Wil je dan langskomen of ben je vaker langsgeweest zonder hoi te zeggen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is wat al weken probeer, maar ik ben net zo succesvol als Dick Dastardly, oftewel: totaal niet.
Da's klote.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:00 schreef iamredleader het volgende:jawel, de jeuk is weer terug, we zijn wakker
![]()
quote:
Een combinatie van beiden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wil je dan langskomen of ben je vaker langsgeweest zonder hoi te zeggen?
Ik zie nu echt iemand voor me die met een lange regenjas die steeds de winkel binnenlooptquote:
Die had ik gewetenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:42 schreef iamredleader het volgende:
Nem, help eens een handje in de AKQ svp!
Dan de volgende vraag van MaJo maar.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik had het al eerder op m'n pc staan, maar ik had schijfruimte nodig en vond het maar zozo. Maar toen zag ik wat afleveringen op RTL5, heb me kapot gelachenEn toen maar gedownload
Vind het helemaal leuk nu Barney verliefd is geworden
Vraagje aan de Lostkijkers: die cijfers, wordt dat ooit 'opgelost'? Als het al opgelost kan worden
Yepquote:Op woensdag 29 april 2009 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
MaJo, als kaartjes in Tivoli via Ticketmaster uitverkocht zijn, bestaat er dan nog een kans dat ze op de dag zelf bij de kassa nog kaarten hebben?
In het kort was het onderdeel van een spel dat al sinds vrijdag loopt. Ben nu wat moe om het verder uit te leggen, en het spel is nog niet afgelopenquote:Op woensdag 29 april 2009 01:16 schreef iamredleader het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd naar dat verhaal, HT!
Zeg nou gewoon hoi de volgende keer, ik bijt echt nietquote:
Nee, John Butler op 15 juliquote:Op woensdag 29 april 2009 01:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yepeigenlijk is het altijd wel zo dat er kaarten teruggaan en kun je dus bij de kassa kopen. Bovendien staan er altijd zat mensen die hun kaartjes kwijt willen
is het voor Gogol bordello?
Klinkt er als een interview voor de studentenvereniging of omdat je een agent ondergepist hebt.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe heb ik mijn avond doorgebracht? Staan, niet eten, drinken of praten en ondervraagd worden. Waarom? Voor mijn lol. Een uitgebreidere uitleg volgt later. Nu heb ik eerst honger dus tosti
Als het uitverkocht is niet, dan gaat het eerst terug naar ticketmaster. Maar op de dag zelf gaat het via Tivoliquote:Op woensdag 29 april 2009 01:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, John Butler op 15 juli
En ik zit nu met 2 ongelukkige mensen omdat er geen kaarten zijn
Zijn ze ook eerder te koop dan de dag zelf?
quote:Op woensdag 29 april 2009 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klinkt er als een interview voor de studentenvereniging of omdat je een agent ondergepist hebt.
Dankquote:Op woensdag 29 april 2009 01:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het uitverkocht is niet, dan gaat het eerst terug naar ticketmaster. Maar op de dag zelf gaat het via Tivoli
Succes met je poging.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:23 schreef iamredleader het volgende:
Mensen, ik ga proberen te slapen, wens jullie een fijne avond toe
Truste redquote:Op woensdag 29 april 2009 01:23 schreef iamredleader het volgende:
Mensen, ik ga proberen te slapen, wens jullie een fijne avond toe
Feli, gisteren had ik de 25000e binnengereden.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:24 schreef iamredleader het volgende:
Maar voor ik het vergeet:post # 27.000
Allebei niet. Ik heb vorig jaar ook aan het spel mee gedaan, en een van de onderdelen toen was om 3:15 gewekt worden met een gastoeter met de boodschap dat we een kwartier hadden om ons aan te kleden en in het busje te gaan zitten. Daarmee werder we vervoerd naar een bos om daar lichtgevende ringen te verzamelen terwijl er ook nog een soort tikkertje werd gespeeld. En dat vond ik toen zo tofquote:Op woensdag 29 april 2009 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klinkt er als een interview voor de studentenvereniging of omdat je een agent ondergepist hebt.
Ik ben vorige maand maar één keer langs Berkel gereden, per metro.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie nu echt iemand voor me die met een lange regenjas die steeds de winkel binnenloopt
Ai, je kennis schiet te kort!quote:Op woensdag 29 april 2009 01:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben vorige maand maar één keer langs Berkel gereden, per metro.
Die stations die je opnoemde, van Den Haag Centraal naar Rotterdam Hofplein.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ai, je kennis schiet te kort!
Er is station Berkel Westpolder(nieuw) en station Rodenrijs. En het is Randstadrail, geen metro
Het dorp zelf heet Berkel en Rodenrijs. Dus welke ben je langsgereden?
quote:Op woensdag 29 april 2009 01:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die stations die je opnoemde, van Den Haag Centraal naar Rotterdam Hofplein.
Ik moet volgend jaar misschien langskomen voor een ritje De Uithof c.q. Loosduinen - Spijkenisse.
Ja en omdat er 2 stations uitgesloopt zijn tussen B&R en Rotterdam Hofplein doet íe er maar de helft van de tijd over dan voorheenquote:Op woensdag 29 april 2009 01:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Die nieuwe sneltrams doen het wel aardig. Lekker rustig en stil, het aandrijfgeluid hoor je niet eens.
Weltrusten MaJo!quote:Op woensdag 29 april 2009 01:41 schreef MaJo het volgende:
Ik ga tukken, mijn ogen vallen dicht.
Truste
Slaap zequote:Op woensdag 29 april 2009 01:41 schreef MaJo het volgende:
Truste
Vandaag de Vrijmarkt, hè?quote:Op woensdag 29 april 2009 01:41 schreef MaJo het volgende:
Truste
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:39 schreef wyccie het volgende:
Overigens dacht ik dat Lavabonkies diertjes waren.
Nee, dat nog net niet. Het lampje ging branden bij de tweede helft van de zin.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:13 schreef Soempie het volgende:
Ik ook.Leken me heel leuke stuiterbeestjes.
Had je ook gezocht op google?
Yepquote:Op woensdag 29 april 2009 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Slaap ze
Hebben ze bij Lush cadeaubonnen?
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:45 schreef MaJo het volgende:
maar goed ik ga weer verder tukken, afspraak red ik toch niet meer
Je gaat je kookschrift toch wel hier publiceren!?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:44 schreef Soempie het volgende:
Wyc, als we je wel zien sturen we je gewoon weer weg.![]()
Ik heb net 40 minuten gefietst. Straks aan m'n kookschrift beginnen: snelle, gezonde en makkelijke gerechten voor als ik geen zin/ tijd heb om te koken. Had nog wat recepten gevraagd bij m'n zus en nichtje, maar die verstaan onder snel en makkelijk dat je 'maar' een uur in de keuken staat.Heb ik geen reet aan dus.
![]()
Tips zijn welkom. Help me van de snackbar, magnetronmaaltijden en pizza's af.
quote:
quote:
Te veel werk.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat je kookschrift toch wel hier publiceren!?
quote:
Als je geen bezwaar hebt tegen het gebruik maken van de vriezer: spinazie, een vorm van prefab aardappels (rösti (al dan niet rondjes), schijfjes, bolletjes) met daarbij een vleesding naar keuze.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:44 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net 40 minuten gefietst. Straks aan m'n kookschrift beginnen: snelle, gezonde en makkelijke gerechten voor als ik geen zin/ tijd heb om te koken. Had nog wat recepten gevraagd bij m'n zus en nichtje, maar die verstaan onder snel en makkelijk dat je 'maar' een uur in de keuken staat.Heb ik geen reet aan dus.
![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:45 schreef MaJo het volgende:
Ik snap er echt helemaal niets meer vanwekker om kwart over 8 gezet en vlak daarna eruit gegaan, dacht ik. Zie ik opeens dat het half 10 is, een uur later dan het moest zijn
Snap er nog steeds helemaal niks van
maar goed ik ga weer verder tukken, afspraak red ik toch niet meer
Dank, dan ga ik vandaag even vreemd in Den Haagquote:
Weinig paniek van mijn kantquote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Het is ook maar waar je op let
[..]
Even wat paniek zaaien hier[UPD]'Pinkpop, Lowlands e.a. gecanceld om varkensgriep'
Zulke dingen bedoel ik wel. Geen vlees, groente, aardappeldingen. Dat zijn 3 pannen en dat is me te veel op die dagen.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Snel klaar en met idioot lange shelf life: rijst met ragoût en doperwten. Nam mijn moeder altijd mee als we op vakantie gingen, dan hoefde je de eerste dag niet op zoek naar een supermarkt maar kon je gewoon snel eten als je eenmaal in het huisje was
Snel en makkelijk ja. Gezond? Geen idee.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:44 schreef Soempie het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 08:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook.Leken me heel leuke stuiterbeestjes.
Had je ook gezocht op google?
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Snel en makkelijk ja. Gezond? Geen idee.![]()
Men neme de mok die om je veldvles heen zit. Verkruimel al je kaakies, en gooi dit in die mok. Flikker al je zakjes chocolademelk/cacao poeder erbij. Gooi je zakjes suiker erbij. En gooi je koffiezakjes erbij. Daarna een beetje water erin om het wat vloeibaarder te maken. Op je brandertje zetten, goed warm maken en zorgen dat de hitte er aan de bovenkant niet uit kan door bijvoorbeeld een rantsoen blik op je mok te doen zodat het afsluit. En tada, men heeft een maaltijd waarvan je na 3 happen vol zit.
Is dat rijstgerecht van SHE niet wat voor jou?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zulke dingen bedoel ik wel. Geen vlees, groente, aardappeldingen. Dat zijn 3 pannen en dat is me te veel op die dagen.
Wat ik bijvoorbeeld ook bedoel is:
maaltijdsalades
pasta met een prutje (spinaziesaus, courgette met zalm, pesto tomaatjes, etc)
rijst afgekoeld met tonijn, olijven, paprika, en dergelijke erdoor
tartaartjes met veel chamignons, ui en paprika
En morgen ga ik een salade maken met kidneybonen, kaas, groenten en veel pepers.![]()
Dus dat zijn echt héél luie gerechten met weinig afwas.
Hoe ben je er ooit achter gekomen dat je dát lekker vindt?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:01 schreef Soempie het volgende:
En vanavond eet ik witlof met appel, banaan, mandarijn en augurk en een broodje.![]()
Het zijn dus vaak ook gerechten die alleen ik lust.
Die staat er al in ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat rijstgerecht van SHE niet wat voor jou?
Ehm, rijst koken en weer laten afkoelen kost toch al snel 20 minuten, als het niet meer isquote:Op woensdag 29 april 2009 10:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zulke dingen bedoel ik wel. Geen vlees, groente, aardappeldingen. Dat zijn 3 pannen en dat is me te veel op die dagen.
Wat ik bijvoorbeeld ook bedoel is:
maaltijdsalades
pasta met een prutje (spinaziesaus, courgette met zalm, pesto tomaatjes, etc)
rijst afgekoeld met tonijn, olijven, paprika, en dergelijke erdoor
tartaartjes met veel chamignons, ui en paprika
En morgen ga ik een salade maken met kidneybonen, kaas, groenten en veel pepers.![]()
Dus dat zijn echt héél luie gerechten met weinig afwas.
Geen idee meer.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe ben je er ooit achter gekomen dat je dát lekker vindt?
Smaakt nog goed ook.quote:
Hoeft niet helemaal koud.Je kunt het een beetje lauw eten en dan de volgende dag koud.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ehm, rijst koken en weer laten afkoelen kost toch al snel 20 minuten, als het niet meer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |