tennisoutfit bij elkaar geshoptquote:Op maandag 27 april 2009 15:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nog leuke dingen geshopt?
Klinkt als een leuk weekend.
Jij bent ook helemaal aan het sporten geslagen ofnietquote:Op maandag 27 april 2009 15:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tennisoutfit bij elkaar geshopt
Best leuk inderdaad, wel een beetje prijzig alleen
ja.. heb altijd 3 keer per week aan voetbal gedaan en zo helemaal niks doen is echt niets voor mij.quote:Op maandag 27 april 2009 15:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij bent ook helemaal aan het sporten geslagen ofniet
Ah ok. ik heb nog een bon voor 90 euro korting bij SSquote:Op maandag 27 april 2009 15:36 schreef denB het volgende:
[..]
Standaard pak bij suit supply.
Koste me 270euro
quote:Op maandag 27 april 2009 15:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
1-1![]()
We hebben het niet meer in eigenhand
je hebt mijn geest verziektquote:
SS?quote:Op maandag 27 april 2009 15:38 schreef jna het volgende:
[..]
Ah ok. ik heb nog een bon voor 90 euro korting bij SS
Fail!quote:Op maandag 27 april 2009 15:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
1-1![]()
We hebben het niet meer in eigenhand
Relaxedquote:Op maandag 27 april 2009 15:38 schreef jna het volgende:
[..]
Ah ok. ik heb nog een bon voor 90 euro korting bij SS
Ik had al een reactie verwachtquote:Op maandag 27 april 2009 15:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je hebt mij geest verziekt
Ik ben echt moe.. ik denk eerst ff een tukkie doen voor het tennissen vanavond
suppleis!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
suppleis!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel, je keek.
[..]
suppleis!!LOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
[..]
suppleis!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
levenservaring.. jochiequote:Op maandag 27 april 2009 15:52 schreef jna het volgende:
[..]
Jij bent dan ook al een stuk ouder dan ik
In welke sector moet je een bedrijf zoeken dan?quote:Op maandag 27 april 2009 16:01 schreef Platina het volgende:
Moet een stageplek regelen maar kan me er niet toe zetten. Het liefste kreeg ik er gewoon 1 van school toegewezen was wel zo makkelijk geweest
Moet een baan regelen maar kan me er niet toe zetten. Het liefst kreeg ik gewoon 5000 netto van de regering dat was makkelijker geweest!quote:Op maandag 27 april 2009 16:01 schreef Platina het volgende:
Moet een stageplek regelen maar kan me er niet toe zetten. Het liefste kreeg ik er gewoon 1 van school toegewezen was wel zo makkelijk geweest
don't hate me, because you ain't me !!quote:Op maandag 27 april 2009 16:07 schreef jna het volgende:
[..]
Godin van de arrogantie zeker?![]()
whehe nee geintje hoor
Eensquote:Op maandag 27 april 2009 16:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jammer altijd.. dat men op naar huis gaat.
*Ahum Stalker Ahum*quote:Op maandag 27 april 2009 16:14 schreef Psychonikeo het volgende:
trouwens Milou_ uit nieuwsgierigheid klikte ik ff op je naam om te zien waar jij allemaal reageert. Maar waar zit die piercing nou? Op je pols ter hoogte van een horloge ofzo?
Dat heb ik echt nog nooit gezien!
3 á 4 cm van mijn pols af. Dus op hoogte van het horloge iddquote:Op maandag 27 april 2009 16:14 schreef Psychonikeo het volgende:
trouwens Milou_ uit nieuwsgierigheid klikte ik ff op je naam om te zien waar jij allemaal reageert. Maar waar zit die piercing nou? Op je pols ter hoogte van een horloge ofzo?
Dat heb ik echt nog nooit gezien!
Hehe ik weet het ben idd luiquote:Op maandag 27 april 2009 16:03 schreef denB het volgende:
[..]
Moet een baan regelen maar kan me er niet toe zetten. Het liefst kreeg ik gewoon 5000 netto van de regering dat was makkelijker geweest!
Doe even moeite, het is je eigen toekomst en niet dan van school denk ik zo
Maar welke branche moet je wat zoeken dan?
De Avikoquote:Op maandag 27 april 2009 16:23 schreef Platina het volgende:
[..]
Hehe ik weet het ben idd lui
Moet in de richting van de voedingsmiddelenindustrie zoeken. Bedrijven zoals: Hak, Iglo etc.
Als iemand nog een leuk bedrijf in die richting in de regio Venlo weet houd ik me aanbevolen
Oh ja.. zo tussen de tieten heb ik ze wel eens gezien (op tvquote:Op maandag 27 april 2009 16:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
3 á 4 cm van mijn pols af. Dus op hoogte van het horloge idd![]()
Nee, je ziet het ook niet vaak. Het is vrij nieuw en de meeste dermal anchors worden geplaatst tussen de tieten. Ik wou hem eerst op mijn vinger, maar dat is niet praktisch.
Leuk dat je zo nieuwschierig bent naar mijn posts
voedingmiddelen omgeving venlo.... tering.. die is lastigquote:Op maandag 27 april 2009 16:23 schreef Platina het volgende:
[..]
Hehe ik weet het ben idd lui
Moet in de richting van de voedingsmiddelenindustrie zoeken. Bedrijven zoals: Hak, Iglo etc.
Als iemand nog een leuk bedrijf in die richting in de regio Venlo weet houd ik me aanbevolen
Nee, niet iedereen vindt het mooi nee. Zo tussen de tieten vind ik zelf ook niet mooi.quote:Op maandag 27 april 2009 16:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh ja.. zo tussen de tieten heb ik ze wel eens gezien (op tv)
Wel apart.. weet eerlijk gezegd niet meteen of ik nou moet zeggen of het echt mooi is. Op je vinger had het waarschijnlijk als een soort van steentje van een ring overgekomen denk ik, maar dan zonder ring
Maar is het op je pols wel praktisch? Misschien praktischer als op je vinger, maar ik denk niet dat ik per ongeluk mijn trui eraan wil laten haken ofzo
Doet zoiets niet onzettend pijn trouwens?
En ik moet mijn stalkerskills een beetje op peil houden toch? Verder verveel ik me gewoon een beetje
als je het zelf maar mooi vindt toch? En een pleister is wel een slimme inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2009 16:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen vindt het mooi nee. Zo tussen de tieten vind ik zelf ook niet mooi.
Op mijn pols is het ook niet zo super praktisch maar dat is denk ik met elke plek. Je moet toch goed opletten of je nergens tegen aanstoot of dat je er niet achter blijft haken. Maar tot nu toe gaat het aardig goed. Zelfs met voetbal ging het goed. Ik doe er tijdens het sporten en tijdens het slapen wel een pleister op. Maar het duurt 10 weken voor hij ongeveer genezen is dus dan zit hij ook wat 'steviger'.
De pijn viel wel mee. Ik had op youtube al gekeken hoe ze zo'n ding gingen zetten en daar lijkt het veel pijnlijker. Ze maken eerst een gaatje in de huid, dan haken ze er een ijzerplaatje in en dan zit hij. Ik had meer pijn verwacht
Ik vind het wel mooi iddquote:Op maandag 27 april 2009 16:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als je het zelf maar mooi vindt toch? En een pleister is wel een slimme inderdaad.
En vrouwen met hun hoge pijngrens! Ik moet er niet aan denken
Jij vindt het ook niet mooi denk ikquote:Op maandag 27 april 2009 16:36 schreef jna het volgende:
Ik ken inderdaad ook iemand die 'm tussen dr tieten heeft
Goed geraden. En dr vriend ook meteen: Ja dan weet ik waar ik moet mikkenquote:Op maandag 27 april 2009 16:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi iddIk heb ook iemand gezien met 3 diamantjes onder aan de buik in de lies
Sexy
Maargoed, ik heb niet zo'n strak buikje dus dat zit er niet in
![]()
[..]
Jij vindt het ook niet mooi denk ik
quote:Op maandag 27 april 2009 16:40 schreef jna het volgende:
[..]
Goed geraden. En dr vriend ook meteen: Ja dan weet ik waar ik moet mikken
pretty kinky inderdaad!quote:Op maandag 27 april 2009 16:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi iddIk heb ook iemand gezien met 3 diamantjes onder aan de buik in de lies
Sexy
Maargoed, ik heb niet zo'n strak buikje dus dat zit er niet in
![]()
wtf, een piercing in je pols?quote:Op maandag 27 april 2009 16:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
3 á 4 cm van mijn pols af. Dus op hoogte van het horloge idd![]()
Nee, je ziet het ook niet vaak. Het is vrij nieuw en de meeste dermal anchors worden geplaatst tussen de tieten. Ik wou hem eerst op mijn vinger, maar dat is niet praktisch.
Leuk dat je zo nieuwschierig bent naar mijn posts
Mwah heb het niet zo op piercings enzo maar dit vind ik wel mooi als ik die foto zo bekijk.quote:Op maandag 27 april 2009 16:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vind je het sowieso niet mooi of alleen daar niet?
quote:
Nee ik vind ook heel veel piercings lelijk. Maar deze valt ook niet opquote:Op maandag 27 april 2009 16:50 schreef jna het volgende:
[..]
Mwah heb het niet zo op piercings enzo maar dit vind ik wel mooi als ik die foto zo bekijk.
Oh, zo een ding. Dat gaat nog wel. Kwam op vakantie een meid tegen die 3 van die dingen in haar nek had. Op zich had dat wel iets cools. Ik dacht meer aan zo een Ohm-piercing. Weet ik het hoe zo een ding heet.. Of zo een staafje. Dat vind ik niets.quote:Op maandag 27 april 2009 16:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee ik vind ook heel veel piercings lelijk. Maar deze valt ook niet op
ik ook niet, maar kan me bij deze niet echt een voorstelling maken.. zelfs niet als ik m zie. Eerste wat ik zou denken is dat er een glittertje op dr arm zit. Maar goed, sowieso punten voor de originaliteitquote:Op maandag 27 april 2009 16:50 schreef jna het volgende:
[..]
Mwah heb het niet zo op piercings enzo maar dit vind ik wel mooi als ik die foto zo bekijk.
Ja dat had ik dus ook toen die die vrouw zag met zo';n ding tussen dr tieten. Ik dacht dat ik gewoon een plakdingetje wat je 's avonds er weer afhaalt.quote:Op maandag 27 april 2009 16:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ook niet, maar kan me bij deze niet echt een voorstelling maken.. zelfs niet als ik m zie. Eerste wat ik zou denken is dat er een glittertje op dr arm zit. Maar goed, sowieso punten voor de originaliteit
Nee die staafjes groeien sowieso snel uitquote:Op maandag 27 april 2009 16:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oh, zo een ding. Dat gaat nog wel. Kwam op vakantie een meid tegen die 3 van die dingen in haar nek had. Op zich had dat wel iets cools. Ik dacht meer aan zo een Ohm-piercing. Weet ik het hoe zo een ding heet.. Of zo een staafje. Dat vind ik niets.
Toch ben ik stiekem ook wel nieuwsgierig hoe het is om een vriendin te hebben met een tongpiercing...
Fijnquote:Op maandag 27 april 2009 16:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oh, zo een ding. Dat gaat nog wel. Kwam op vakantie een meid tegen die 3 van die dingen in haar nek had. Op zich had dat wel iets cools. Ik dacht meer aan zo een Ohm-piercing. Weet ik het hoe zo een ding heet.. Of zo een staafje. Dat vind ik niets.
Toch ben ik stiekem ook wel nieuwsgierig hoe het is om een vriendin te hebben met een tongpiercing...
Bootje kennende wilt ie die tongpiercing denk ik ergens anders ervarenquote:Op maandag 27 april 2009 17:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee die staafjes groeien sowieso snel uit![]()
En een tongpiercing, merk je niet
ik lees maar halfquote:Op maandag 27 april 2009 17:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
volgens mij sloeg dat "fijn" daarop?
Ja okequote:Op maandag 27 april 2009 17:16 schreef jna het volgende:
[..]
Bootje kennende wilt ie die tongpiercing denk ik ergens anders ervaren
Wehehe daarom zei ik het ookquote:Op maandag 27 april 2009 18:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. ok. Die was niet verwacht, maar niet vervelend haha
Je moest eens weten.quote:Op maandag 27 april 2009 18:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaja.. dat getease van die vrouwen ook altijd
Nom nom nomquote:
altijd lekkerquote:Op maandag 27 april 2009 18:49 schreef Puala het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ook moe, maar morgen lekker dagje niets
weinig.. maar nu eerst ff wat etenquote:Op maandag 27 april 2009 18:57 schreef Puala het volgende:
[..]Zeker weten.
Jij nog plannen deze week?
Eetsequote:Op maandag 27 april 2009 18:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
weinig.. maar nu eerst ff wat eten
Ben ik zo voorspelbaar?quote:Op maandag 27 april 2009 17:16 schreef jna het volgende:
[..]
Bootje kennende wilt ie die tongpiercing denk ik ergens anders ervaren
Brute Flyerquote:
't is nog niet af, en het slaat ook nergens op, maar care.quote:
Haha, dat is goed.quote:Op maandag 27 april 2009 19:18 schreef The_Dean het volgende:
Nee, dat snapte ik, maar wel superstrak gemaakt.
Als we eens iets voor de band zoeken meld ik me bij je
Dan kom ik ook een keer een Coronaatje halenquote:Op maandag 27 april 2009 19:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, dat is goed.
Broertje zei net ook al, die club vonDeyck., moet er gewoon komen.
Die verkoep'n we daar sowieso ja.quote:Op maandag 27 april 2009 19:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan kom ik ook een keer een Coronaatje halen
Moet denk ik maar even een kratje regelen voor de BBQ woensdagquote:Op maandag 27 april 2009 19:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die verkoep'n we daar sowieso ja.
Corona
ohja, dag erna natuurlijk q-dayquote:Op maandag 27 april 2009 19:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet denk ik maar even een kratje regelen voor de BBQ woensdag
Dat was tch al bekend dat ze door zouden gaan. Maar ze wisten nog niet of ze met zijn drieën door zouden gaan of dat er op zoek zou gegaan worden naar een nieuwe zangerquote:Op maandag 27 april 2009 19:29 schreef MarijeH het volgende:
Hoorde vandaag op de radio dat direct op zoek gaat naar een nieuwe zanger. Ze stoppen dus NIET.
Helaas.quote:Op maandag 27 april 2009 19:29 schreef MarijeH het volgende:
Hoorde vandaag op de radio dat direct op zoek gaat naar een nieuwe zanger. Ze stoppen dus NIET.
Dan kan ik vannacht weer goed slapenquote:Op maandag 27 april 2009 19:29 schreef MarijeH het volgende:
Best welquote:Op maandag 27 april 2009 19:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, dag erna natuurlijk q-day
Maar een kist corona is hendig duur gek...
hier betaal je 7,50 voor sixpack.quote:Op maandag 27 april 2009 19:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Best wel
Sixpack al tegen de tien euro geloof ik
Ze importeren het bij miljoenen, snap niet dat het nog zo suur moet zijn.
quote:Op maandag 27 april 2009 19:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Best wel
Sixpack al tegen de tien euro geloof ik
Ze importeren het bij miljoenen, snap niet dat het nog zo duur moet zijn.
Het wordt kunstmatig hooggehouden.quote:Op maandag 27 april 2009 19:34 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat snap ik... maar omdat ze volgens mij heel veel importeren kan de prijs toch wel naar beneden? Of word het kunstmatig hoog gehouden?
Spul is zo gruwelijk geniaal.
Ik heb in Afrika (hoe kan het ook anders) bijna alleen maar wijn gedronken.quote:Op maandag 27 april 2009 19:54 schreef The_Dean het volgende:
Maar drink in het buitenland liever de bieren van daar. Nederlandse zooi kan ik hier genoeg krijgen
Was ik 'vroeger' ook niet.quote:Op maandag 27 april 2009 20:31 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat moet je dan een keer proberen natuurlijk, zou ik ook doen
Ben verder bepaald geen wijndrinker, dus doe mij maar een goudgele rakker
Klopt.quote:Op maandag 27 april 2009 20:40 schreef The_Dean het volgende:
Hehe, zuiplappen
Ik moet wellicht eens een hometrainer hebben... kan ik thuis wat meer oefenen. Heb volgens mij afgelopen drie weken mijn knieeën kapot gefietst. Ben nu al een week+dag met de auto naar het werk omdat ze een beetje nonstop wat [spier]pijn doen en wat gaar zijn...
Vanuit het niets elke dag 50 km fietsen alsof de duivel me achterna zit kan ook nooit goed zijn natuurlijk
Absoluut.quote:Op maandag 27 april 2009 20:45 schreef The_Dean het volgende:
Nja, zoals ik zei, ben ook niet echt rustig begonnen zeg maar
Misschien ook maar weer even naast het werk wat gaan fietsen, boel weer een beetje los draaien. Zou dat helpen denk je?
Dat is ook weer waar.quote:Op maandag 27 april 2009 20:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Absoluut.
Daarbij is alle beweging goed voor je.
Stuk beterquote:Op maandag 27 april 2009 20:31 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat moet je dan een keer proberen natuurlijk, zou ik ook doen
Ben verder bepaald geen wijndrinker, dus doe mij maar een goudgele rakker lekkere cocktail
Dat is wel tofquote:Op maandag 27 april 2009 22:05 schreef The_Dean het volgende:
Goed
Ik moet hier dan wel weg over een maand ofzo, maar ben toch nog even bonuspunten aan het scoren
Zit hele dure boards [producten] te repareren vanavond. Baas zei dat hij al superblij zou zijn met twee goede... heb er inmiddels al negen
Met u?
moeten piercings juist niet gezien worden?quote:Op maandag 27 april 2009 16:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee ik vind ook heel veel piercings lelijk. Maar deze valt ook niet op
ook al goede morge,, en ik ben net 10min gearriveerdquote:Op dinsdag 28 april 2009 06:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Nu eten en richting werk.
Hier ook al vies, regen, brak, bleuuhhquote:
Haai! hows life?quote:
Redelijk. Weer is beetje droevig maar daar heb ik niet zoveel last van. Mn oor zit al 2 dagen beetje te etteren. Heb al oordruppels (had ik nog) maar het duurt ff voor het weg trekt. Mn rechteroor is altijd snel geïrriteerd. Hopelijk trekt het in de loop van morgen wel weg..quote:
Irritant van je oor. Gaat vast snel overquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Redelijk. Weer is beetje droevig maar daar heb ik niet zoveel last van. Mn oor zit al 2 dagen beetje te etteren. Heb al oordruppels (had ik nog) maar het duurt ff voor het weg trekt. Mn rechteroor is altijd snel geïrriteerd. Hopelijk trekt het in de loop van morgen wel weg..
Verder scriptie scriptie scriptie.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:57 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes!
Puik werk Dean!
quote:
Op vakantie had ik er ook al last van, toen ging het na/tijdens een duik in de zee ineens over ( zout water+ verkouden =quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Irritant van je oor. Gaat vast snel over. Scripties zijn saai
Tsja dat weet ik nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op vakantie had ik er ook al last van, toen ging het na/tijdens een duik in de zee ineens over ( zout water+ verkouden =verstopt oor
)
Hier niet ff een warme zee ter beschikking
Het is altijd mn rechter oor. Ik word er best gek van. Misschien zit ik er ook te vaak met een wattenstaafje in te piegen
Kwestie van tijd dat jouw oren gaan hangenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Tsja dat weet ik nietZou goed kunnen.
Heb zelf gelukkig nooit last van mijn oren
precies.. mensen zonder hartslag kan je ook gewoon wakker schuddenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:07 schreef denB het volgende:
[..]
Zo voel ik me atm
Ben zo slapperig als het maar kan
Jepquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
precies.. mensen zonder hartslag kan je ook gewoon wakker schudden
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
precies.. mensen zonder hartslag kan je ook gewoon wakker schudden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ding laat je ook wel ff schudden, en krijgt iemand vast wel wakker...Leer spaties gebruiken!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]Dat weet ik wel zeker jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ding laat je ook wel ff schudden, en krijgt iemand vast wel wakker...
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]Misschien help je um dr zelfs ook weer mee "slapen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ding laat je ook wel ff schudden, en krijgt iemand vast wel wakker...
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:30 schreef Olment het volgende:
[..]
ook al goede morge,, en ik ben net 10min gearriveerd
Nais.. Krijg ik btw geen reactie op mn oren-reply?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:26 schreef Puala het volgende:
Gisteren mijn EHBO, AED en verbandleer certificaat gekregen met de post
Nah kost me te veel moeite om weer terug te gaan naar de vorige pagina enzo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nais.. Krijg ik btw geen reactie op mn oren-reply?![]()
Heeft gisteren iemand de docu "Suicide tourists" gezien op NL 2?
Ik help je dan ff..quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Nah kost me te veel moeite om weer terug te gaan naar de vorige pagina enzo.
Kwestie van tijd dat jouw oren gaan hangenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Tsja dat weet ik nietZou goed kunnen.
Heb zelf gelukkig nooit last van mijn oren
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik help je dan ff..
[..]
Kwestie van tijd dat jouw oren gaan hangen![]()
Ik wilde er niet op reageren, maar als je dat zo graag wilquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik help je dan ff..
[..]
Kwestie van tijd dat jouw oren gaan hangen![]()
Beetje flauw, maar ik vond hem leuk.quote:
heb een klein stukje gezien. Redelijk schokkend om iemand dood te zien gaan op tv eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Beetje flauw, maar ik vond hem leuk.
Blijkbaar heeft niemand gisteren die docu gezien.
Het ging dus over mensen die naar Zwitserland gingen om daar hulp bij zelfdoding te krijgen. Zo was er een man die 6 maanden ALS heeft en dat het zo snel ging dat hij al amper kon lopen, hulp nodig had bij ademen en dus richting een kasplantje ging. Armen optillen enzo ging amper meer. Die kreeg dus uiteindelijk via een arts in Zwitserland hulp bij zelfdoding, aangezien het alleen maar lijden zou worden voor zowel hem als haar.
Ook was er een oud koppel van rond de 75 vermoed ik, waarvan de man ziek is. Geen idee wat hij precies had, maar hun liefde voor elkaar was zo sterk, dat de vrouw weigert verder te leven als de man zou overlijden. Zij gingen dus ook naar Zwitserland om naar diezelfde dokter te gaan. Aangezien de dokter geen gezonde mensen mag helpen bij zelfdoding (alleen terminale mensen) kregen zij dus geen hulp. Dit was ongeveer hun laatste manier van een "humane" manier van sterven. De man opperde dus ook om dus dan maar een pistool aan te schaffen en op die manier samen zelfmoord te plegen. De vrouw was het hier compleet mee eens. Best schokkend om mensen zo te zien praten..
Uiteindelijk zag je dus de man met ALS in Zwitserland op een bed liggen met zijn vrouw aan zijn zijde waarbij hij een overdosis slaapmiddel opdronk. Je zag uiteindelijk de man dus langzaam inslapen. Ik zat gewoon met tranen in mijn ogen te kijken. Best heftig..![]()
Daarna heb ik hem maar uitgezet. Stiekem ben ik nu wel benieuwd wat die 2 oude mensen gedaan hebben.. Het zet je iig wel aan het denken....
Niets met oren, wel met die AED.. In de vorm van dood/bijna dood/ zelfdoding.. dat idee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb een klein stukje gezien. Redelijk schokkend om iemand dood te zien gaan op tv eigenlijk.
Maar wat heeft dat met hangende oren te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
ok...quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niets met oren, wel met die AED.. In de vorm van dood/bijna dood/ zelfdoding.. dat idee.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]Eigenlijk is het o hai thar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door denB op 28-04-2009 11:24:10 ]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:40 schreef jna het volgende:
Oh trouwens, als ik binnenkort hier niet meer post heeft het de volgende oorzaak:
Vanmorgen zat ik in de trein richting damsco. Op Schiphol stapt er een koppeltje in wat net terug komt van vakantie en ze gaan tegenover me zitten. Kijk ik wat voor plastic tasje die vrouw op de schoot heeft. KOMEN ZE UIT FUCKING MEXICO!! Dikke kans dat ik dus nu de varkensgriep heb. Vaarwel wereld![]()
Can i have your itemz?!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:40 schreef jna het volgende:
Oh trouwens, als ik binnenkort hier niet meer post heeft het de volgende oorzaak:
Vanmorgen zat ik in de trein richting damsco. Op Schiphol stapt er een koppeltje in wat net terug komt van vakantie en ze gaan tegenover me zitten. Kijk ik wat voor plastic tasje die vrouw op dr schoot heeft. KOMEN ZE UIT FUCKING MEXICO!! Dikke kans dat ik dus nu de varkensgriep heb. Vaarwel wereld![]()
Doet me denken aan dit. Werkelijk krom gelegen toen ik 'm voor het eerst zag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:44 schreef jna het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit. Werkelijk krom gelegen toen ik 'm voor het eerst zag.Ja, precies. Daar moest ik ook aan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:44 schreef jna het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit. Werkelijk krom gelegen toen ik 'm voor het eerst zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.briljant
![]()
Ja doei.
je snapt 'm niet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:56 schreef Psychonikeo het volgende:
ik heb geen idee waar het over gaat?
quote:
Sorry, heb het ff gemist gister maar wat voor bedrijf zocht je nou?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:06 schreef Platina het volgende:
Kut hier ook al WoW praat. Achja iemand die mijn mannetje wilt kopen misschien? heheheh
Net gebeld voor stageplek, degene die erover gaat heeft uiteraard weer vrij dus volgende week maar terugbellen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was de schuldigeJawel, je keek.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:14 schreef jna het volgende:
met het oog op mijn varkensgriepbesmettingLol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was de schuldigeLeer spaties gebruiken!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:14 schreef jna het volgende:
met het oog op mijn varkensgriepbesmettinglol omfg roflcopterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was de schuldige
die is nou echt grappig trouwens![]()
Ze konden er ook een andere tekst bijzetten:quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lol omfg roflcopter
die is nou echt grappig trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ze konden er ook een andere tekst bijzetten:Tikkie, jij hebt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
die kan hier ook wel bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die kan hier ook wel bijHarpoons, man them!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die kan hier ook wel bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:34 schreef jna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Ja ik kan het ook niet helemaal zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Tanken? Wat is dat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
vanavond op de terugreis niet vergeten om te tankenAnders kom ik straks nog stil te staan in de tunnel of zo
zo noemt men het als men brandstof in een vervoersmiddel doetquote:
Jij zit in bussen die zelf om je vervoersbewijs vragen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:11 schreef denB het volgende:
[..]
Om je vervoersbewijs vragen, en daarna de deuren dicht?
Mijn bussen zijn slimmerquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:18 schreef jna het volgende:
[..]
Jij zit in bussen die zelf om je vervoersbewijs vragen?Bij mij is het de buschauffeur die dat doet
![]()
In Suriname rijden ze met oude Nederlandse vrachtwagens met ramen in de wanden gezaagd. True story, zelf op TV gezienquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:18 schreef jna het volgende:
[..]
Jij zit in bussen die zelf om je vervoersbewijs vragen?Bij mij is het de buschauffeur die dat doet
![]()
wel een lekker windje tijdens het rijde (voor het geval je langs zo'n stinkerd zit)quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In Suriname rijden ze met oude Nederlandse vrachtwagens met ramen in de wanden gezaagd. True story, zelf op TV gezien
naar de binnenlanden ja. Denk niet dat een normale auto/bus daar ver komt als je de weg ziet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In Suriname rijden ze met oude Nederlandse vrachtwagens met ramen in de wanden gezaagd. True story, zelf op TV gezien
In de voedingsmiddelenindustrie, Hak, Iglo etc.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:08 schreef jna het volgende:
[..]
Sorry, heb het ff gemist gister maar wat voor bedrijf zocht je nou?
Alleen bierquote:
En mij een Pa7u.. (zojuist zelf verzonnen afkorting)quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat vind ik ook
Heeeeeel af en toe een koude jupiler, maar doe mij maar een baco
quote:
passoa 7up?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En mij een Pa7u.. (zojuist zelf verzonnen afkorting)
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:15 schreef jna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:15 schreef jna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat lijkt mij echt een hele aparte combinatie en vooral knetterzoetquote:
Zoet is het inderdaad, maar wel erg lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat lijkt mij echt een hele aparte combinatie en vooral knetterzoet
Maar heb nog passoa en nog 7up thuis staan. Is het proberen waard..
dat heb ik niet in huisquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zoet is het inderdaad, maar wel erg lekker
Je kan ook Southern comfort+ 7 up doen. Das ook lekker..
Ik welquote:
Ik zou je kans maar grijpen aangezien het met daph niks meer gaat worden gok ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
verkapt ik-wil-wat-met-je-drinken-post
win je veel met gokken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zou je kans maar grijpen aangezien het met daph niks meer gaat worden gok ik
Nee zodra ik op voetbalwedstrijden gok wint de tegenstanderquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
win je veel met gokken?
maar nee, sorry
dat klinkt voor mij weer positiefquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef jna het volgende:
[..]
Nee zodra ik op voetbalwedstrijden gok wint de tegenstander![]()
Eigenlijk zou ik nu 200 euro op winst Sparta en Twente moeten zetten tegen Ajax.
Nee daar trapt diegene die de uitslagen regelt niet inquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat klinkt voor mij weer positief
Maar kan jij niet gewoon voor Twente worden dan?
Beetje jammerquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:21 schreef jna het volgende:
[..]
Nee daar trapt diegene die de uitslagen regelt niet in
Breng jij de 7-up, dan breng ik de Southern comfortquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
verkapt ik-wil-wat-met-je-drinken-post
dat is het niveau van die pabo-snolletjes van tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:27 schreef Bootje84 het volgende:
Ff iets totaal anders..
Mn moeder was zaterdag jarig (Nee, hoef geen felicitaties.. daar gaat het niet om..) en mijn kleine nichtje van bijna 2 had samen met haar juf een tekening geverfd. Alles leuk en aardig, er stond ook met glittertjes een -X- op enzo.
Stond er ook "Gefeliciteerd met u verjaardag"..
The horror. De juf van mn kleine nichtje leert haar nu al verkeerd spellen
Geen zorgen, als ze 6 zijn leren ze pas echt lezen en spellenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:27 schreef Bootje84 het volgende:
Ff iets totaal anders..
Mn moeder was zaterdag jarig (Nee, hoef geen felicitaties.. daar gaat het niet om..) en mijn kleine nichtje van bijna 2 had samen met haar juf een tekening geverfd. Alles leuk en aardig, er stond ook met glittertjes een -X- op enzo.
Stond er ook "Gefeliciteerd met u verjaardag"..
The horror. De juf van mn kleine nichtje leert haar nu al verkeerd spellen
Paboquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is het niveau van die pabo-snolletjes van tegenwoordig
dragen ze nog wat uit de pabo collectie?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:29 schreef jna het volgende:
[..]
PaboJe kunt ze ook gewoon herkennen als je ze door het gebouw ziet lopen bij inholland
Alleen onder die oranje broekquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dragen ze nog wat uit de pabo collectie?
Geen idee, de meeste zijn fucking lelijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dragen ze nog wat uit de pabo collectie?
uhm.. ik snap m nietquote:
echt? Vroeger waren dat toch altijd wel een beetje redelijke chickies? Dom, maar wel knapquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:31 schreef jna het volgende:
[..]
Geen idee, de meeste zijn fucking lelijk
Ik zit bij communication & media. Ik heb dus een hoge standaard ontwikkeldquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. ik snap m niet
[..]
echt? Vroeger waren dat toch altijd wel een beetje redelijke chickies? Dom, maar wel knap
Juffen en meesters hebben vaak van die fout-hippe kleding..quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. ik snap m niet
[..]
echt? Vroeger waren dat toch altijd wel een beetje redelijke chickies? Dom, maar wel knap
dat is een aparte gedeelte van inHolland ofzo?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:42 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zit bij communication & media. Ik heb dus een hoge standaard ontwikkeld
En een vlot kapselquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Juffen en meesters hebben vaak van die fout-hippe kleding..
Vroeger zat in een apart gebouw in Rotterdam maar nu gewoon in het nieuwe hoofdgebouw. Is gewoon een "school" zoals je bijvoorbeeld ook de school of social work hebt ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is een aparte gedeelte van inHolland ofzo?
aaaaah... ok..quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Juffen en meesters hebben vaak van die fout-hippe kleding..
misschien moet je ervoor op inHolland gezeten hebben..quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:47 schreef jna het volgende:
[..]
Vroeger zat in een apart gebouw in Rotterdam maar nu gewoon in het nieuwe hoofdgebouw. Is gewoon een "school" zoals je bijvoorbeeld ook de school of social work hebt ofzo
Dat zou wel helpen jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aaaaah... ok..
[..]
misschien moet je ervoor op inHolland gezeten hebben..
Die zaten zeker langs het water...?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:47 schreef jna het volgende:
[..]
Vroeger zat in een apart gebouw in Rotterdam maar nu gewoon in het nieuwe hoofdgebouw. Is gewoon een "school" zoals je bijvoorbeeld ook de school of social work hebt ofzo
Hehe, ja mooi.. Met te vet gave brilquote:
wij hadden alleen van die afgrijselijk kunstacademie-miepen de eerste 2 jaar. De laatste 2 jaar hadden we een eigen gebouw. Maar de ict-miepen waren over het algemeen nog erger (en schaarser).quote:
ja dat fruittella gebouw. Super relaxt om gewoon een eigen gebouw te hebben waar je je ogen uitkijktquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die zaten zeker langs het water...?
Verzuipen die mutsen
of als tie vind dattie pauze verdient heeft, maar dat is niet meer zoveel inderdaad.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:52 schreef Bootje84 het volgende:
Leeft piet eigenlijk nog? Of komt die alleen in de avond nog eens aankakken..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |