Bestel Turk of pizzo ofzoquote:Op maandag 27 april 2009 11:43 schreef Maanvis het volgende:
Ik kan hier nu wel een OP van 350 woorden gaan plaatsen, maar het hagelt hier gewoon keihard en dat betekent dat ik binnen moet blijven en dus niet eten kan gaan kopen en dus honger moet lijden.
Klacht: Hagel
Subklacht: Honger
Anti-Klacht: Biologische chocoladekoekjes met hazelnoot!
Eten kopen lukt niet met die hagel.quote:Op maandag 27 april 2009 11:46 schreef Penisbaard het volgende:
Wat doet het weer er nou toe als je toch alleen maar binnen zit
Oh, gut. Na weet ik hoe lang lekker weer zijn er een paar daagjes met wat regenbuitjes en men begint alweer te janken dat het altijd zulks kutweer isquote:
Neuh, Brabantquote:Op maandag 27 april 2009 11:54 schreef RickoKun het volgende:
TS woont in dat gat genaamd limburg + TS eet BIOLOGISCHE chocola =!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Buienradar.nl interpreteren is niet je sterkste punt zeker?quote:Op maandag 27 april 2009 11:54 schreef RickoKun het volgende:
TS woont in dat gat genaamd limburg + TS eet BIOLOGISCHE chocola =!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waar staat dat van die chocolade dan? Weer een nieuwe feature van Buienradar? Buienradarquote:Op maandag 27 april 2009 11:57 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Buienradar.nl interpreteren is niet je sterkste punt zeker?
Immersch, ik kijk bij elke post bij buienradar om de precieze X Y Z coördinaten te vinden van een FOK! user!!!!!!quote:Op maandag 27 april 2009 11:57 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Buienradar.nl interpreteren is niet je sterkste punt zeker?
quote:Op maandag 27 april 2009 11:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waar staat dat van die chocolade dan? Weer een nieuwe feature van Buienradar? Buienradar
Broodje Hagelslagquote:Op maandag 27 april 2009 11:43 schreef Maanvis het volgende:
Ik kan hier nu wel een OP van 350 woorden gaan plaatsen, maar het hagelt hier gewoon keihard en dat betekent dat ik binnen moet blijven en dus niet eten kan gaan kopen en dus honger moet lijden.
Klacht: Hagel
Subklacht: Honger
Anti-Klacht: Biologische chocoladekoekjes met hazelnoot!
idd. lijkt wel de film sunshine van danny boyle...quote:Op maandag 27 april 2009 12:36 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Alleen maar? je ziet echt niks anders?
Dat dus.quote:
Hij ligt midden in de gobi woestijn, vastgenageld aan de grond terwijl zijn ogen worden opengehouden met strips, terwijl er een mobieltje naast hem ligt met voice recognition die is verbonden aan de FOK! server, waardoor hij wel gewoon kan blijven posten.quote:Op maandag 27 april 2009 12:36 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Alleen maar? je ziet echt niks anders?
Heb jij dit gedaan?quote:Op maandag 27 april 2009 12:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hij ligt midden in de gobi woestijn, vastgenageld aan de grond terwijl zijn ogen worden opengehouden met strips, terwijl er een mobieltje naast hem ligt met voice recognition die is verbonden aan de FOK! server, waardoor hij wel gewoon kan blijven posten.
Dan nog is de zon niet zo groot die de hele hemel in neemt.quote:Op maandag 27 april 2009 12:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hij ligt midden in de gobi woestijn, vastgenageld aan de grond terwijl zijn ogen worden opengehouden met strips, terwijl er een mobieltje naast hem ligt met voice recognition die is verbonden aan de FOK! server, waardoor hij wel gewoon kan blijven posten.
Een verrekijker gericht op de zon, die op een stellage staat zodat ie automatisch meedraait, zou dat probleem kunnen oplossen.quote:Op maandag 27 april 2009 12:40 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dan nog is de zon niet zo groot die de hele hemel in neemt.
quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 12:40 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dan nog is de zon niet zo groot die de hele hemel in neemt.
Begint er op te lijken, maar dan zullen er altijd nog dingen zijn die je extra ziet.quote:Op maandag 27 april 2009 12:42 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Een verrekijker gericht op de zon, die op een stellage staat zodat ie automatisch meedraait, zou dat probleem kunnen oplossen.
En zijn ogen zelf kunnen ook niet meer draaien waardoor hij nog iets van de telescoop zelf kan zien?quote:Op maandag 27 april 2009 12:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mayyyyybeeee!
[..]houd je mond, ik ben nog niet uitgetyped, vuige pauper!
....en bovendien heeft hij een soort van telescoop op zijn kop zitten waardoor hij net de hele zon kan zien, ingezoomed.
Zie je?
Oh wat ik al zei met mijn andere account!!!! Ik had verkeerd ingelogd!!!!!!!!!!!!!! OK!!!!!quote:Op maandag 27 april 2009 12:46 schreef Pakspul het volgende:
[..]
En zijn ogen zelf kunnen ook niet meer draaien waardoor hij nog iets van de telescoop zelf kan zien?
oh, nee ok ja kut voor hem dan. Heb er geen medelijden mee, maar lijkt me wel lastig. Wel leuk dat die nog wel kan fokken.quote:Op maandag 27 april 2009 12:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh wat ik al zei met mijn andere account!!!! Ik had verkeerd ingelogd!!!!!!!!!!!!!! OK!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |