Net zoals elektronik zeker..quote:Op woensdag 29 april 2009 14:13 schreef ElDani het volgende:
[..]
Bron: NC hyves, was gepost op LSDB.
Echt grappig: iedereen denken dat 11 van NC was, blijkt het gewoon een keiharde Pavotrack te zijn.
denk dat het gewoon door NC gemaakt is, voor Pavoquote:Op woensdag 29 april 2009 14:13 schreef ElDani het volgende:
[..]
Echt grappig: iedereen denken dat 11 van NC was, blijkt het gewoon een keiharde Pavotrack te zijn.
quote:
Precies.. Die sushi remix is ook best wel aardig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik die laatste remix vinyl zeg maar best te pruimen vind, ik zou het zelf nooit draaien maar op een feestje vind ik het geen ramp...
Dat is toch godverdomme schandalig..quote:En dat snap ik wel, wat ze met b-front doen slaat toch nergens op. Die staat dalijk 3 jaar achter elkaar in de talent, slaat to-taal nergens op!
En dan mag vorig jaar A-drive wel in de Blue omdat daar toevallig het zoontje van de burgemeester van Almere in zit.....
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ff wat positiefs: Overclipping is echt zo dik
Dat bedoelde ik ook..quote:Op woensdag 29 april 2009 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat het gewoon door NC gemaakt is, voor Pavo
[..]
Zal wel weer geproduceerd zijn dan door NC. Kreeg het gister ook al van iemand te horen, die regelmatig contact heeft met Pavo dat "hij" weer met wat nieuws bezig is. Lagen allemaal nieuwe dingen op stapel, zowel van Zany, NC als Pavoquote:Op woensdag 29 april 2009 14:13 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vind de bass hiervan wel lekker. Hoop dat ie ook aardig doordreunt in het eggiequote:Op woensdag 29 april 2009 15:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
die nieuwe "pavo" wat een ragplaathet maakt me eigenlijk geen reet uit van wie ie is
Hoorde 'm gister op de site van summerdinges. En ik vind 'm wel lekker eigenlijkquote:
Moi, en hopelijk Kimmetje er ook bijquote:Op woensdag 29 april 2009 15:57 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Wie is vanaaf/morgen in Arnhem nou dan?
kermis plaatquote:Op woensdag 29 april 2009 15:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
om dan maar in mineur af te sluiten:
kut vocal en verder saai nr![]()
Stef, heb die gozer vroeger al leren kennen tijdens mn tijd bij de drumbandquote:Op woensdag 29 april 2009 15:57 schreef NLS04 het volgende:
Liep trouwes net ff hier door Nijmegen, loopt er een parkeerwachter langs met een bekend gezicht maar kon hem niet plaatsen maar nu ineens schiet het me te binnen. Het was gewoon die resident van de matrixx, Devon K
Yup, waarschijnlijk welquote:Wie is vanaaf/morgen in Arnhem nou dan?
Daar ookquote:Op woensdag 29 april 2009 14:51 schreef Silaz het volgende:
Wie van hier gaan er eigenlijk nog naar Fantasy Island?
Zou wel willen maar om nou in m'n eentje op te komen...quote:Op donderdag 30 april 2009 10:34 schreef poiuytr het volgende:
Nog mensen hier die vandaag naar Arnhem gaan?
Kom gewoon gekquote:Op donderdag 30 april 2009 11:10 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zou wel willen maar om nou in m'n eentje op te komen...
Hier is ook vandaag met Queensday voor de verandering weer eens geen zak te beleven. Niks house, techno, hardstyle of whatever... Alleen maar van die veel te drukke kutbraderieën..
Ja! Alleen early raven met Flamman & Abraxasquote:Op donderdag 30 april 2009 10:34 schreef poiuytr het volgende:
Nog mensen hier die vandaag naar Arnhem gaan?
arnhem gister en eergister weer supergezellig was?quote:
kwartiertje maarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:43 schreef Da_Ripper het volgende:
en altijd lachen om dezelfde fokkertjes weer tegen het lijf te lopen, it's a small world after all.
NLS, Ran-D alsnog gezien?
Waarom ik het zovaak met jou eens ben qua hardstyle platen weet ik nog steeds nietquote:
Idd, zag die troela vant Qountdown-filmpje nog voorbij komenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
kameraden verder nog niet gesproken, vanavond maar eens even vragen naar hun ervaringen!
Als je op de Korenmarkt was dan was je er echt op een steenworp afstandquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:42 schreef poiuytr het volgende:
Gvd wat baal ik ervan dat ik dat hardstyle plein niet heb kunnen vinden donderdag, dacht dat ze op de orenmarkt stonden maar daar werd hele tijd saaie trance gedraaid. Op dat gele kaartje kon ik ook niks vinden aan mensen vragen hielp ook niet.. Iedereen haalde z''n schouders maar op.. Flinke tegenvaller dus.. maarjah volgende keer beter.
die was er inderdaad ookquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:00 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Idd, zag die troela vant Qountdown-filmpje nog voorbij komen![]()
GMTAquote:Waarom ik het zovaak met jou eens ben qua hardstyle platen weet ik nog steeds niet Volumez is idd een heerlijke plaat en jammer niet zovaak live ergens gehoord :S
Is idd Joy uit MNIE, meesterlijke seriequote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:12 schreef Sc0tTy het volgende:
zal zo ff luisteren Leon, eerst ff die mix afluisteren die Bartman heeft gestuurd, van wie is die btw ?
edit: geluisterd, ( de original mix iig ) intro vind ik best irritant, 100x 'That's my jam' ( van Joy uit earl toch ? ) maar de melo is best nais, dat je daar thats my jam gebruikt om de track 'te laten starten' is wel weer nais gedaan
Ook maar eens uit nieuwsgierigheid geluisterd. Maar op 29 seconde zou ik de vocal er even uit laten. Dan zou het minder irritant zijn en dan gewoon weer op 42 seconde terug laten komen. De bass is lekker. En dat ritmisch stukje voor de melo luistert lekker. Echt zo'n moment om flink gas te gevenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:09 schreef LeonH het volgende:
[..]
Is idd Joy uit MNIE, meesterlijke serie
Die intro is een punt waar ik ook nog aan twijfel. Even kijken wat de feedback doet, en dan eens checken hoe en wat ik nog verander.
quote:Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight
Description:
A1. Tonight
B1. Famous
Monday, May 18, 2009
quote:Uiteraard blijven onze releases gewoon donker en hard! Er zal niets veranderen aan het label A² Records, alleen dat de muziek nu via Scantraxx uitgebracht wordt
quote:Op zondag 3 mei 2009 00:02 schreef Elwood1802 het volgende:
Rekenen op 5 tot 10k mensen en dan komen er maar 250
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef mstx het volgende:
tvp
Zal 'm vanmiddag met de rest van de jij-tuibjes hier 's luusterenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:46 schreef LeonH het volgende:
Yeah... Weer een track grotendeels af. Check de 2 mixes op djcorleone.hyves.nl
... ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:42 schreef LeonH het volgende:
Reactie terug van Alpha Twins op de Hyves:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:29 schreef Elwood1802 het volgende:
http://partyflock.nl/party/147863/comments.html#commentcontrols
iemand toevallig langsgeweest?
Ik ook niet.. Tering, 250 euro voor vipquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:48 schreef Sjowhan het volgende:
Ik niet.
Dat zijn wel de betere vipsquote:Op zondag 3 mei 2009 12:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
..., 5 pijpbeurten verdeeld over de hele dag?
Om daar nou 250 euro voor te lappenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere vips![]()
ipv aparte ingang en fruit
quote:Alphaverb @ Pounding Festival INMoreMusic (Madrid, Spain)
Tracklist
01. DJ Duro - My style Is Dutch
02. Hardstyle Mafia - Rockin' Da Place (Bazz Implant LIVE Edit)
03. K&K - Hard Music Spain (Vicente one More Time 2008 Mix)
04. Pau DJ - Addicted To The Bass (Classic Hardstyle Vrs.)
05. Hardstyle Mafia meets Alphaverb - Takin' Over
06. Deepack vs Luna - Kick This Mutha
07. Gerardo Rochini - Rollerrock
08. Marlon S meets Digital Punk - Bringing The Funk
09. Intractable One - Play The Games
10. Tatanka Project - Floor Massacre
11. Alphaverb - Freakout!
12. Alphaverb & Intractable One - More Is What They Get
13. Pau DJ - Hands Up
Wow dat is echt ernstigquote:Op zondag 3 mei 2009 00:02 schreef Elwood1802 het volgende:
Rekenen op 5 tot 10k mensen en dan komen er maar 250
lsdbquote:
Helemaal niet. Google maar beetje rond op Tatanka & Defqon '07. Overigens is het echt wel een andere edit dan de worstenbroodjes mix (de YT), de bass vind ik veel meer rollen dan in de WB edit.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
psst Crusty het was niet Tathet was zany
maar verder idd wel heerlijk![]()
....quote:Zany:
01. Zany & Tatanka feat. MC DV8 - Front 2 Back (Worstebroodjes Mix)
quote:Tatanka:
..
07. Zany & Tatanka - Front 2 Back (Donkey Rollers Remix)
Heujquote:Op zondag 3 mei 2009 21:23 schreef RiKe het volgende:
Geheel off topic maar boeiend (mag wel een keertje), ik ga m'n motor rijbewijs halen!
![]()
Na heel lang twijfelen toch besloten om het te doen
zullen vast veel mensen hun zorgen hebben geuitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:42 schreef LeonH het volgende:
Reactie terug van Alpha Twins op de Hyves:
[..]
op LSDB staat: 12. Zany & Tatanka - Front 2 Back (Worstenbroodjes Remix)quote:Op zondag 3 mei 2009 22:26 schreef CrustyClown het volgende:
Helemaal niet. Google maar beetje rond op Tatanka & Defqon '07. Overigens is het echt wel een andere edit dan de worstenbroodjes mix (de YT), de bass vind ik veel meer rollen dan in de WB edit.
(kan natuurlijk ook de kwaliteit zijn)
quote:1. Brennan Heart - Revival X
2. Clive King - Pure Cocaine
3. The Viper - Here It Comes (D-Block & S-Te-Fan remix)
4. Zany - Evolution
5. Outsiders - Maneater
6. The Pitcher - Serenity
7. Southstylers - Nok Joe Douwn
8. D-Block & S-Te-Fan - Part Of The Hard
9. Marlon S & Digital Punk - Bringin Da Funk
10. Rushtex - The Exorcism of Chucky (Alpha Twins remix)
11. Mindhacker - Punk Motherfuck
12. Bass Modulators ft. B-Front - Quarantine
13. Floorcrushers - Psycho Stylez
14. DJ Nightkiller - Skwert (A-lusion mix)
15. Dark Oscillators - Trapped (Solaio mix)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |