hey Stanleyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:43 schreef Stanley3x0 het volgende:
Zo, me hier ook maar eens ff aangemeld.. ik snap er alleen weinig van, hoe kom ik tot een overzichtje van alle hardstyle gerelateerde forumonderwerpen? iemand die me ff helpt?
you'd better be!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
* Boy_Snakeye nog steeds jaloers is op stanley omdat hij een oude sony camera heeft met 4 gig met perfect geluidsopname en Boy_Snakeye een nieuwere heeft die kraakt als de tyfus bij elke bass
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:04 schreef NLS04 het volgende:
die mids van Oxygen raggen zo lekker he op een goede installatie![]()
tudeduuuu .. tudeduu
![]()
Wilkommen Stanleyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:43 schreef Stanley3x0 het volgende:
Zo, me hier ook maar eens ff aangemeld.. ik snap er alleen weinig van, hoe kom ik tot een overzichtje van alle hardstyle gerelateerde forumonderwerpen? iemand die me ff helpt?
wel leukquote:Op maandag 4 mei 2009 22:53 schreef mstx het volgende:
Used & Abused - Explode (Dj Vortex Remix)
3:10![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:13 schreef ElDani het volgende:
Echt grappig: iedereen denken dat 11 van NC was, blijkt het gewoon een keiharde Pavotrack te zijn.
Wat Boy zegt: Vind de bass hiervan wel lekker. Hoop dat ie ook aardig doordreunt in het eggiequote:
Nice, niet veel bijzonders though.quote:
quote:
quote:ik wil niet in mineur eindigen dus dan maar met deze klapper de nieuwe TATACT
quote:ik zeg het jullie het gaat een mooie zomer worden![]()
Deze is lekker voor de festivals ..... zon op je kop, glaaske bier in de hand en gaaaaaaannnnquote:
zal je vriendin leuk vinden; concurrentiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
hijs dik - denk dat ik 'n beetje verliefd wordt
![]()
ik zeg: Defqon.1 testquote:[..]
Wat Boy zegt: Vind de bass hiervan wel lekker. Hoop dat ie ook aardig doordreunt in het eggie![]()
![]()
Jaah dat is de cut version en komt op de B-kant heb ik gehoordquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:00 schreef Da_Ripper het volgende:
![]()
heerlijke idd, op queensday ook ff losgegaan toen
![]()
Maar toen was dat 'no one knows what it's like' () eruit, toch?
die is toch zo ver-schrik-ke-lijk dik en knalt zo gruwelijk hard d'ropquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:40 schreef NLS04 het volgende:
Hoorde op koninginnenacht ook een nieuwe van 2-sidez trouwens.
Ik had net even zo'n wtf moment toen die kick enzo erbij in kwamquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:40 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Jaah dat is de cut version en komt op de B-kant heb ik gehoordHoorde op koninginnenacht ook een nieuwe van 2-sidez trouwens.
ja, die kick is echt ziekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:19 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ik had net even zo'n wtf moment toen die kick enzo erbij in kwam![]()
Retevet plaatje
Hij zal er misschien wel bij hebben gezeten, maar Pavo heeft ooit zelf in een interview gezegd dat hij weinig begreep van dat produceren. Geen slechte zet van 'm om het dan door de NC te laten doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:03 schreef Sethje het volgende:
volgens mij heeft pavo er weer lekker niks aan gedaan en is het gewoon geschreven door NC zoals met elektronic
Jones en Scope zitten ook op Fok!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:15 schreef ElDani het volgende:
Grappig dat ook Slanley tegenwoordig hier te vinden is! Toch wel een redelijk bekend persoon.
en daar is hij zeker niet de enige in!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:22 schreef LeonH het volgende:
[..]
Hij zal er misschien wel bij hebben gezeten, maar Pavo heeft ooit zelf in een interview gezegd dat hij weinig begreep van dat produceren.
Vergeet niet dat Fok! en PF redelijk grote fora zijn hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:15 schreef ElDani het volgende:
Grappig dat ook Slanley tegenwoordig hier te vinden is! Toch wel een redelijk bekend persoon.
Op lsdb hebben we ook al een naam gekeken naar Leon's #100-mix-commentsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:18 schreef ReMcOrE het volgende:
de naam FOK! zal wel vaak genoeg op Partyflock genoemd zijn
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:40 schreef CrustyClown het volgende:
Bron: http://rankings.big-boards.com/?p=all
Verbaasd me meer dat een of ander paardenforum zo groot isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Op lsdb hebben we ook al een naam gekeken naar Leon's #100-mix-comments![]()
En Stanley kent ook al FOK!kers zonder dat hij 't weet.
[..]
![]()
Dat pf zo groot is verbaasd me wel ...
Staat die jubileum mix op LSDB dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Op lsdb hebben we ook al een naam gekeken naar Leon's #100-mix-comments![]()
En Stanley kent ook al FOK!kers zonder dat hij 't weet.
[..]
![]()
Dat pf zo groot is verbaasd me wel ...
PF is toch PaardenForumquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Verbaasd me meer dat een of ander paardenforum zo groot is
Gooi maar 's in de search daar: DJ Corleone @ Fok #100 Jubileum Mixquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |