quote:Op maandag 27 april 2009 12:21 schreef Zo-is-dat het volgende:
maisbrood met kaas en mosterd-dille sausje
quote:Op maandag 27 april 2009 14:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
In Australie wordt (/werd) het juist als minderwaardig gezien als je kangaroevlees eet
Maar dat is informatie van mijn opa die voor het laatst 20 jaar geleden in Australie was. Kan veranderd zijn natuurlijkquote:
hoe duur? per kg?quote:Op maandag 27 april 2009 19:43 schreef Charmian het volgende:
Net peperdure asperges met een gekookt eitje en ham op
Jum!quote:Op maandag 27 april 2009 19:58 schreef Zo-is-dat het volgende:
Eigengemaakte pizza met; kastanjechampignons, zoete ui, spinazie, eigengemaakte tomatensaus, marjolein en kipreepjes. Afgetopt met mozzarella en Italiaanse kaas. Word erg lekker denk ik!!
Het enige land ter wereld die zijn eigen handelsmerk opvreetquote:Op maandag 27 april 2009 14:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
In Australie wordt (/werd) het juist als minderwaardig gezien als je kangaroevlees eet
Bijna 5 euro per pond bij de AHquote:Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef MrKawada het volgende:
[..]
hoe duur? per kg?
Ik maak nu een cheezer
van die dunne bami?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:32 schreef LastRequest het volgende:
Ik denk dat ik vanavond wokvoer ga afhalen.. Kip in oestersaus met "bamI", al is het volgens mij meer mihoen. Maar wel lekker
Ja zoiets!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
van die dunne bami?
die's lekker
gewone bami vind ik vies, maar die dunne is ok
Ha, dat is m'n 2e optie voor vanavond, als de anderen geen zin hebben in wokken! Falafelquote:Op woensdag 29 april 2009 15:29 schreef computergirl het volgende:
ik zag maandag dat er een Maoz bij mij in de buurt is gekomen....heb trek in een broodje falafel vanavond
Het enige wat ik krijg is een trojans paard, dat is niet helemaal de doelstelling van maoz geloof ikquote:Op woensdag 29 april 2009 15:29 schreef computergirl het volgende:
ik zag maandag dat er een Maoz bij mij in de buurt is gekomen....heb trek in een broodje falafel vanavond
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Het enige wat ik krijg is een trojans paard, dat is niet helemaal de doelstelling van maoz geloof ik
Alleen boter? Lijkt me persoonlijk een klef hapje...quote:Op woensdag 29 april 2009 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Broodje boter, sapje, espressootje verkeerd
werd beide niet, maar tomaten-creme soep. Net lasagne gegeten maar was beetje pap gewordenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Sesambolletje pinda/hagel en kop thee. Vanmiddag kibbeling of lunchen op terrasje
nou heb inmiddels gegeten maar vind de normale vissticks van iglo toch lekkerderquote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
zometeen puree met verse bietjes en omega-vissticks , ben benieuwd of je dat proeft ,omega.........
Zo weinig? voor de hele dag?quote:Op maandag 27 april 2009 15:35 schreef coltje87 het volgende:
Nu een bak koffie, heb voor straks nog een appel liggen.
quote:
Oe, dat klinkt allemaal precies als iets dat ik nodig hebquote:Op maandag 4 mei 2009 15:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb scones gebakken dus die ga ik zo opeten met clotted cream en marmelade met een potje thee erbij.![]()
En vanavond krijgen we een schnitzel met gebakken champignons, afgeblust met wat cognac en een scheutje room en flink wat peper, gewokte spinazie met knof en tomaat en krieltjes.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Aardappels, worteltjes snijboontjes en een karbonade.
Maar die vodka vindt je heul niet lekker!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:44 schreef Mirjam het volgende:
vanmiddag bij nam kee gegeten
nu absolut vodka raspberri, on ice
dat dus, maar dan 2 extra sterke espresso's in een mega-mokquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:02 schreef iamredleader het volgende:
ik begin de dag met een flinke kop koffie
Dat doe je snel, als de chocolade nu alweer hard isquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:13 schreef Qwea het volgende:
aaaaaaaah culinair orgasme !!!
Die cake is heerlijk. Die stukje chocolade die op je tong smelten! oh my
Ooh ja, ik eet cake dus
ik heb met mijn plakje gesmokkeldquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat doe je snel, als de chocolade nu alweer hard is
Ik ga zo een avocado eten. Even wat energie binnenkrijgen voor het sporten.
wat valt er te troosten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:18 schreef Mirjam het volgende:
de griek komt zo eten bezorgen
troostvoedsel
maar wel lekker
Eet je die gewoon zo op?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga zo een avocado eten. Even wat energie binnenkrijgen voor het sporten.
recept van de coleslaw please??????quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:57 schreef Zo-is-dat het volgende:
Lamsburger (gekruid met komijn, korianderzaad, munt, knof en paprikapoeder; denk ik!) op ciabatta met gebakken zoete ui en ailoli.
Erbij heel veel (erg lekkere) coleslaw die ik gister al heb gemaakt. Yum!
Wat een merkwaardige combinatie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv macaroni met loempia en sateetje
dit is brood dat al is voorgerezen, dit zit in een speciale zak en die doe je zo in de oven zonder voorverwarmen, het rijst dan na en na 55 min heb je een heerlijk vers brood.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:57 schreef The_Hives het volgende:
vers gebakken brood uit de vriezerDat kan toch niet
(of ik moet het niet begrijpen)
okay, nooit van gehoordquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:59 schreef Curiosity het volgende:
[..]
dit is brood dat al is voorgerezen, dit zit in een speciale zak en die doe je zo in de oven zonder voorverwarmen, het rijst dan na en na 55 min heb je een heerlijk vers brood.
uit kook met jamiequote:
dank, dank, dank, ik ben gek op coleslawquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:49 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
uit kook met jamieheb ik daar ook weer eens iets uitgemaakt
hier staat het recept ook
ontopic; eet zo een tosti met nog meer coleslaw
goed idee!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:08 schreef Mirjam het volgende:
hawai tosti's gegeten
ik heb alles speciaal gehaaldquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
goed idee!
Ik heb nog witbrood over, en ham en kaas, en ananas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |