Ze hebben wel Body Shops in België, maar dat is wel wat duur.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef Niara het volgende:
[..]
Ja, al gesnuffeld.
Maar bleh. Hier hebben ze dus niet echt die huismerken en al die andere (voor mij)onbekende merken ben ik nog niet echt tegengekomen.
Maar ja, het plan is dus maar zaterdag wat beter rond te kijken.
Of misschien straks al
Heel toevallig heb ik dinsdag een aantal spulletjes gekocht van wet & wild.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:03 schreef Mayla het volgende:
Kom even binnen vallen
Trekpleister verkoop het merk Wet 'n Wild, ik had hun gemaild of het ook te krijgen was in een filiaal hier ergens in de buurt, maar zou overal te krijgen moeten zijn.
Ik weet niet of er hier gebruiksters zijn van dit merk, maar if so.. sla dan nu nog je slag. Vanaf week 27 zal het bij hun uit het assortiment gaan.
Ik heb zelf nog niks van dit merk, maar heb op een blog goede verhalen lezen van gebruiksters ervan. Dus ik d8 dat ga ik proberen. Moet dus nog snel zijn.
Arggh wil nog zoveel proberen. EM, wil naar Sephora in Maastricht, wil producten van E.L.F. cosmetics... ik moet denk ik maar gaan meedoen met de loterij
Oja, het staat er nog bij ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 06:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dat ben ik![]()
*edit* Oh nee, wacht, euh, naar welk topic link je, want als ik wel naar mijn eigen topic ga over krullen, dan is de url anders.....![]()
Door wie werd je opgemaakt? Door een prof of door elkaar?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:44 schreef Natalie het volgende:
Geslaagd
Er leuk met alle meiden en de hele avond gekletst over make-up en als we wilden dan werden we ook opgemaakt. Heel wat opgestoken en natuurlijk ook het een en ander besteld
Matte nagellak is wel heel stoer hoor! Gaaf.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb weer flink nagellak ingeslagen.![]()
Stempellak voor de konad, drie nieuwe image plates, strass steentjes, kraaltjes en andere versierprut en Nubar Diamont top coat, Nubar V for men topcoat (die maakt iedere nagellak mat!![]()
) en nog een paar kleurtjes.
Is het dan niet juist mooi om er nagellak op te smeren?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Matte nagellak is wel heel stoer hoor! Gaaf.
Ikzelf heb afgekloven vingertjes dus doe daar verder niets mee, maar vind het wel mooi bij anderen
Ah een soort tupperware party maar dan voor make-up?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:44 schreef Natalie het volgende:
Geslaagd
Er leuk met alle meiden en de hele avond gekletst over make-up en als we wilden dan werden we ook opgemaakt. Heel wat opgestoken en natuurlijk ook het een en ander besteld
M'n schoonzusje had een Oriflame make-up party georganiseerd.quote:Op zondag 17 mei 2009 @ 01:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Door wie werd je opgemaakt? Door een prof of door elkaar?
En wat heb je besteld en van welke merken?
Ben niet benieuwd hoor
Dit was gelukkig allemaal heel goed verzorgd. Ze ging heel hygienisch om met alle make-up. Hadden van die plastic dingetjes waarmee je creme uit 't potje kon halen en dus niet met je vingers erin hoefde te poeren enzo.quote:Op zondag 17 mei 2009 @ 10:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah een soort tupperware party maar dan voor make-up?
Super leuk! En dan kun je de producten op je gemak uit proberen ipv die gore testers uit de winkel.
Heb je misschien een adres van het bedrijf?
Oh en wat heb je gekocht?
Ja, zijn er mensen die er ervaring mee hebben. Hij lijkt met dat ronde borsteltje heel erg op een van die dure merken (Givenchy?) en die kreeg allerlei prijzen toegekend.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Kben heel benieuwd naar deze mascara:
[ afbeelding ]
Je hebt ze van vrijwel elk merk, in elk budget. Essence heeft ze bijvoorbeeld, verder weet ik geen concrete merkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
Al jaren lees ik over wenkbrauw-gel, maar ik vind het nooit ergens, dus nog steeds heb ik het niet uit kunnen proberen.
Weet iemand van welk merk het te koop is? Of zijn het meer de duurdere merken (Clinique, Lancaster?) bij de echte cosmetica-zaken?
Ik heb normaal niks met die goedkope merken, maar speciaal bij Essence gekeken omdat ik las dat ze zoveel extra's hebben. Het stond er niet bij, ondanks dat het een mega assortiment is, maar 75% is voor nagels.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je hebt ze van vrijwel elk merk, in elk budget. Essence heeft ze bijvoorbeeld, verder weet ik geen concrete merken.
Ze verkopen het bij de H&M. Ook op de online shopquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
Al jaren lees ik over wenkbrauw-gel, maar ik vind het nooit ergens, dus nog steeds heb ik het niet uit kunnen proberen.
Weet iemand van welk merk het te koop is? Of zijn het meer de duurdere merken (Clinique, Lancaster?) bij de echte cosmetica-zaken?
Die duurdere variant vind ik zelf erg fijn!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:57 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ja, zijn er mensen die er ervaring mee hebben. Hij lijkt met dat ronde borsteltje heel erg op een van die dure merken (Givenchy?) en die kreeg allerlei prijzen toegekend.
Ben benieuwd hoe de lowbudget variant is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |