met barré kunnenquote:Op maandag 27 april 2009 18:54 schreef Witchfynder het volgende:
Wat moet je nou weer met een capo? Leer gewoon barré.
Kan wel! Moet je alleen even je vingers brekenquote:Op maandag 27 april 2009 19:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat sommige dingen niet met barré kunnen
Ik heb al grote handen en lange vingers maar dan nog luktquote:Op maandag 27 april 2009 19:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kan wel! Moet je alleen even je vingers breken
1 2 3 4 5 6 | 7 7 8 / 10 9 / 11 10 / 12 7 7 |
Is het een vogel? Is he een vliegtuig? Nee! Het is CAPOMAN!quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 19:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Is het een vogel? Is he een vliegtuig? Nee! Het is CAPOMAN!
Niet roken maar Rocken moeten die serversquote:Op maandag 27 april 2009 19:32 schreef metallicattim het volgende:
pfff die topics hier vliegen er doorheen zeg
Hoeft ook niet. Gitaristen zijn 5% wat te melden en 95% bluf...quote:Op maandag 27 april 2009 19:32 schreef Rewimo het volgende:
Meeleespost (heb nog niet echt veel te melden)
En dat is nog een optimistische schattingquote:Op maandag 27 april 2009 19:57 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Gitaristen zijn 5% wat te melden en 95% bluf...
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 27 april 2009 19:57 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Gitaristen zijn 5% wat te melden en 95% bluf...
quote:De Britse Hard-Rock band Iron Maiden duikt dit jaar nog de studio in en wil in 2010 een nieuw album presenteren.
Aan het einde van 2010, begin 2011 zal er een nieuwe tournee worden gepland, aldus gitarist Adrian Smith.
Iron Maiden zal in 2010 het inmiddels 15e studio album uitbrengen. Het vorige album, 'A Matter Of Life And Death' uit 2006, kreeg positieve kritieken en Iron Maiden speelde het complete album live tijdens de bijbehorende tour. Producer Kevin Shirley zal wederom achter de knoppen staan.
quote:AMSTERDAM - De Amerikaanse punk-rockband Green Day treedt op vrijdag 16 oktober op in Ahoy in Rotterdam.
Dat maakte dj Giel Beelen maandagochtend bekend in zijn radioprogramma op 3FM. Kaarten voor het concert gaan zaterdag om 10.00 uur in de verkoop.
Green Day gaat dit jaar voor het eerst sinds drie jaar weer op wereldtournee. De toer begint in juli in de Verenigde Staten.
Nieuwe album
Het nieuwe album 21st Century Breakdown ligt vanaf 15 mei in de winkels. De plaat volgt American Idiot uit 2004 op.
De band brak in 1994 door met het nummer Basket Case.
33-39 euro.quote:Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef The_Dean het volgende:
Daar zou ik eigenlijk best graag heen willen!
Green Day
Idee wat zo'n kaart gaat kosten?
Hmmm... nja, niet duur opzich...quote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
33-39 euro.
Zaterdag begint de voorverkoop.
Ga je vrijdagnacht niet vast in slaapzak achter je scherm zitten?quote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef The_Dean het volgende:
Hmmm... nja, niet duur opzich...
Tegen die tijd maar eens zien wat er op Marktplaats staat.
Hoi,quote:Op maandag 27 april 2009 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Uh... hoe krijg ik het voor elkaar om de drie snaren waar ik mijn vingers op zet niet zo dof te laten klinken?Heb zojuist mijn eerste akkoord geoefend
Heb nu kramp en het klinkt niet zoals het hoort
Meestal jaquote:Op maandag 27 april 2009 21:16 schreef GoodGawd het volgende:
Gaan jullie met regelmaat naar een gitaar winkel om gewoon wat gitaren te bespelen? Zonder verder wat te kopen :3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |