quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend over de Nederlandse Spoorwegen.![]()
Moest je toevallig via Utrecht Centraal?
ProRail schijnt nog te werken met Windows 95. Het kan haast niet anders.quote:Op dinsdag 28 april 2009 03:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het muntje voor de stroommeter was zeker weer op.
Hebben jullie ook spul tegen psoriasis? Shampoo?quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:58 schreef MaJo het volgende:
Dat klinkt niet relaxed redwe hebben bij Lush ook dingen tegen eczeem, misschien eens proberen?
Wat voor spul danquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:58 schreef MaJo het volgende:
Dat klinkt niet relaxed redwe hebben bij Lush ook dingen tegen eczeem, misschien eens proberen?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb gisteren iets te lang met een koorgenoot staan kletsen, maar het was wel even leuk, want hij heeft na maanden ein-de-lijk verkering met het meisje (ook koorgenoot) waarvan iedereen al wist dat het zn vriendinnetje zou wordenen zelf maar ontkennen steeds allebei
En nu zijn ze helemaal in de wolken
We hebben wel dingen die verzachtend zijn inderdaadquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hebben jullie ook spul tegen psoriasis? Shampoo?
Ik zo ook. Drop, hoewel lekker, vult niet heel ergquote:
Is dat ook via de site te bestellen? En met die olie, wordt het dan niet een vieze vette bende?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben wel dingen die verzachtend zijn inderdaadwe hebben bijvoorbeeld een speciale olie voor de schilferige hoofdhuid. Daarnaast hebben we een soort wonderlotion waar veel mensen bij zweren. Werkt ook super tegen allergische reacties enzo. Super goed spul
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een draakje
[ link | afbeelding ]
Die zijn weer beterquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Hoe staat het met de eieren die je verstopt hebt?
quote:Op maandag 27 april 2009 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja he? Kun jij trouwens niet je naam wijzigen? Echt een wijvennaam
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die zijn weer beterEn heb ze dus maar weer tevoorschijn getoverd
En m'n rooie heeft een barst
[ link | afbeelding ]
Dus die gaat ook binnenkort uitkomen
quote:
Oh ja misschien vindt hij het ook wel leukquote:
quote:
De olie voor de hoofdhuid heet snake oil. Wordt waarschijnlijk wel vet maar dat was je daarna er weer uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is dat ook via de site te bestellen? En met die olie, wordt het dan niet een vieze vette bende?Hoe heet het? En die wonderlotion, is dat ook voor je haar?
Echt niks helpt. Straks word ik nog kaal.![]()
En een vakantie naar de dode zee is ook weer zo wat..![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat klopt welZo kan echt betekenen over 5 minuten maar ook over een paar uur
Meestal is mijn intentie bij zo dat ik echt snel iets ga doen, maar meestal gebeurd het dan toch veel later
Hoe dan ook, ik ga ook
Dat is rukquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:53 schreef iamredleader het volgende:
Ik wil wel slapen, ben ook doodmoe, maar heb ontzettend jeuk, vreselijk last van m'n exceem![]()
Heb gelukkig gisterochtend een verwijzing van m'n huisarts naar de huidarts gekregen, dus vandaag even bellen voor een afspraak op zeer korte termijn
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:50 schreef MaJo het volgende:
Etcie, even een tip voor je eieren: ik heb ook ooit aan een wedstrijd meegedaan waarbij zoveel mogelijk mensen op een link moesten klikken. Had toen bijna gewonnen maar kwam er een week later pas achter waardoor anderen een flinke voorsprong hadden. Wat ik toen heb gedaan:
- zet de link in je onderschrift met als tekst 'klik hier niet!' daar kunnen mensen niet tegen en klikken wel
- stuur iedereen in je hyves een bericht of ze op die link kunnen klikken. Spam ze zolang totdat ze het ook doen
- verstop de link af en toe onder een andere omschrijving. Zet neer 'nieuw filmpje susan boyle', succes gegarandeerd
Uiteraardquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, jij hebt ook weer lekker lopen rekken
Nee, maar een mens mag hopen toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uiteraarddacht je nou echt dat ik ging slapen?
Snap de grap nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
Snake Oil?
Humor hebben ze wel daar
Even koffie pakken en Placebo luisteren.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:50 schreef MaJo het volgende:
Etcie, even een tip voor je eieren: ik heb ook ooit aan een wedstrijd meegedaan waarbij zoveel mogelijk mensen op een link moesten klikken. Had toen bijna gewonnen maar kwam er een week later pas achter waardoor anderen een flinke voorsprong hadden. Wat ik toen heb gedaan:
- zet de link in je onderschrift met als tekst 'klik hier niet!' daar kunnen mensen niet tegen en klikken wel
- stuur iedereen in je hyves een bericht of ze op die link kunnen klikken. Spam ze zolang totdat ze het ook doen
- verstop de link af en toe onder een andere omschrijving. Zet neer 'nieuw filmpje susan boyle', succes gegarandeerd
Olie is toch wel van de Trouser Snake?quote:
Het is maar goed dat de dagcijfers stuk zijn, denk dat wij oververtegenwoordigd zouden zijnquote:
Snake oilquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snap de grap niet
de beste naam vind ik op het moment 'strawberry feels forever' hoewel 'shave the planet' ook wel mooi gevonden is
quote:Snake oil is a traditional Chinese medicine used to treat joint pain. However, the most common usage of the phrase is as a derogatory term for compounds offered as medicines which implies that they are fake, fraudulent, quackish, or ineffective. The expression is also applied metaphorically to any product with exaggerated marketing, but questionable or unverifiable quality or benefit
Ik denk niet dat je die olie op je exceem wil smerenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Olie is toch wel van de Trouser Snake?
Troost je, ik sta op 94quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de dagcijfers stuk zijn, denk dat wij oververtegenwoordigd zouden zijn
ondertussen kruip ik wel richting de 400 in de top 500![]()
Geen idee. Nooit gedaan. Zou het niet werken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk niet dat je die olie op je exceem wil smeren
Waar is Tim, die houdt van experimenteren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit gedaan. Zou het niet werken?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar is Tim, die houdt van experimenteren.
quote:
Volgens mij is vettig wel goed.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ook eczeem, maar ik moet het juist een beetje vettig houden want hoe droger hoe erger de jeuk
Ja en weet je wat het allerergste is? De laatste dagen wil ik minder posten en ik post alleen maar meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:08 schreef MaJo het volgende:
[..]Wow jij hebt echt geen leven
![]()
ik heb trouwens een vraag in de AKQ gesteld die op dit moment echt voor mij geldtvind het een toffe vraag
Ja maar het daadwerkelijke voornemen is pas een paar dagenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:12 schreef Etcetera het volgende:
Dat roep je al langer dan een paar dagen hoor
http://news.yahoo.com/s/a(...)/us_low_flying_planequote:Just before the workday began on Monday, an airliner and supersonic fighter jet zoomed past the lower Manhattan skyline. Within minutes, startled financial workers streamed out of their offices, fearing a nightmarish replay of Sept. 11.
Mwah het is een vrij essentieel werktuig voor een pedoquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[Treinkaartjes mogelijk fors duurder]
http://www.nu.nl/algemeen(...)jk-fors-duurder.html
Het zal weer niet
[Verdonk wil pedofielen castreren]
http://www.nu.nl/algemeen(...)ielen-castreren.html
Haha die Rita toch...
Alsof een pedo zonder pik niets meer doet
Handen, maybe?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:51 schreef MaJo het volgende:
Mwah het is een vrij essentieel werktuig voor een pedo
Ja je hebt gelijkquote:overigens is castreren toch alleen het verwijderen van de ballen?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je je al aangemeld voor Gogol Bordello?
Spannendquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:00 schreef MaJo het volgende:
Damn krijg zo mijn cijfer van de statistiek opdracht terugheb denk ik een 4 ofzo
heb het toen vet afgeraffeld omdat ik boos was over mijn tentamencijfer
22 Juniquote:
quote:3245345 soorten vogels, waaronder zeker 15 soorten kolibries (ultieme fotomaak-uitdaging)
Kaaimannen, krokodillen
Leguanen, schildpadden, diverse hagedissen
Diverse kikkersoorten
Coati’s (soort wasberen met lange staart), 2 soorten luiaarden, mierenetertje, vleermuizen
Dolfijnen
Lavabonkies die van een vulkaan af stuiteren
Megagrote vlinders en motten, heel veel soorten, enorme cicaden, sprinkhanen, kevers, wandelende takken, spinnen, mieren, termieten
Slangen (alleen dood of in gevangenschap)
Dat klinkt lief.quote:mierenetertje
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:21 schreef Soempie het volgende:
Bij de 'enorme cicaden, sprinkhanen, kevers, wandelende takken, spinnen, mieren en termieten' haak ik af. Costa Rica wordt hem niet voor mij.Brrr.
Wil jij dan WEL vertellen wat er gebeurt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ga m nu kijken, hou mn hart vast......
Wil jij het heel graag weten dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wil jij dan WEL vertellen wat er gebeurt?
Nou, het klinkt als iets wereldschokkends en dan ben ik wel benieuwdquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is ruk
Van de week lag je ook al een nacht wakker toch?
Ik heb geen eczeemquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar is Tim, die houdt van experimenteren.
-edit- oeh, even de nieuwe Heroes downloaden![]()
Er was een heel jong kankerpatiëntje dat dood gingquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het klinkt als iets wereldschokkends en dan ben ik wel benieuwd
Lucky bastard!quote:
Volgens mij weet ik diequote:Op dinsdag 28 april 2009 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er was een heel jong kankerpatiëntje dat dood gingEn een zware verhaallijn van een van de hoofdpersonen maar dat ga ik natuurlijk niet vertellen!!
Dit was de aflevering die afgelopen donderdag in de USA is uitgezonden he. Of bedoel je die verhaallijn?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lucky bastard!
[..]
Volgens mij weet ik dieEn ik kijk het niet eens (meer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:16 schreef LadyBlack het volgende:
Dan zet ik het wel in een spoilerOh dat weet ik dan weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet wel dat ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:16 schreef LadyBlack het volgende:
Dan zet ik het wel in een spoilerDat de hele cast dat maar mag gaan doen, kan die troep eindelijk van de buisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |