Met dank aan m'n torrentboer ben ik helemaal blij. De meeste afleveringen heb ik inmiddels al 2 keer gezienquote:Op maandag 27 april 2009 21:46 schreef purplerose het volgende:
zo ff naar the big bang theory kijken
Whehequote:Op maandag 27 april 2009 21:47 schreef Marc63 het volgende:
Zaterdagavond wezen poolen en daarna nog een broodje kebab gegeten met lekker veel knoflook.
Je moest niet meer in mn buurt komen, want door die LUCHT! had ik niet meer zo'n sexy bek.
dat hebben ze wel meer op deze plaatquote:Op maandag 27 april 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas wel ja! de hele plaat had wel zo mogen zijn al doet Bono het ook wel aardig.
Ha, ik ken het! De hele middag en halve avond zitten tanken bij voetbal- en biljartclub en dan door naar de shoarmaboer... Ik werd ziek van mezelf vanochtendquote:Op maandag 27 april 2009 21:47 schreef Marc63 het volgende:
Zaterdagavond wezen poolen en daarna nog een broodje kebab gegeten met lekker veel knoflook.
Je moest niet meer in mn buurt komen, want door die LUCHT! had ik niet meer zo'n sexy bek.
je vroeg dus eerst of ze er klaar voor waren: You readyquote:Op maandag 27 april 2009 21:47 schreef Marc63 het volgende:
Ik wist em.quote:Op maandag 27 april 2009 21:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat bandlid van de Pussycat Dolls hoeft niemand te weten. Sterker nog, minpunten als je het wel weet!
Damn, die was inderdaad vreselijk slecht! Veel mensen helemaal enthousiast want U2 deed wat experimenteels, maar persoonlijk vind ik er helemaal niets aanquote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat hebben ze wel meer op deze plaateindelijk een leuk stukje, maar nee hoor
GOYB was echt afschuwelijk, daar heb ik het nu niet over
En dan denk je iemand een béétje te kennen...quote:
Snap ook niet wat dit soort dingen op 3fm doet.quote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef Marc63 het volgende:
Mn broertje vertelde me afgelopen weekend hoe verschrikkelijk ze die stelling op het werk vinden (hij is kok dus die werkt nog wel eens na 22.00). Ze moeten de radio om 22.00 gewoon uit zetten.
Ik vind 'em uitstekend geschikt voor lome zomeravonden of de herinnering daaraan. Puike plaat!quote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Gelukkig doet Michiel niet mee aan het promoten van Paul & Fritz Kalkbrenner - Sky And Sand. Giel wil dat het een hit wordt, maar zo bijzonder is de plaat toch niet??
Ik lijd aan een geheugen dat feitjes onthoudt waar je nooit meer wat aan zult hebben.quote:Op maandag 27 april 2009 21:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En dan denk je iemand een béétje te kennen...
en dat met de goeie muziekquote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef Marc63 het volgende:
Mn broertje vertelde me afgelopen weekend hoe verschrikkelijk ze die stelling op het werk vinden (hij is kok dus die werkt nog wel eens na 22.00). Ze moeten de radio om 22.00 gewoon uit zetten.
Heb ik ook wel, maar er zit een smaakfilter op...quote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik lijd aan een geheugen dat feitjes onthoudt waar je nooit meer wat aan zult hebben.
dagquote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef Sersjee het volgende:
En tot zover 3FM voor mij, ik geef de luisterpaal nog even een slinger...
(en ja, dat heb ik wel eens geiler gezegd...)
In wat voor een situatie?quote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef Sersjee het volgende:
En tot zover 3FM voor mij, ik geef de luisterpaal nog even een slinger...
(en ja, dat heb ik wel eens geiler gezegd...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |