Daarom vroeg ik het ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:37 schreef LadyBlack het volgende:
Tot nu toe nog niet
Ik weet nu wel waar ze vandaan komen (en jij vast ook al) maar het hoe en waarom is nog gissen
Ze komen nog vaak voor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ookWelk seizoen ben jij nu dan? En komen ze nog vaak voor in het verhaal? Ik kan me zo ergeren aan dat soort dingen
quote:
Ik ging verder toch niet in protestquote:
Stap gewoon over naar een andere maatschappij.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ging verder toch niet in protest
Kon net de router en de modem weer eens resettenZiggo
Soempiequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze komen nog vaak voor.
En ik ben bij seizoen 5.
Binnen is binnen hequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:16 schreef MaJo het volgende:
De lost cijfers worden in seizoen 5 verklaard
tevensben echt kapot
werkgroep en daarna meteen gaan werken. We moesten de inventaris doen dus alles tellen wat er in de winkel stond
2,5 uur mee bezig geweest.
oh en ik had een 5,9 voor statistiek dus dat viel nog wel mee
Volgens mij moet ik zaterdag werkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Binnen is binnen he
Moet je dit weekend ook werken? Ik ben zaterdag en zondag met mn vriendinnen in Amsterdam
Kalverstraat van 12.00 tot 16.30quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
Denk t welik wil sowieso wel ff in de Lush snuffelen, dus als ik weet in welke vestiging je staat kom ik daarheen
Dat is wat al weken probeer, maar ik ben net zo succesvol als Dick Dastardly, oftewel: totaal niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kalverstraat van 12.00 tot 16.30vind het leuk als je langskomt
en zeg wel even hoi he
Wil je dan langskomen of ben je vaker langsgeweest zonder hoi te zeggen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is wat al weken probeer, maar ik ben net zo succesvol als Dick Dastardly, oftewel: totaal niet.
Da's klote.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:00 schreef iamredleader het volgende:jawel, de jeuk is weer terug, we zijn wakker
![]()
quote:
Een combinatie van beiden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wil je dan langskomen of ben je vaker langsgeweest zonder hoi te zeggen?
Ik zie nu echt iemand voor me die met een lange regenjas die steeds de winkel binnenlooptquote:
Die had ik gewetenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:42 schreef iamredleader het volgende:
Nem, help eens een handje in de AKQ svp!
Dan de volgende vraag van MaJo maar.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik had het al eerder op m'n pc staan, maar ik had schijfruimte nodig en vond het maar zozo. Maar toen zag ik wat afleveringen op RTL5, heb me kapot gelachenEn toen maar gedownload
Vind het helemaal leuk nu Barney verliefd is geworden
Vraagje aan de Lostkijkers: die cijfers, wordt dat ooit 'opgelost'? Als het al opgelost kan worden
Yepquote:Op woensdag 29 april 2009 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
MaJo, als kaartjes in Tivoli via Ticketmaster uitverkocht zijn, bestaat er dan nog een kans dat ze op de dag zelf bij de kassa nog kaarten hebben?
In het kort was het onderdeel van een spel dat al sinds vrijdag loopt. Ben nu wat moe om het verder uit te leggen, en het spel is nog niet afgelopenquote:Op woensdag 29 april 2009 01:16 schreef iamredleader het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd naar dat verhaal, HT!
Zeg nou gewoon hoi de volgende keer, ik bijt echt nietquote:
Nee, John Butler op 15 juliquote:Op woensdag 29 april 2009 01:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yepeigenlijk is het altijd wel zo dat er kaarten teruggaan en kun je dus bij de kassa kopen. Bovendien staan er altijd zat mensen die hun kaartjes kwijt willen
is het voor Gogol bordello?
Klinkt er als een interview voor de studentenvereniging of omdat je een agent ondergepist hebt.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe heb ik mijn avond doorgebracht? Staan, niet eten, drinken of praten en ondervraagd worden. Waarom? Voor mijn lol. Een uitgebreidere uitleg volgt later. Nu heb ik eerst honger dus tosti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |