Lijkt me wel vaag, sta je daar met je lamme harses...quote:Op maandag 27 april 2009 15:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]a
hij heeft over die kerel heen gepist
quote:Op maandag 27 april 2009 15:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat is zijn verdiende loon als je niet weet waneer je moet stoppen met zuipen dan moet je de gevolgen ook maar aanvaarden
edit: KRIJG DE PEST![]()
Whaha jaquote:Op maandag 27 april 2009 15:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lijkt me wel vaag, sta je daar met je lamme harses...
ej... *hik*... *kijkt naar beneden* uh... *dude?!*
BARRAquote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben ik weer ff.. jezus jullie gaan snel..
doen jullie wel lief tegen elkaar?
nee dat mag toch niet in dit topicquote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben ik weer ff.. jezus jullie gaan snel..
een top OPquote:
kun je beter niet doen..quote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik maakte meteen de OP zodat het tuig zoals jij niet ging janke
Ik ben altijd liefquote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:ben ik weer ff.. jezus jullie gaan snel..
barraquote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:ben ik weer ff.. jezus jullie gaan snel..
Wat ik gierig vind, is dan die mensen echt onder te bomben met stift enzo..quote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Whaha ja
ik zie het helemaal voor me
ik slaap nooit ergens anders dan in mijn bed de laatste keer werd ik wakker met een zoot chocola op mijn bekquote:Op maandag 27 april 2009 15:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat ik gierig vind, is dan die mensen echt onder te bomben met stift enzo..
Af en toe zie je van die foto's online staan van lamme mensen...
* debbie geeft Crazy-M een klap onder zijn kinquote:
als eerste is het gewoon nasty om over iemand heen te pissen, vooral als je hem hebt zien liggen.quote:Op maandag 27 april 2009 15:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat is zijn verdiende loon als je niet weet waneer je moet stoppen met zuipen dan moet je de gevolgen ook maar aanvaarden
edit: KRIJG DE PEST![]()
een vriend van me doet dat ook wel eensquote:Op maandag 27 april 2009 15:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat ik gierig vind, is dan die mensen echt onder te bomben met stift enzo..
Af en toe zie je van die foto's online staan van lamme mensen...
of de hond van draakje of loch nessquote:Op maandag 27 april 2009 15:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het duurde even voor ik door had wat dat was
hihihi ronja die heeft leren zwemmenquote:Op maandag 27 april 2009 15:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het duurde even voor ik door had wat dat was
Netjes Draakje!quote:
eerlijk dacht ik dat het een afgestorven eend was ofzoquote:Op maandag 27 april 2009 15:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of de hond van draakje of loch ness
quote:Op maandag 27 april 2009 15:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een vriend van me doet dat ook wel eens
heeft ook wel eens bij iemand een wenkbrauw afgeschoren
hondjesquote:Op maandag 27 april 2009 15:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihihi ronja die heeft leren zwemmen
hahaha, ik val echt nergens anders in slaap... iig niet dronken!quote:Op maandag 27 april 2009 15:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik slaap nooit ergens anders dan in mijn bed de laatste keer werd ik wakker met een zoot chocola op mijn bek
QFTquote:
jij bent DE oplossing van het gekibbel in het vorige topicquote:
inderdaadquote:Op maandag 27 april 2009 15:26 schreef tripack het volgende:
[..]
QFT
[..]
jij bent DE oplossing van het gekibbel in het vorige topic
Echt te naar gewoon!quote:Op maandag 27 april 2009 15:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ze is nu dan ook alweer een jaar!quote:Op maandag 27 april 2009 15:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Netjes Draakje!
Die is echt al een stuk groter geworden zeg!
als iemand dat bij mij zou doen zou ik echt fucking pissed wordenquote:Op maandag 27 april 2009 15:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Laatste nieuwe foto van sammy staat in mijn fobo en op mijn hyves dracuquote:Op maandag 27 april 2009 15:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ze is nu dan ook alweer een jaar!
quote:Op maandag 27 april 2009 15:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
eerlijk dacht ik dat het een afgestorven eend was ofzo
idd je zou maar wakker worden met een wenkbrauwquote:Op maandag 27 april 2009 15:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Echt te naar gewoon!![]()
Dat zijn toch geen geintjes meer hahahaha
ik was niet dronke gewoon moe dus was in bed gaan slapen en toen vonden mensen het leuk om choco op me bek te smeren omdat ze me niet wakker kregen met keiharde muziekquote:Op maandag 27 april 2009 15:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahaha, ik val echt nergens anders in slaap... iig niet dronken!![]()
Hadden andere mensen dat nou gedaan, of hem je dat zelf gedaan?
Damn, tijd gaat snel!quote:Op maandag 27 april 2009 15:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ze is nu dan ook alweer een jaar!
die persoon vond het ook niet zo grappigquote:Op maandag 27 april 2009 15:24 schreef tripack het volgende:
[..]das echt erg
* tripack is blij dat hij nooit zo dronken is geweest
waar zat je dan ook alweer ?quote:Op maandag 27 april 2009 15:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Damn, tijd gaat snel!
Oja, in juni zit ik weer op de camping. Ga je weer langskomen?
ja tegen jou zeiden ze dat het choco was jaquote:Op maandag 27 april 2009 15:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik was niet dronke gewoon moet dus was in bed gaan slapen en toen vonden mensen het leuk om choco op me bek te smeren omdat ze me niet wakker kregen met keiharde muziek
Ik zou echt gek worden!quote:Op maandag 27 april 2009 15:28 schreef Runx het volgende:
[..]
idd je zou maar wakker worden met een wenkbrauw
ik gaat kijkenquote:Op maandag 27 april 2009 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Laatste nieuwe foto van sammy staat in mijn fobo en op mijn hyves dracu![]()
ook al iets meer dan een jaar
hahahaha, mensen die altijd zo KO gaan, lekker weekend heb je dan!quote:Op maandag 27 april 2009 15:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die persoon vond het ook niet zo grappig
alleen niks van geleerd, weekend erna lag ie weer niet zo knock out daar op de bank
dat alles ?quote:Op maandag 27 april 2009 15:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zou echt gek worden!
Dan zou ik echt wachten om die gene eens terug te pakken, en dan een smile ofzo in zijn haar te scheren...
een smiley ? das nog te vrolijk johquote:Op maandag 27 april 2009 15:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zou echt gek worden!
Dan zou ik echt wachten om die gene eens terug te pakken, en dan een smile ofzo in zijn haar te scheren...
Ga nu ergens anders heen, naar "Borger" volgens mij.quote:
Zo'n ding ->quote:
hihi zou de persoon in kwestie niet erg vinden hoorquote:Op maandag 27 april 2009 15:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zou echt gek worden!
lieverd even 1 vraag.. waar wil jij die foto van jou hebben? gewoon je msn mail doen?quote:Op maandag 27 april 2009 15:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi zou de persoon in kwestie niet erg vinden hoor
die is ook best gek, ha ha trouwens je kan hem best gezien hebben op de bruiloft
Dan zal ik meer voor de tekst gaan: Schup me ofzoquote:
Choco valt dan nog gelukkig meequote:Op maandag 27 april 2009 15:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik was niet dronke gewoon moe dus was in bed gaan slapen en toen vonden mensen het leuk om choco op me bek te smeren omdat ze me niet wakker kregen met keiharde muziek
ja is goed!quote:Op maandag 27 april 2009 15:36 schreef lynda het volgende:
[..]
lieverd even 1 vraag.. waar wil jij die foto van jou hebben? gewoon je msn mail doen?
quote:Op maandag 27 april 2009 15:36 schreef lynda het volgende:
[..]
lieverd even 1 vraag.. waar wil jij die foto van jou hebben? gewoon je msn mail doen?
ik ook ik slaap overal doorheen tenzei ik bijna wakker word dan niet meerquote:Op maandag 27 april 2009 15:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Choco valt dan nog gelukkig mee
Mij krijg je ook niet wakker met muziek ofzo hoor...
Vorige week, steen bij de buren door hem raam = ik doorslapen
Knokpartij van 30 man + politie voor de deur = ik doorslapen
en had je ze gezien ?quote:Op maandag 27 april 2009 15:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja is goed!
jij nog gezellig gehad?
hahahaha lol!quote:Op maandag 27 april 2009 15:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi zou de persoon in kwestie niet erg vinden hoor
die is ook best gek, ha ha trouwens je kan hem best gezien hebben op de bruiloft
lamaquote:
Die text en die smile, lachen!quote:Op maandag 27 april 2009 15:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan zal ik meer voor de tekst gaan: Schup me ofzo
Ja! De drank is nog steeds niet uit mn lichaam haha.quote:Op maandag 27 april 2009 15:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja is goed!
jij nog gezellig gehad?
quote:Op maandag 27 april 2009 15:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik ook ik slaap overal doorheen tenzei ik bijna wakker word dan niet meer
ik zie het me voor mequote:
gezellig feestjequote:Op maandag 27 april 2009 15:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja! De drank is nog steeds niet uit mn lichaam haha.
[..]
![]()
[Fotoreportage] Huldiging AZ
zelfs daar slaap ik doorheenquote:Op maandag 27 april 2009 15:44 schreef lynda het volgende:
[..]
[..]
![]()
Jij bent kutquote:Op maandag 27 april 2009 15:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zelfs daar slaap ik doorheen![]()
voetbal is kut
Toppie!!!!!!!quote:Op maandag 27 april 2009 15:44 schreef lynda het volgende:
[..]
[..]
![]()
als tagquote:Op maandag 27 april 2009 15:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Toppie!!!!!!!![]()
Jammer dat je naam nergens bij de foto's staat.
Die had ik natuurlijk wel gezienquote:
ha ha!quote:Op maandag 27 april 2009 15:44 schreef lynda het volgende:
[..]
[..]
![]()
je wilt er alleen 1quote:
kan ie goedkoper bij mij binnenquote:
als alleenstaande man?quote:Op maandag 27 april 2009 15:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan ie goedkoper bij mij binnen
dit klinkt vast ook fouter als dat jezelf bedoeltquote:Op maandag 27 april 2009 15:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan ie goedkoper bij mij binnen
Die bedoelde ik eigenlijk jahquote:Op maandag 27 april 2009 15:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die had ik natuurlijk wel gezien![]()
Maar meer in de zin van "foto bij Lynda" ofzo
quote:Op maandag 27 april 2009 15:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dit klinkt vast ook fouter als dat jezelf bedoelt
Smokezquote:
Jij staat toch in mijn vrienden lijst ?quote:Op maandag 27 april 2009 15:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik mag van hyves niet bij je foto's
hooiquote:
ja maar zegt steeds gaat iets mis oooopsquote:Op maandag 27 april 2009 15:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jij staat toch in mijn vrienden lijst ?
wel ingelogd ?
dan ligt het aan hyvesquote:Op maandag 27 april 2009 15:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja maar zegt steeds gaat iets mis oooops
ok hahaquote:Op maandag 27 april 2009 16:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja drom zeg ik ook dat ik van hyves niet bij je foto's mag ha ha
nah, niet echtquote:
daarentegen is de OP wel een EPIC WINquote:
dus je gaat niet mee zingenquote:Op maandag 27 april 2009 16:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope
wel het weekend van moederdag
dat helpt een beetjequote:
hmm 6 Juni is eigenlijk niet zo goed planquote:Op maandag 27 april 2009 16:08 schreef tripack het volgende:
[..]
dat helpt een beetje
gaan de plannen nog steeds door voor 6 juni eigenlijk?
PIZZAAAAquote:Op maandag 27 april 2009 16:10 schreef draculettetje het volgende:
wat zal ik eens gaan eten vanavond?
Nou heb ik nog veul minder zin!quote:
Lekker stukje vlees, gefrituurde aardappeltjes en wat groente?quote:Op maandag 27 april 2009 16:10 schreef draculettetje het volgende:
wat zal ik eens gaan eten vanavond?
quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 16:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lekker stukje vlees, gefrituurde aardappeltjes en wat groente?
da's wel een goede optiequote:Op maandag 27 april 2009 16:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lekker stukje vlees, gefrituurde aardappeltjes en wat groente?
Toppie!quote:
nee, geen mis geweest hierquote:Op maandag 27 april 2009 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
Ben ik weernog wat gemist hier ?
ik ook, 4 dagen langquote:Op maandag 27 april 2009 16:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Toppie!
Gezond maar toch lekker?
Damn, ik wil weeeeeeeeeeekend!
Paar bakken koffie misschien?quote:Op maandag 27 april 2009 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
Ben ik weernog wat gemist hier ?
DRAAAAAAAAAAAAKJE!quote:Op maandag 27 april 2009 16:23 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer eens vandoor
tot de volgende keer maar weer
mazzelsquote:Op maandag 27 april 2009 16:23 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer eens vandoor
tot de volgende keer maar weer
ah vanavond , als ik het niet vergeet, maar even teruglezenquote:Op maandag 27 april 2009 16:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Paar bakken koffie misschien?
Je hebt wel de foto's van de hond van Draakje gemist!
quote:Op maandag 27 april 2009 16:31 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.theorieles.nl/examens/examentest/examentest.html
Fuck 8 fout
hoeveel vragen zijn het?quote:Op maandag 27 april 2009 16:31 schreef Crazy-M het volgende:
Fuck 8 fout
Ik kwam er te laat achter dat je eerst op "clear" moest klikken, voordat je je antwoord kon aanpassen...quote:Op maandag 27 april 2009 16:31 schreef Crazy-M het volgende:
Fuck 8 fout
25quote:
25quote:
haha okquote:Op maandag 27 april 2009 16:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kwam er te laat achter dat je eerst op "clear" moest klikken, voordat je je antwoord kon aanpassen...
Had er ook 8
ssstquote:Op maandag 27 april 2009 16:40 schreef Friday12 het volgende:
krijg de pest 7 maar ik heb nog nooit dit geval gedaan en ook niet geleerd
de meeste hier rijden al
Altijd baas boven baas hequote:
kloptquote:Op maandag 27 april 2009 16:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Altijd baas boven baas he
Net weer gedaan en ging gewoon goed hahaha
Jammer dat je daarna weer precies dezelfde vragen krijgt
Same here, polsje werkt weer een stuk beter mee!quote:Op maandag 27 april 2009 16:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ga ook binnekort maar eens beginnen
das mooi om te horenquote:Op maandag 27 april 2009 16:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Same here, polsje werkt weer een stuk beter mee!
?quote:Op maandag 27 april 2009 16:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Same here, polsje werkt weer een stuk beter mee!
Bedankt voor je inzet man!quote:
Ik ook Klaassssquote:Op maandag 27 april 2009 17:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
?
ik had het over rijlessen sjonnie
tri de groeten aan je nijn
bel dan meteen u fucking IDIOTquote:Op maandag 27 april 2009 17:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ook Klaassss
Met een brakkie poot ga je niet lessen, dat kan nu dus wel
Damn, belde net iemand op... "ja uh.. mijn pc doet het niet... geeft een melding "fan failure".
ik: loop wel ff langs...
Ik: Kom daar aan... trek die pc kast open... komt me een brandlucht uit... echt niet normaal!
ik: Ej dude, kijk.. dat is niet goed he!
dude: Ik vond mijn pc al zo stil, en hij ruikt raar...
ik:
Idd, bel gelijk ipv dat je je halve pc laat doorfikken!quote:Op maandag 27 april 2009 17:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bel dan meteen u fucking IDIOT![]()
maar ik ga ltrs
altijd fijn tochquote:Op maandag 27 april 2009 17:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, bel gelijk ipv dat je je halve pc laat doorfikken!![]()
Mzzl man, bedankt voor je inzet!
lekker hoor... soms zou ik dat ook wel willen... maar aan de andere kant ook weer niet...quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:22 schreef crazy987 het volgende:
mogge
* crazy987 werkt vandaag vanaf thuis
mja ik zit met me knie ><quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lekker hoor... soms zou ik dat ook wel willen... maar aan de andere kant ook weer niet...
nergens last vanquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh![]()
godver zeiknat geregent LOL
kan je niet even een half uur buiten gaan staan , even voelen wat voor lijdensweg ik nu ondergaquote:
neequote:Op dinsdag 28 april 2009 08:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je niet even een half uur buiten gaan staan , even voelen wat voor lijdensweg ik nu onderga
dat is de 2e douche vd dagquote:
aaaah gossieequote:Op dinsdag 28 april 2009 08:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je niet even een half uur buiten gaan staan , even voelen wat voor lijdensweg ik nu onderga
als je er zo licht over denkt, doe je het toch gewoon ?quote:
neujquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je er zo licht over denkt, doe je het toch gewoon ?
Omdat het kan!
mogguh coñoquote:
morguuh kutjequote:
absoluut nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:49 schreef tripack het volgende:
[..]
morguuh kutje
hebben we er nog zin in
sup ?quote:
heey het is helemaal nog geen woensdagquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen zin meer... kut slapen... pijn in mijn kop... kut collega zit al de hele tijd te hoesten...
Ik werk deze week maar 3 dagen, dus vanmiddag komt zaagmans langs jah!quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:56 schreef tripack het volgende:
[..]
heey het is helemaal nog geen woensdag
voor mij ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik werk deze week maar 3 dagen, dus vanmiddag komt zaagmans langs jah!![]()
Mogguh
hey zaagmans is wel een dag te vroeg, tis dat hij een borrel heeftquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen zin meer... kut slapen... pijn in mijn kop... kut collega zit al de hele tijd te hoesten...
Nothin` muchquote:
Zullen we samen vrij nemen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
ait, just chillin' !quote:
tjah hij komt vandaag wel langsquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik werk deze week maar 3 dagen, dus vanmiddag komt zaagmans langs jah!![]()
Mogguh
quote:
balloon animalsquote:
Die maak ik voor mn kleinequote:
condooms tellen niet hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die maak ik voor mn kleine
okay ik kan alleen maar een poedel of teckel, maar het gaat om het idee
hij is leuk WL!quote:
Het zijn heul geen condoomsquote:
dat is al meer dan dat ik kanquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die maak ik voor mn kleine
okay ik kan alleen maar een poedel of teckel, maar het gaat om het idee
MDquote:
Heej meissie!quote:
* LL geeft koffie to goquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heej meissie!![]()
Hier alles goed hoor 3pak, druk met werk enzo... maar wilde toch ff buurten...
Ben jij vrijdag niet vrij dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey zaagmans is wel een dag te vroeg, tis dat hij een borrel heeft
.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben jij vrijdag niet vrij dan?![]()
Damn, ik heb tegenwoordig steeds vaker het idee dat ik het verkeerde beroep heb gekozen hoor:
Ik: Goede morgen ICT met Droxz
klant: Mijn pc doet het niet!
ik: Goede morgen, met wie spreek ik?
klant: Mijn pc doet het niet!!!!!!!!
ik: Hoezo, geeft de pc een foutmelding, komt er rook uit?
klant: foutmelding!
ik: Welke foutmelding geeft de pc dan?
klant: Ja... dat ik net kan inloggen natuurlijk!
ik![]()
(en zo dus nog 10 minuten door)
JE NEEMT OP MET DROXZquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Damn, ik heb tegenwoordig steeds vaker het idee dat ik het verkeerde beroep heb gekozen hoor:
klant: Ja... dat ik niet kan inloggen natuurlijk!
ik![]()
mogguhquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ik![]()
Op mijn koffie beker staat ook droxz, op mijn pinpas... vrienden noemen me zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
JE NEEMT OP MET DROXZvet gek
pinpas van de ing ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Op mijn koffie beker staat ook droxz, op mijn pinpas... vrienden noemen me zo
Nee vanmorgen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ik![]()
OMGquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee vanmorgen.
Je weet dat als je bij dell de stroomkabel erin doet slaat hij even aan.
Klant belt:
Jah ik doe er de stroom in, hij springt aan en gelijk uit.
Ik: Jah dat doet hij altijd even. Kunt u hem nogmaals aanzetten?
Gerommel..
Klant, jah nu doet hij het weer, springt aan en weer uit gelijk.
Ik: Ok meneer ik kom wel even langs.
bij klant:
Klant haalt er stekker uit, doet hem er weer in. Kijk dat bedoel ik dus.
ik: Druk de power knop in en: Tadaaaawerkt weer.
Klant: O, jah dat deed hij toe net niet ....
tegenover:
Jah ik kan niet dubbelzijdig printen.
Hij gaat naar de print opties. Opent ze.
Ik: Kijk meneer daar staat het: Dubbelzijdig afdrukken.
Klant: Ja maar die optie staat er niet.
Ik: Het staat hier (aanwijzen)
Klant: Jah maar vroeger kon ik het kiezen.
Ik: Jah meneer. nu ook nog, daar kunt u het kiezen (weer aanwijzend)
Klant: sluit word af en opent opnieuw.
O jah, nu staat het er wel ...
ik:
verhalen van de ICT servicedeskquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee vanmorgen.
Klant belt:
Gerommel..
bij klant:
tegenover:
ik:
Dat van die Dell's hahahahah Die pc's gaan idd altijd even aan/uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee vanmorgen.
Klant belt:
Gerommel..
bij klant:
tegenover:
ik:
neejquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee vanmorgen.
Klant belt:
Gerommel..
bij klant:
tegenover:
ik:
Ik bijna een jaar lang verhalen opgeschreven en moeten ergens op een site van een ex collega staan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:18 schreef tripack het volgende:
[..]
verhalen van de ICT servicedesk![]()
is altijd lachen
dat is ook het probleem dames, blijf er met je tengels vanafquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Zo moet ik regelmatig naar een administratie afdeling, waar de printer het "niet van doet".
Kom je daar, staat op de printer.. Druk op het V (vinkje) om verder te gaan..
1 druk op de knop en de printer print weer..
zeggen ze altijd: ja, we hebben overal op gedrukt
sommige dingen mogen dames wel aan zitten hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is ook het probleem dames, blijf er met je tengels vanaf
dames die bij de administratie werken zijn ook vaak erg mooie damesquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sommige dingen mogen dames wel aan zitten hoor
quote:
quote:
in dit geval nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dames die bij de administratie werken zijn ook vaak erg mooie dames![]()
bewijs maar eens dat jij dat niet bentquote:
pffft, ach jah,quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl gaat weer opzoek naar "The bastard Operator From HELLLLLL"
tis een alcoholist, kijk maar naar het bibberig handschriftquote:
quote:
morguuh Fridayquote:
Dude, als jij denkt dat ik er zo uit kan zien...quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
bewijs maar eens dat jij dat niet bent
Niet eens, gewoon op google zitten zoeken naar "helpdesk"quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:36 schreef tripack het volgende:
[..]![]()
zeker een collega, niet te verwarren met kutcollega
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dude, als jij denkt dat ik er zo uit kan zien...
* Droxz.nl gaat opzoek naar een wapen
Wat een geweldige reactie! Daar kunnen we wat mee!quote:
join the clubquote:
moet jij maar s proberen op je eigen vingers te schrijvenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis een alcoholist, kijk maar naar het bibberig handschrift
jij weet nu niet meer waar je mee bezig was, dus dat helpt in mijn voordeel, dus eigenlijk is het inderdaad een geweldige reactie. =Dquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat een geweldige reactie! Daar kunnen we wat mee!
mogguh sletjequote:
mogge manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoest met iedereen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoest met iedereen....nee natuurlijk niet, maar wat moet je anders... het is geen weer om buiten te zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
overkapping, biertje, BBQ, LL.. wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:56 schreef tripack het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, maar wat moet je anders... het is geen weer om buiten te zitten
en hoeveel van die punten heb je nu bij de hand? bijdehandquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
overkapping, biertje, BBQ, LL.. wat wil je nog meer
nou lekker blijven liggen in je nest sochtends vroeg ,als die klote wekker weer gaat en je ziet dat het best hard regent buitenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
overkapping, biertje, BBQ, LL.. wat wil je nog meer
dat dacht ik ook.. ik denk volgende week weer werken deze week nog lekker uitslapen..quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou lekker blijven liggen in je nest sochtends vroeg ,als die klote wekker weer gaat en je ziet dat het best hard regent buiten
oh jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou lekker blijven liggen in je nest sochtends vroeg ,als die klote wekker weer gaat en je ziet dat het best hard regent buiten
serieus? om half 9?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat dacht ik ook.. ik denk volgende week weer werken deze week nog lekker uitslapen..
godverdomme zon ebola tyfus H1N1 jehova voor de deur om half 9!!!!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat dacht ik ook.. ik denk volgende week weer werken deze week nog lekker uitslapen..
whehehequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zei zeker gelijk oh my godquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je serieus... fucking dinsdag morgen half 9!!!!!!
ik dacht gelijk fuck dit ochtendjas uitgedaan en in mn boxer met mn slaperige hasses de deur open gedaan..
dat frigide wijf wist niet waar ze moest kijken
quote:
ik heb er 1x eentje voor de deur gehad.. kerel begon uiteraard..ook over god.. toen ben ik gaan lachen, en heb ik de deur dicht gedaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe nee ... ik heb der gezegd dat ik NET uit de nachtdienst terug was en dat ik niet over god wou praten..
( dacht nog als ze erover door gaat zeg ik dat ze god nodig heeft als ze niet oprot maar ze ging gelijk weg)
whehehe ik ben een keer gewoon een gesprek aangegaan... over de apocalypsequote:Op dinsdag 28 april 2009 10:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb er 1x eentje voor de deur gehad.. kerel begon uiteraard..ook over god.. toen ben ik gaan lachen, en heb ik de deur dicht gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:12 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe ik ben een keer gewoon een gesprek aangegaan... over de apocalypse
weet u wat dat is?
ik:ja het einde van de wereld
Leuk op zaterdag avond. eerst een halve fles wiskey naar binnen, en dan met die mensen die folders uitdelen,. de discussie aangaan, geweldig gewoon, heb me rotgelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ja dat is prachtig.. of aan mensen van het leger des heils een discussie aangaan waarom ze geen homo's helpenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Leuk op zaterdag avond. eerst een halve fles wiskey naar binnen, en dan met die mensen die folders uitdelen,. de discussie aangaan, geweldig gewoon, heb me rotgelachen.
hahhahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja dat is prachtig.. of aan mensen van het leger des heils een discussie aangaan waarom ze geen homo's helpen
best wel dufquote:
toch aardig van haar, dat ze je weer aan werktijden wilde laten wennenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hier regent het nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
toch aardig van haar, dat ze je weer aan werktijden wilde laten wennen
het regent
jah nou ga ik niet meer op de fiets de post halen
mn ventje heeft beloofd me te komen halen als het te hard regent strakjesquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hier regent het niet![]()
maar er is ook geen zon
dat is lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn ventje heeft beloofd me te komen halen als het te hard regent strakjes
als het regent... zo niet -» fietsenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hier regent het niet![]()
maar er is ook geen zon
oeh gaan we knokken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk naar eindhoven![]()
maar eerst
ik knok nooitquote:
DAMN, denk je alles gehad te hebben vandaag... komt Smokez ook nog online!quote:
moet die niet vrijdag het huis uit?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik knok nooit![]()
maar klopt ik ga ff langs grotebakkes.nl
dies kjoetquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet die niet vrijdag het huis uit?
Makkelijk, gewoon alles vanuit het raam de container in mikkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal hem wel helpen met inpakken
![]()
hondenbordjequote:
quote:
Had vanmorgen een nummer op cd met: Nee nee ik heb geen zin.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
DAMN, denk je alles gehad te hebben vandaag... komt Smokez ook nog online!![]()
Nou heb ik natuurlijk nog veeeeeeeeul minder zin jah!
p.s lees je spam mail ff
Beetje jammer, hoor het graag!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Had vanmorgen een nummer op cd met: Nee nee ik heb geen zin.
Ben alleen even de zanger vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |