quote:Op zondag 3 mei 2009 00:02 schreef Elwood1802 het volgende:
Rekenen op 5 tot 10k mensen en dan komen er maar 250
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef mstx het volgende:
tvp
Zal 'm vanmiddag met de rest van de jij-tuibjes hier 's luusterenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:46 schreef LeonH het volgende:
Yeah... Weer een track grotendeels af. Check de 2 mixes op djcorleone.hyves.nl
... ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:42 schreef LeonH het volgende:
Reactie terug van Alpha Twins op de Hyves:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:29 schreef Elwood1802 het volgende:
http://partyflock.nl/party/147863/comments.html#commentcontrols
iemand toevallig langsgeweest?
Ik ook niet.. Tering, 250 euro voor vipquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:48 schreef Sjowhan het volgende:
Ik niet.
Dat zijn wel de betere vipsquote:Op zondag 3 mei 2009 12:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
..., 5 pijpbeurten verdeeld over de hele dag?
Om daar nou 250 euro voor te lappenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere vips![]()
ipv aparte ingang en fruit
quote:Alphaverb @ Pounding Festival INMoreMusic (Madrid, Spain)
Tracklist
01. DJ Duro - My style Is Dutch
02. Hardstyle Mafia - Rockin' Da Place (Bazz Implant LIVE Edit)
03. K&K - Hard Music Spain (Vicente one More Time 2008 Mix)
04. Pau DJ - Addicted To The Bass (Classic Hardstyle Vrs.)
05. Hardstyle Mafia meets Alphaverb - Takin' Over
06. Deepack vs Luna - Kick This Mutha
07. Gerardo Rochini - Rollerrock
08. Marlon S meets Digital Punk - Bringing The Funk
09. Intractable One - Play The Games
10. Tatanka Project - Floor Massacre
11. Alphaverb - Freakout!
12. Alphaverb & Intractable One - More Is What They Get
13. Pau DJ - Hands Up
Wow dat is echt ernstigquote:Op zondag 3 mei 2009 00:02 schreef Elwood1802 het volgende:
Rekenen op 5 tot 10k mensen en dan komen er maar 250
lsdbquote:
Helemaal niet. Google maar beetje rond op Tatanka & Defqon '07. Overigens is het echt wel een andere edit dan de worstenbroodjes mix (de YT), de bass vind ik veel meer rollen dan in de WB edit.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
psst Crusty het was niet Tathet was zany
maar verder idd wel heerlijk![]()
....quote:Zany:
01. Zany & Tatanka feat. MC DV8 - Front 2 Back (Worstebroodjes Mix)
quote:Tatanka:
..
07. Zany & Tatanka - Front 2 Back (Donkey Rollers Remix)
Heujquote:Op zondag 3 mei 2009 21:23 schreef RiKe het volgende:
Geheel off topic maar boeiend (mag wel een keertje), ik ga m'n motor rijbewijs halen!
![]()
Na heel lang twijfelen toch besloten om het te doen
zullen vast veel mensen hun zorgen hebben geuitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:42 schreef LeonH het volgende:
Reactie terug van Alpha Twins op de Hyves:
[..]
op LSDB staat: 12. Zany & Tatanka - Front 2 Back (Worstenbroodjes Remix)quote:Op zondag 3 mei 2009 22:26 schreef CrustyClown het volgende:
Helemaal niet. Google maar beetje rond op Tatanka & Defqon '07. Overigens is het echt wel een andere edit dan de worstenbroodjes mix (de YT), de bass vind ik veel meer rollen dan in de WB edit.
(kan natuurlijk ook de kwaliteit zijn)
quote:1. Brennan Heart - Revival X
2. Clive King - Pure Cocaine
3. The Viper - Here It Comes (D-Block & S-Te-Fan remix)
4. Zany - Evolution
5. Outsiders - Maneater
6. The Pitcher - Serenity
7. Southstylers - Nok Joe Douwn
8. D-Block & S-Te-Fan - Part Of The Hard
9. Marlon S & Digital Punk - Bringin Da Funk
10. Rushtex - The Exorcism of Chucky (Alpha Twins remix)
11. Mindhacker - Punk Motherfuck
12. Bass Modulators ft. B-Front - Quarantine
13. Floorcrushers - Psycho Stylez
14. DJ Nightkiller - Skwert (A-lusion mix)
15. Dark Oscillators - Trapped (Solaio mix)
Beetje aparte tracklist, met misschien wel wat veel van nu, maar op sich niet verkeerdquote:01. Stardust - Sound Of Vintage (Original 2002 Mix)
02. Luna & Dutch Master - Copies Are Faking
03. Donkey Rollers - Followers
04. The Hose - I Survived (Different Edit)
05. D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villain - Part Of The Hard
06. Scope DJ - Lockdown
07. Tatanka - Borderline
08. The R3bels - Keep The Rythmn
09. Citizen - People Won't Like This (The KGB's Remix)
10. Zany Ft. The Pitcher - Guardian Angel
11. Zappaman - Sexual Healing (Power In Da Club mix)
12. Francesco Zeta - Tragedy
13. Tatanka - DJ's Life (Extended mix)
14. Gius - Nerve
15. Acti - In The Club
16. Marlon S meets Digital Punk - Bringing The Funk
maar ook weer met Shayla: oh my godquote:Op maandag 4 mei 2009 17:30 schreef LeonH het volgende:
Oef Technoboy en Prophet samen een plaatje gemaakt!
precies!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
food for woofers 2009 lijkt op de originele food for woofers... true story
CDR van de Vinyl zo te zien, niet het album helaasquote:Op maandag 4 mei 2009 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie Activator-Authentic Style-CDR-2009-SND, maar eens ff downlenen
Wel een leuk plaatje. Die reacties ook altijd bij dat soort filmpjesquote:Op maandag 4 mei 2009 18:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
dat nr is op qlimax 2006 al een keer gedraaid ofzo maar nooit uitgebracht, ik heb er zelfs een slechte rip van gehad.. wel een lekker plaatje
ik zla eensk ijken of ik hem kan vinden
Tadaaa:
Word zo moe van dat soort gasten...quote:HARDSTYLE HOLLAND AND ITALY
the rest doens't matter.
levyrosaevangelista (1 dag geleden) 0 Antwoorden | Spam
ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸Hardstyle¸„ø¤º°¨
¸„ø¤º°¨ BraziL `°º¤ø
uryno (1 dag geleden) 0 Antwoorden | Spam
ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸Hardstyle¸„ø¤º°¨
¸„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤ø„¸FROM POLAND
Linusgubben2 (3 dagen geleden) +1 Antwoorden | Spam
This song sucks Donkey balls
Rhaux (6 dagen geleden) -1 Antwoorden | Spam
¤ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸Hardstyle¸„ø¤º°¨
¸„ø¤º°¨Australia``°º¤ø MOTHER FUCKERS
samziGM (1 week geleden) 0 Antwoorden | Spam
ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸Hardstyle¸„ø¤º°¨
¸„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤ø„¸FROM POLAND
WEBBYSS (1 week geleden) 0 Antwoorden | Spam
mad as song 5/5
WEBBYSS (1 week geleden) -3 Antwoorden | Spam
yer true that AUSTRALIA is mad
DKzBest (1 week geleden) -3 Antwoorden | Spam
ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸Hardstyle¸„ø¤º°¨
¸„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤ø„¸FROM DENMARK
HaRdCoReJuNkIe88 (2 weken geleden) -5 Antwoorden | Spam
¤ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸Hardstyle¸„ø¤º°¨
¸„ø¤º°¨Germany``°º¤ø„
Activator - Authentic Style + Activator - Activator inderdaad...quote:Op maandag 4 mei 2009 19:54 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
CDR van de Vinyl zo te zien, niet het album helaas
Album staat gepland voor release over ongeveer 3 wekenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Activator - Authentic Style + Activator - Activator inderdaad...
mids zijn vetter dan de rest van het nummer.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:04 schreef NLS04 het volgende:
die mids van Oxygen raggen zo lekker he op een goede installatie![]()
tudeduuuu .. tudeduu
![]()
quote:tudeduuuu .. tudeduu
Die is al best wel oud zeg maarquote:Op maandag 4 mei 2009 17:30 schreef LeonH het volgende:
Oef Technoboy en Prophet samen een plaatje gemaakt!
wat een lekker ploatskequote:Op maandag 4 mei 2009 22:53 schreef mstx het volgende:
Used & Abused - Explode (Dj Vortex Remix)
3:10![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:43 schreef Stanley3x0 het volgende:
Zo, me hier ook maar eens ff aangemeld.. ik snap er alleen weinig van, hoe kom ik tot een overzichtje van alle hardstyle gerelateerde forumonderwerpen? iemand die me ff helpt?
hey Stanleyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:43 schreef Stanley3x0 het volgende:
Zo, me hier ook maar eens ff aangemeld.. ik snap er alleen weinig van, hoe kom ik tot een overzichtje van alle hardstyle gerelateerde forumonderwerpen? iemand die me ff helpt?
you'd better be!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
* Boy_Snakeye nog steeds jaloers is op stanley omdat hij een oude sony camera heeft met 4 gig met perfect geluidsopname en Boy_Snakeye een nieuwere heeft die kraakt als de tyfus bij elke bass
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:04 schreef NLS04 het volgende:
die mids van Oxygen raggen zo lekker he op een goede installatie![]()
tudeduuuu .. tudeduu
![]()
Wilkommen Stanleyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:43 schreef Stanley3x0 het volgende:
wel leukquote:Op maandag 4 mei 2009 22:53 schreef mstx het volgende:
Used & Abused - Explode (Dj Vortex Remix)
3:10![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:13 schreef ElDani het volgende:
Echt grappig: iedereen denken dat 11 van NC was, blijkt het gewoon een keiharde Pavotrack te zijn.
Wat Boy zegt: Vind de bass hiervan wel lekker. Hoop dat ie ook aardig doordreunt in het eggiequote:
Nice, niet veel bijzonders though.quote:
quote:
quote:ik wil niet in mineur eindigen dus dan maar met deze klapper de nieuwe TATACT
quote:ik zeg het jullie het gaat een mooie zomer worden![]()
Deze is lekker voor de festivals ..... zon op je kop, glaaske bier in de hand en gaaaaaaannnnquote:
zal je vriendin leuk vinden; concurrentiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
hijs dik - denk dat ik 'n beetje verliefd wordt
![]()
ik zeg: Defqon.1 testquote:[..]
Wat Boy zegt: Vind de bass hiervan wel lekker. Hoop dat ie ook aardig doordreunt in het eggie![]()
![]()
Jaah dat is de cut version en komt op de B-kant heb ik gehoordquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:00 schreef Da_Ripper het volgende:
![]()
heerlijke idd, op queensday ook ff losgegaan toen
![]()
Maar toen was dat 'no one knows what it's like' () eruit, toch?
die is toch zo ver-schrik-ke-lijk dik en knalt zo gruwelijk hard d'ropquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:40 schreef NLS04 het volgende:
Hoorde op koninginnenacht ook een nieuwe van 2-sidez trouwens.
Ik had net even zo'n wtf moment toen die kick enzo erbij in kwamquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:40 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Jaah dat is de cut version en komt op de B-kant heb ik gehoordHoorde op koninginnenacht ook een nieuwe van 2-sidez trouwens.
ja, die kick is echt ziekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:19 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ik had net even zo'n wtf moment toen die kick enzo erbij in kwam![]()
Retevet plaatje
Hij zal er misschien wel bij hebben gezeten, maar Pavo heeft ooit zelf in een interview gezegd dat hij weinig begreep van dat produceren. Geen slechte zet van 'm om het dan door de NC te laten doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:03 schreef Sethje het volgende:
volgens mij heeft pavo er weer lekker niks aan gedaan en is het gewoon geschreven door NC zoals met elektronic
Jones en Scope zitten ook op Fok!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:15 schreef ElDani het volgende:
Grappig dat ook Slanley tegenwoordig hier te vinden is! Toch wel een redelijk bekend persoon.
en daar is hij zeker niet de enige in!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:22 schreef LeonH het volgende:
[..]
Hij zal er misschien wel bij hebben gezeten, maar Pavo heeft ooit zelf in een interview gezegd dat hij weinig begreep van dat produceren.
Vergeet niet dat Fok! en PF redelijk grote fora zijn hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:15 schreef ElDani het volgende:
Grappig dat ook Slanley tegenwoordig hier te vinden is! Toch wel een redelijk bekend persoon.
Op lsdb hebben we ook al een naam gekeken naar Leon's #100-mix-commentsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:18 schreef ReMcOrE het volgende:
de naam FOK! zal wel vaak genoeg op Partyflock genoemd zijn
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:40 schreef CrustyClown het volgende:
Bron: http://rankings.big-boards.com/?p=all
Verbaasd me meer dat een of ander paardenforum zo groot isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Op lsdb hebben we ook al een naam gekeken naar Leon's #100-mix-comments![]()
En Stanley kent ook al FOK!kers zonder dat hij 't weet.
[..]
![]()
Dat pf zo groot is verbaasd me wel ...
Staat die jubileum mix op LSDB dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Op lsdb hebben we ook al een naam gekeken naar Leon's #100-mix-comments![]()
En Stanley kent ook al FOK!kers zonder dat hij 't weet.
[..]
![]()
Dat pf zo groot is verbaasd me wel ...
PF is toch PaardenForumquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Verbaasd me meer dat een of ander paardenforum zo groot is
Gooi maar 's in de search daar: DJ Corleone @ Fok #100 Jubileum Mixquote:
Alweer die Remember The Name vocals..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zat net ff een poging te wagen om een liveset te luisteren tijdens mijn stage
http://www.musicincontrol(...)-rave-italy-30-04-09
Beetje een mix van allerlei nummers en vocals. Vind deze wel wat hebben. Heerlijk festivalnummertje
Vetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:36 schreef Sethje het volgende:
Leuke middag gehad netEen vriend van me nam een een djset van Bas van NC over en die konden we ophalen bij Freaky, liet ie gelijk even de studio zien en hoe hij bijv de remix van KYHU heeft gemaakt
echt vet om te zien allemaal
Het melodietje lijkt ook verdacht op een TBY plaatje. Ondanks dat, toch een leuke plaatquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Alweer die Remember The Name vocals..
Jaloers is....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:36 schreef Sethje het volgende:
Leuke middag gehad netEen vriend van me nam een een djset van Bas van NC over en die konden we ophalen bij Freaky, liet ie gelijk even de studio zien en hoe hij bijv de remix van KYHU heeft gemaakt
Ja. En Like Thiz ook een gedeelte.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:51 schreef ReMcOrE het volgende:
Minus One had die toch ook?
Angel?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Het melodietje lijkt ook verdacht op een TBY plaatje.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:02 schreef Haghorst het volgende:
-knip-
Alphaverb @ Pounding Festival INMoreMusic
enne linkjes plaatsen doen we nietquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[..]
enne linkjes plaatsen doen we niet
Maar hoe zit dat nu met die studio's dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:36 schreef Sethje het volgende:
Ja ik was bij dat nieuwe pand geweest, daaronder is een provisorische winkel ingericht met die platen enzo, en dan op de bovenverdieping zitten als ik goed geteld heb 4 of 5 studioboxen. Ik weet niet of zany nog op het oude adres produceert. Heb alleen die van Bas van binnen gezienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:21 schreef LeonH het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat nu met die studio's dan?
Zitten Zany en NC met eigen studio's in het nieuwe Freaky pand? Of zit Zany nog steeds op het oude adres?
Of delen ze de studio?
Dweazle produceert ook ja, komen een aantal releases van hem aan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:53 schreef Sethje het volgende:
Produceert Dweazle ook ja?
Volgens mij hebben bas,arjan,zany,michel pollen en jowan een eigen box.... of misschien dat er nog imand op het oude freaky adres zit ook....
Een pro studio kan ik het niet noemen, maar hij heeft zeker leuk spul staanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:18 schreef Sethje het volgende:
Niks noemenswaardigs wat erop wijst dat hij een eigen studio heeft dus
Idd, als je echt for the living bezig bent met produceren en het je beroep is, lijkt het me logisch dat je zoiets hebt. Voor die enkele releases van hem, ga je geen box afhurenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:18 schreef Sethje het volgende:
Niks noemenswaardigs wat erop wijst dat hij een eigen studio heeft dus
TBA => Powerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:16 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dweazle produceert ook ja, komen een aantal releases van hem aan.
Zoals:
Dweazle - Choices
Dweazle - TBA
En hij heeft natuurlijk meegewerkt aan die Dutch Spice Mix van Speakerwall
Kben er niet zo fan van... ontbreekt toch nog t 1 en ander aanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:16 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dweazle produceert ook ja, komen een aantal releases van hem aan.
Zoals:
Dweazle - Choices
Dweazle - TBA
Ik heb overigens gewoon een hoop geluk gehadmet de aanschaf van dat ding, want ook ik heb een nieuwere gekocht laatst.. en dat geluid daarvan is ook niet om over naar huis te schrijven..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
![]()
Gewoon een berichtje plaatsen (genoemd een TVP (terug vind post)) en dan komt hij automatisch bij je actieve topics.
* Boy_Snakeye nog steeds jaloers is op stanley omdat hij een oude sony camera heeft met 4 gig met perfect geluidsopname en Boy_Snakeye een nieuwere heeft die kraakt als de tyfus bij elke bass
Over slechte vocals gesprokenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:16 schreef RiKe het volgende:
Bohh wat vetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |