exact mijn ervaring.. of als je een feitelijke fout van een wikimod verbeterd als niet ingelogde gebruiker, word het binnen een minuut weer terug gedraaidquote:Op maandag 27 april 2009 17:09 schreef Danny het volgende:
wikipedia mods laten alleen dingen toe die ze zelf leuk vinden en dan alleen nog als de manier van schrijven hun persoonlijke voorkeur verwoordt. zinloos om te proberen daar iets neer te zetten, want de kans is erg groot dat het binnen 3 minuten weg is.
Die zijn niet persoonlijk. Er zijn ook vast en zeker politieagenten op FOK!, of ambtenaren, maar die hebben het ook niet makkelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:23 schreef iFries het volgende:
ik hoef hier ook niks te vertellen , ik wil hier gewoon lekker fokken -
En of ik tegen verwijderen ben of niet, dat hangt er inderdaad niet vanaf wat jij wilt, of niet wilt... maar ik vind het gewoon wel E. Vind het alleen jammer van de steken die komen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:30 schreef iFries het volgende:
Bij het kopje Opdrachten, misschien leuk / interessant te vermelden wat de sanctie is?
wikimods maken geen fouten jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
exact mijn ervaring.. of als je een feitelijke fout van een wikimod verbeterd als niet ingelogde gebruiker, word het binnen een minuut weer terug gedraaidte triest
Jij bent ook wel OK. Het zijn niet allemáál klootzakken, daar op Wiki.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:23 schreef iFries het volgende:
[..]
ik hoef hier ook niks te vertellen , ik wil hier gewoon lekker fokken -
En of ik tegen verwijderen ben of niet, dat hangt er inderdaad niet vanaf wat jij wilt, of niet wilt... maar ik vind het gewoon wel E. Vind het alleen jammer van de steken die komen
wat denk je van de joker dan, toen stond ook heel wiki op zijn kop.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Die zijn niet persoonlijk. Er zijn ook vast en zeker politieagenten op FOK!, of ambtenaren, maar die hebben het ook niet makkelijk.
Geen idee wat E. is trouwens. Dat zal dan wel weer zo'n wikipedia afkorting zijn ofzo. Mij is al in eerdere topics her en der opgevallen dat zodra FOK! ergens genoemd wordt alle oren bij wiki gespitst zijn en men over elkaar struikelt om zo snel mogelijk te verwijderen.
Laatst nog bij iets. Weet niet meer wat. FOK! had een nieuwsprimeur (omdat het notabene op FOK! betrekking had) en werd bij de persoon of event waar het over ging gelinked als bron. Werd die bron aangepast omdat de bron niet betrouwbaar zou zijn en toen werd geloof ik de telegraaf (betrouwbaar) gebruikt als bron die de informatie via onze site hadden
Dat je anti-fok bent is prima, maar als wiki-mod zou je dergelijke dingen toch onafhankelijk moeten bekijken imo.
Maar goed.
ook nog jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:35 schreef ilsejuhhh het volgende:
[..]
wat denk je van de joker dan, toen stond ook heel wiki op zijn kop.
het was op FOK! gebeurd dus geen nieuws.
prima. ben al weg. maar ga dan ook niet miepen als ze het van de week alsnog verwijderen omdat FOK! ermee te maken heeftquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:36 schreef ilsejuhhh het volgende:
danny kunnen we de wikimod discussie afsplitsen en verplaatsen naar klb als centraal zeik hier op wiki topic.
en dit topic weer gebruiken voor de perikelen rond the bunker en wiki
quote:
quote:
I rest my casequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:33 schreef ilsejuhhh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij neemt jezelf ook niet serieus he, rechts ernaast staat het kopje: Wat te winnen?
waar het precies in staat wat er te winnen of te verliezen is!!!!
ik bedoel meer dat jij even een splitsing aanvraagt en een move aanvraagt van dit topic.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:42 schreef Danny het volgende:
[..]
prima. ben al weg. maar ga dan ook niet miepen als ze het van de week alsnog verwijderen omdat FOK! ermee te maken heeft
Ja, Danny, vraag dat eens aan bij een admin of zo?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:44 schreef ilsejuhhh het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat jij even een splitsing aanvraagt en een move aanvraagt van dit topic.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, Danny, vraag dat eens aan bij een admin of zo?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:42 schreef iFries het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sorry, E = Encyclopedie waardig. Maar je hebt wel gelijkHelemaal nu je het met die ambtenaren en agenten vergelijkt
Brengt het ff in perspectief
[..]
[..]
I rest my case![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |