quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend over de Nederlandse Spoorwegen.![]()
Moest je toevallig via Utrecht Centraal?
ProRail schijnt nog te werken met Windows 95. Het kan haast niet anders.quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het muntje voor de stroommeter was zeker weer op.
Hebben jullie ook spul tegen psoriasis? Shampoo?quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:58 schreef MaJo het volgende:
Dat klinkt niet relaxed redwe hebben bij Lush ook dingen tegen eczeem, misschien eens proberen?
Wat voor spul danquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:58 schreef MaJo het volgende:
Dat klinkt niet relaxed redwe hebben bij Lush ook dingen tegen eczeem, misschien eens proberen?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb gisteren iets te lang met een koorgenoot staan kletsen, maar het was wel even leuk, want hij heeft na maanden ein-de-lijk verkering met het meisje (ook koorgenoot) waarvan iedereen al wist dat het zn vriendinnetje zou wordenen zelf maar ontkennen steeds allebei
En nu zijn ze helemaal in de wolken
We hebben wel dingen die verzachtend zijn inderdaadquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hebben jullie ook spul tegen psoriasis? Shampoo?
Ik zo ook. Drop, hoewel lekker, vult niet heel ergquote:
Is dat ook via de site te bestellen? En met die olie, wordt het dan niet een vieze vette bende?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben wel dingen die verzachtend zijn inderdaadwe hebben bijvoorbeeld een speciale olie voor de schilferige hoofdhuid. Daarnaast hebben we een soort wonderlotion waar veel mensen bij zweren. Werkt ook super tegen allergische reacties enzo. Super goed spul
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een draakje
[ link | afbeelding ]
Die zijn weer beterquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Hoe staat het met de eieren die je verstopt hebt?
quote:Op maandag 27 april 2009 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja he? Kun jij trouwens niet je naam wijzigen? Echt een wijvennaam
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die zijn weer beterEn heb ze dus maar weer tevoorschijn getoverd
En m'n rooie heeft een barst
[ link | afbeelding ]
Dus die gaat ook binnenkort uitkomen
quote:
Oh ja misschien vindt hij het ook wel leukquote:
quote:
De olie voor de hoofdhuid heet snake oil. Wordt waarschijnlijk wel vet maar dat was je daarna er weer uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is dat ook via de site te bestellen? En met die olie, wordt het dan niet een vieze vette bende?Hoe heet het? En die wonderlotion, is dat ook voor je haar?
Echt niks helpt. Straks word ik nog kaal.![]()
En een vakantie naar de dode zee is ook weer zo wat..![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat klopt welZo kan echt betekenen over 5 minuten maar ook over een paar uur
Meestal is mijn intentie bij zo dat ik echt snel iets ga doen, maar meestal gebeurd het dan toch veel later
Hoe dan ook, ik ga ook
Dat is rukquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:53 schreef iamredleader het volgende:
Ik wil wel slapen, ben ook doodmoe, maar heb ontzettend jeuk, vreselijk last van m'n exceem![]()
Heb gelukkig gisterochtend een verwijzing van m'n huisarts naar de huidarts gekregen, dus vandaag even bellen voor een afspraak op zeer korte termijn
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:50 schreef MaJo het volgende:
Etcie, even een tip voor je eieren: ik heb ook ooit aan een wedstrijd meegedaan waarbij zoveel mogelijk mensen op een link moesten klikken. Had toen bijna gewonnen maar kwam er een week later pas achter waardoor anderen een flinke voorsprong hadden. Wat ik toen heb gedaan:
- zet de link in je onderschrift met als tekst 'klik hier niet!' daar kunnen mensen niet tegen en klikken wel
- stuur iedereen in je hyves een bericht of ze op die link kunnen klikken. Spam ze zolang totdat ze het ook doen
- verstop de link af en toe onder een andere omschrijving. Zet neer 'nieuw filmpje susan boyle', succes gegarandeerd
Uiteraardquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, jij hebt ook weer lekker lopen rekken
Nee, maar een mens mag hopen toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uiteraarddacht je nou echt dat ik ging slapen?
Snap de grap nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
Snake Oil?
Humor hebben ze wel daar
Even koffie pakken en Placebo luisteren.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:50 schreef MaJo het volgende:
Etcie, even een tip voor je eieren: ik heb ook ooit aan een wedstrijd meegedaan waarbij zoveel mogelijk mensen op een link moesten klikken. Had toen bijna gewonnen maar kwam er een week later pas achter waardoor anderen een flinke voorsprong hadden. Wat ik toen heb gedaan:
- zet de link in je onderschrift met als tekst 'klik hier niet!' daar kunnen mensen niet tegen en klikken wel
- stuur iedereen in je hyves een bericht of ze op die link kunnen klikken. Spam ze zolang totdat ze het ook doen
- verstop de link af en toe onder een andere omschrijving. Zet neer 'nieuw filmpje susan boyle', succes gegarandeerd
Olie is toch wel van de Trouser Snake?quote:
Het is maar goed dat de dagcijfers stuk zijn, denk dat wij oververtegenwoordigd zouden zijnquote:
Snake oilquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snap de grap niet
de beste naam vind ik op het moment 'strawberry feels forever' hoewel 'shave the planet' ook wel mooi gevonden is
quote:Snake oil is a traditional Chinese medicine used to treat joint pain. However, the most common usage of the phrase is as a derogatory term for compounds offered as medicines which implies that they are fake, fraudulent, quackish, or ineffective. The expression is also applied metaphorically to any product with exaggerated marketing, but questionable or unverifiable quality or benefit
Ik denk niet dat je die olie op je exceem wil smerenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Olie is toch wel van de Trouser Snake?
Troost je, ik sta op 94quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de dagcijfers stuk zijn, denk dat wij oververtegenwoordigd zouden zijn
ondertussen kruip ik wel richting de 400 in de top 500![]()
Geen idee. Nooit gedaan. Zou het niet werken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk niet dat je die olie op je exceem wil smeren
Waar is Tim, die houdt van experimenteren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit gedaan. Zou het niet werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |