november 2008 is de mailwisseling.quote:
dus wel!!!!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:41 schreef komopzeg het volgende:
Kleuske is geen moderator, en nooit geweest ook. Zie hier
de term interesseert me weinig. ze spreekt ons aan uit naam van wiki en op dat moment was dat verifieerbaar, zover ik mijn weg door de onoverzichtelijke brei die wikipedia heet kon worstelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:41 schreef komopzeg het volgende:
Kleuske is geen moderator, en nooit geweest ook. Zie hier
Nou, kennelijk wel. Volgens mij moet je daar nu behoorlijk op terug komen..quote:quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:28 schreef iFries het volgende:
Heb het nog niet helemaal gelezen, maar weet wel dat Kleuske helemaal geen moderator is
Jij denkt dat ik ZONDER te controleren wie ze is die hele mailwisseling aan ga?
Vallen weinig vragen te stellen. Zo'n mailwisseling is natuurlijk niet zoals het hoort, maar dat heb je bij een project waarbij iedereen mee kan en mag werken. Iedereen die wil is vrijwilliger van Wiki. Denk ook niet dat het zin heeft om hier verder over door te gaan, niet in dit topic iig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:48 schreef Danny het volgende:
[..]
de term interesseert me weinig. ze spreekt ons aan uit naam van wiki en op dat moment was dat verifieerbaar, zover ik mijn weg door de onoverzichtelijke brei die wikipedia heet kon worstelen.
Maar je gaat dus geen vragen stellen begrijp ik?
Nee, want je moet mij niet aanrekenen dat wikipedia een enorme brei aan nutteloze info is. Zeker de 'achter de schermen' dingen zoals histories, overleg etc. in voor de leek niet door te komen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:48 schreef komopzeg het volgende:
@tboisgood ; Tja.. nog een mooi linkje dan: hier. Dus tja... tijd om je "leugenaar" beschuldiging maar eens in te trekken dacht ik zo...
@Danny:
[..]
Nou, kennelijk wel. Volgens mij moet je daar nu behoorlijk op terug komen..![]()
jah, hell mijn eigen pagina mag wel weg hoor als dat betekent dat de bunkerpagina - zonder ook maar enige verwijzing naar FOK! - mag blijven staan. Ze zijn nu gewoon aan het zoeken want ze vinden FOK! niet leuk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:55 schreef Arn0 het volgende:
Maar imo is het artikel nu zeker wikipediawaardig.. Ik heb al wel veel onbenulligere dingen zien staan op wikipedia.
Ik ken The Bunker inhoudelijk niet, kijk het ook niet. Misschien een idee om een uitleg in het artikel op te nemen wat beschrijft wat de zgn aanslagen zijn ..quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:55 schreef Arn0 het volgende:
Maar imo is het artikel nu zeker wikipediawaardig.. Ik heb al wel veel onbenulligere dingen zien staan op wikipedia.
Wie is 'je' in dit geval?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:59 schreef Danny het volgende:
[..]
jah, hell mijn eigen pagina mag wel weg hoor als dat betekent dat de bunkerpagina - zonder ook maar enige verwijzing naar FOK! - mag blijven staan. Ze zijn nu gewoon aan het zoeken want ze vinden FOK! niet leuk.
Zeg dan gewoon dat je je macht wilt misbruiken om FOK! een hak te zetten en ga er niet omheen draaikonten.
Ik heb om eerlijk te zijn ook geen idee wat er met die aanslagen bedoelt wordt. Ook na dit topic wordt dat niet echt duidelijk;quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:00 schreef iFries het volgende:
[..]
Ik ken The Bunker inhoudelijk niet, kijk het ook niet. Misschien een idee om een uitleg in het artikel op te nemen wat beschrijft wat de zgn aanslagen zijn ..
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:57 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, want je moet mij niet aanrekenen dat wikipedia een enorme brei aan nutteloze info is. Zeker de 'achter de schermen' dingen zoals histories, overleg etc. in voor de leek niet door te komen.
Ze sprak zich uit als vrijwilliger voor wiki en nogmaals; dat was verifieerbaar op dat moment. Dat je nu op semantiek roept dat ze geen moderator was doet niets af aan het feit dat ze wel degelijk vrijwilliger was (nog steeds is?) en dan kun je je afvragen of je dergelijke mensen die je naam als site misbruiken en bevuilen op de manier zoals zij dat deed als vrijwilliger (zelfs al is het maar vertaler) wilt aanhouden.
En de manier waarop nu met het bunkerartikel wordt omgesprongen spreekt ook boekdelen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |