eeeuhhh ik heb actie gevoerd voor de bunkerpagina en dat is niet in dank afgenomenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:46 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Gebeurt bij dezeWaarom doe je het zelf niet, trouwens?
Wikimodjes; wees het met ze eens of wordt een pariaquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:07 schreef ilsejuhhh het volgende:
[..]
eeeuhhh ik heb actie gevoerd voor de bunkerpagina en dat is niet in dank afgenomen
Ik weet niet of het je is opgevallen, maar ik doe m'n best hier om het te laten staan.....quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Wikimodjes; wees het met ze eens of wordt een paria
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:24 schreef iFries het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je is opgevallen, maar ik doe m'n best hier om het te laten staan.....
Was niet opgevallen. Bedankt voor de melding, maar wat heeft dat met mijn post te maken?!?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:24 schreef iFries het volgende:
Ik weet niet of het je is opgevallen, maar ik doe m'n best hier om het te laten staan.....
Volgens mij is hij een wikimod, vandaar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
Was niet opgevallen. Bedankt voor de melding, maar wat heeft dat met mijn post te maken?!?
danny bedoeld het waarschijnlijk sarcastisch is alleen dequote:Op dinsdag 28 april 2009 21:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij een wikimod, vandaar.
En je hebt nog nooit een wijziging gedaan op wikipedia zei je vanmiddag : wel apart dat je dan zo snel een mening klaar hebt...quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Wikimodjes; wees het met ze eens of wordt een paria
gebaseerd op wat ik hier lees, de inhoud van dit topic en de inhoud van die wijzigingspagina is het allemaal al wel duidelijk hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:48 schreef komopzeg het volgende:
[..]
En je hebt nog nooit een wijziging gedaan op wikipedia zei je vanmiddag : wel apart dat je dan zo snel een mening klaar hebt...
Ow, dat zou kunnen. Maar dus? dit is FOK! hoor. Hier hebben ZIJ geen aarsch te vertellen natuurlijk. Leuk als hij het artikel wil behouden, maar gaat hij dat werkelijk af laten hangen van wat IK - lul de behanger - op een compleet andere site in het algemeen over wiki en haar modjes zeg? Lekker corrupte boel zou dat zijnquote:
ik hoef hier ook niks te vertellen , ik wil hier gewoon lekker fokken -quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:54 schreef Danny het volgende:
Ow, dat zou kunnen. Maar dus? dit is FOK! hoor. Hier hebben ZIJ geen aarsch te vertellen natuurlijk. Leuk als hij het artikel wil behouden, maar gaat hij dat werkelijk af laten hangen van wat IK - lul de behanger - op een compleet andere site in het algemeen over wiki en haar modjes zeg? Lekker corrupte boel zou dat zijn
Blijkbaarquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
't ligt een beetje gevoelig blijkbaar
kom dan a.U.B niet voor je zwakheid uit op FOK!, dan kun jij rustig fokken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:23 schreef iFries het volgende:
[..]
ik hoef hier ook niks te vertellen , ik wil hier gewoon lekker fokken -
En of ik tegen verwijderen ben of niet, dat hangt er inderdaad niet vanaf wat jij wilt, of niet wilt... maar ik vind het gewoon wel E. Vind het alleen jammer van de steken die komen
[..]
Blijkbaar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |