Lijkt me wel vaag, sta je daar met je lamme harses...quote:Op maandag 27 april 2009 15:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]a
hij heeft over die kerel heen gepist
quote:Op maandag 27 april 2009 15:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat is zijn verdiende loon als je niet weet waneer je moet stoppen met zuipen dan moet je de gevolgen ook maar aanvaarden
edit: KRIJG DE PEST![]()
Whaha jaquote:Op maandag 27 april 2009 15:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lijkt me wel vaag, sta je daar met je lamme harses...
ej... *hik*... *kijkt naar beneden* uh... *dude?!*
BARRAquote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben ik weer ff.. jezus jullie gaan snel..
doen jullie wel lief tegen elkaar?
nee dat mag toch niet in dit topicquote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben ik weer ff.. jezus jullie gaan snel..
een top OPquote:
kun je beter niet doen..quote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik maakte meteen de OP zodat het tuig zoals jij niet ging janke
Ik ben altijd liefquote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:ben ik weer ff.. jezus jullie gaan snel..
barraquote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:ben ik weer ff.. jezus jullie gaan snel..
Wat ik gierig vind, is dan die mensen echt onder te bomben met stift enzo..quote:Op maandag 27 april 2009 15:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Whaha ja
ik zie het helemaal voor me
ik slaap nooit ergens anders dan in mijn bed de laatste keer werd ik wakker met een zoot chocola op mijn bekquote:Op maandag 27 april 2009 15:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat ik gierig vind, is dan die mensen echt onder te bomben met stift enzo..
Af en toe zie je van die foto's online staan van lamme mensen...
* debbie geeft Crazy-M een klap onder zijn kinquote:
als eerste is het gewoon nasty om over iemand heen te pissen, vooral als je hem hebt zien liggen.quote:Op maandag 27 april 2009 15:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat is zijn verdiende loon als je niet weet waneer je moet stoppen met zuipen dan moet je de gevolgen ook maar aanvaarden
edit: KRIJG DE PEST![]()
een vriend van me doet dat ook wel eensquote:Op maandag 27 april 2009 15:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat ik gierig vind, is dan die mensen echt onder te bomben met stift enzo..
Af en toe zie je van die foto's online staan van lamme mensen...
of de hond van draakje of loch nessquote:Op maandag 27 april 2009 15:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het duurde even voor ik door had wat dat was
hihihi ronja die heeft leren zwemmenquote:Op maandag 27 april 2009 15:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het duurde even voor ik door had wat dat was
Netjes Draakje!quote:
eerlijk dacht ik dat het een afgestorven eend was ofzoquote:Op maandag 27 april 2009 15:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of de hond van draakje of loch ness
quote:Op maandag 27 april 2009 15:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een vriend van me doet dat ook wel eens
heeft ook wel eens bij iemand een wenkbrauw afgeschoren
hondjesquote:Op maandag 27 april 2009 15:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihihi ronja die heeft leren zwemmen
hahaha, ik val echt nergens anders in slaap... iig niet dronken!quote:Op maandag 27 april 2009 15:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik slaap nooit ergens anders dan in mijn bed de laatste keer werd ik wakker met een zoot chocola op mijn bek
QFTquote:
jij bent DE oplossing van het gekibbel in het vorige topicquote:
inderdaadquote:Op maandag 27 april 2009 15:26 schreef tripack het volgende:
[..]
QFT
[..]
jij bent DE oplossing van het gekibbel in het vorige topic
Echt te naar gewoon!quote:Op maandag 27 april 2009 15:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ze is nu dan ook alweer een jaar!quote:Op maandag 27 april 2009 15:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Netjes Draakje!
Die is echt al een stuk groter geworden zeg!
als iemand dat bij mij zou doen zou ik echt fucking pissed wordenquote:Op maandag 27 april 2009 15:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Laatste nieuwe foto van sammy staat in mijn fobo en op mijn hyves dracuquote:Op maandag 27 april 2009 15:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ze is nu dan ook alweer een jaar!
quote:Op maandag 27 april 2009 15:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
eerlijk dacht ik dat het een afgestorven eend was ofzo
idd je zou maar wakker worden met een wenkbrauwquote:Op maandag 27 april 2009 15:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Echt te naar gewoon!![]()
Dat zijn toch geen geintjes meer hahahaha
ik was niet dronke gewoon moe dus was in bed gaan slapen en toen vonden mensen het leuk om choco op me bek te smeren omdat ze me niet wakker kregen met keiharde muziekquote:Op maandag 27 april 2009 15:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahaha, ik val echt nergens anders in slaap... iig niet dronken!![]()
Hadden andere mensen dat nou gedaan, of hem je dat zelf gedaan?
Damn, tijd gaat snel!quote:Op maandag 27 april 2009 15:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ze is nu dan ook alweer een jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |