quote:Op maandag 27 april 2009 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
Curry van Hela
Alle andere Curry's zijn neppers
quote:Op maandag 27 april 2009 13:21 schreef Gripper het volgende:
Volgende keer zelf curry meenemen. En aan alle gasten die vragen waarom je een fles curry bij je hebt vertellen dat de gastheer zo'n karige zuinige kleinzielige zeikerd is die te beroerd is om curry in huis te halen, en dat je het daarom dus zelf maar hebt meegenomen. Succes verzekerd![]()
Gripper komt ook nooit meer op een BBQ..quote:Op maandag 27 april 2009 13:21 schreef Gripper het volgende:
Volgende keer zelf curry meenemen. En aan alle gasten die vragen waarom je een fles curry bij je hebt vertellen dat de gastheer zo'n karige zuinige kleinzielige zeikerd is die te beroerd is om curry in huis te halen, en dat je het daarom dus zelf maar hebt meegenomen. Succes verzekerd![]()
quote:
McDonalds en de Burgerking hebben geen hamburgersquote:Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef jeoff het volgende:
Bij de Mac Donalds / Burger King etc. krijg je anders precies hetzelfde antwoord op je vraag hoor.
Curry op je Burger
Ik zeik zelf nooit over het aanwezige sauzen-aanbod hoor. Al zal niet elke BBQ waar ik verschijn bestaan uit de ingrediënten die ikzelf op tafel zet, ik zeur er niet over. De basis is toch dat er vlees van een gloeiend rooster afkomt, al het andere is dan niet meer zo belangrijkquote:Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Gripper komt ook nooit meer op een BBQ..
Mijn idee... als je het niet zelf organiseert moet je ook niet zeiken
ze willen het gewoon zelf niet doenquote:Op maandag 27 april 2009 14:18 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zeik zelf nooit over het aanwezige sauzen-aanbod hoor. Al zal niet elke BBQ waar ik verschijn bestaan uit de ingrediënten die ikzelf op tafel zet, ik zeur er niet over. De basis is toch dat er vlees van een gloeiend rooster afkomt, al het andere is dan niet meer zo belangrijk![]()
Sowieso gebeurt het toch al heel vaak dat ik uiteindelijk degene ben die de spiezen draait. bij 1 vriend is het zelfs al zo dat wanneer daar de BBQ aanstaat op een feest, er geroepen wordt: "Ha, gripper is er. Wat vind je van de marinade/ het vlees? Zou het wel genoeg zijn denk je? Ziet de BBQ er goed uit? Kan ie je goedkeuring wegdragen? En het vuur, is dat goed, temperatuur ok, is de hoeveelheid as ok, wat denk je? Hier, wil je de tang, en zal ik een biertje voor je halen? "
Puik hoor, dat iedereen in mn omgeving mij als grillmeister ziet. Dat is tenslotte altijd degene die de meeste baksels opeet
quote:Op maandag 27 april 2009 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
Curry van Hela
Eens.quote:Op maandag 27 april 2009 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
Curry van Hela
je zag 1 persoon heel kwaad rondstampen?quote:Op maandag 27 april 2009 15:30 schreef yosander het volgende:
Ketchup!
@TS, jij was toevallig niet vrijdag op een BBQ?
Nee, maar bij mijn weten was er ook geen curryquote:Op maandag 27 april 2009 15:38 schreef Soohr het volgende:
[..]
je zag 1 persoon heel kwaad rondstampen?
In de buurt van Zwollequote:Op maandag 27 april 2009 15:38 schreef Mindstate het volgende:
Het was inderdaad vrijdag, maar het hield me nog zo veel bezig dat ik nu pas een topic besloot te openen.
Ik vind die traditionele "GODVERDOMMEKUTKANKERAARRRGHHH" of die "FFFFFUUUUUUUU" toch beter, idd.quote:Op maandag 27 april 2009 13:48 schreef Mirel het volgende:
Ik vond de paint niet zo grappig.
Jammer, te ver wegquote:
Een boterham met enkel curry en mayo?quote:
knoflooksaus hoort uiteraard zelfgemaakt te zijn. 1 deel mayo, 2 delen yoghurt, teentjes knoflook naar wens, peper, beetje oregano voor de spikkels.quote:Op maandag 27 april 2009 15:04 schreef Soohr het volgende:
Waarom een bbq verneuken met saus dat voor de frituur is bedoeld?
Hier hoort barbeque saus en knoflooksaus van calve bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |