Kook je coke in de ammoniaquote:Op maandag 27 april 2009 12:16 schreef Trannellius het volgende:
Ik zit ook nog te twijfelen wat ik vanavond ga koken. Ik denk zelf dat ik een lekker pan chili ga maken.
Daar binnen valt ook geld te verdienenquote:Op maandag 27 april 2009 12:17 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Nou ben net vrij kan niet gebruiken dat ik weer vast kom
Champagnequote:Op maandag 27 april 2009 12:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Coke is voor pubers, drink champagne!
Aight!quote:Op maandag 27 april 2009 12:20 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Snfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
basecokequote:Op maandag 27 april 2009 12:18 schreef LasTeR het volgende:
Put it on the stove bitch, light that shit. Crack makes more money than coke ever did.
quote:Op maandag 27 april 2009 12:16 schreef Trannellius het volgende:
Ik zit ook nog te twijfelen wat ik vanavond ga koken. Ik denk zelf dat ik een lekker pan chili ga maken.
Tot je ziet wat ik verdienquote:Op maandag 27 april 2009 12:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen die drugs verkopen/gebruikenLager in de maatschappij staan is gewoon niet mogelijk.
Op deze manier pak je makkelijk 4 á 500 euro winst op een dag, dat zie ik iemand in een callcenter niet doen.quote:Op maandag 27 april 2009 12:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen die drugs verkopen/gebruikenLager in de maatschappij staan is gewoon niet mogelijk.
quote:Op maandag 27 april 2009 12:23 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Tot je ziet wat ik verdien [ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2009 12:17 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Nou ben net vrij kan niet gebruiken dat ik weer vast kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |