Mazzel komt van het Jiddische mazzeltov, wat veel geluk betekent.quote:Op maandag 27 april 2009 12:45 schreef gr8w8 het volgende:
Jiddisch? Niks daarvan. Uit Babylonie/mesopetamie.
Mazzel (of Massel) doet me idd eerder aan Noord- en Zuid-Holland denken dan aan Brabant.quote:Op maandag 27 april 2009 12:48 schreef gr8w8 het volgende:
Mazzel is voor mensen met namen als Wesley, Lesley, Natasja, Johnny, Guilliamo, Marcellino, etc. die Heineken drinken.
Niet hier in 't skon Brabant, gedverderrie.
Waar denk je dat Levi vandaan komt?quote:Op maandag 27 april 2009 13:25 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
Mazzel (of Massel) doet me idd eerder aan Noord- en Zuid-Holland denken dan aan Brabant.
Altijd leuk om aan te tonen dat mensen uit hun nek brallen.quote:
uit d'r moederquote:Op maandag 27 april 2009 13:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waar denk je dat Levi vandaan komt?
Aannames, aannames.quote:
Misschien ben ik wel gekweekt in een lab.quote:Op maandag 27 april 2009 13:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien is ze wel geadopteerd, uit waar komt ze dan vandaan?
quote:Op maandag 27 april 2009 13:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien is ze wel geadopteerd, uit waar komt ze dan vandaan?
of bestond je van het een op het andere moment opeensquote:Op maandag 27 april 2009 13:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel gekweekt in een lab.
Nee, dat is dan niet haar moeder. Haar moeder is de vrouw die haar de afgelopen 30 jaar heeft opgevoed. Die andere is gewoon zomaar een sukkelige vrouw die wel sletterig genoeg was om zich na 3 drankjes zwanger te laten neuken door een dikke neger met een grote lul maar niet de verantwoording op zich kon nemen van een kindje.quote:Op maandag 27 april 2009 13:39 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
Alsof ze dan niet uit d'r moeder komt.
Het is en blijft de (biologische)moederquote:Op maandag 27 april 2009 13:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, dat is dan niet haar moeder. Haar moeder is de vrouw die haar de afgelopen 30 jaar heeft opgevoed. Die andere is gewoon zomaar een sukkelige vrouw die wel sletterig genoeg was om zich na 3 drankjes zwanger te laten neuken door een dikke neger met een grote lul maar niet de verantwoording op zich kon nemen van een kindje.
quote:Op maandag 27 april 2009 13:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, dat is dan niet haar moeder. Haar moeder is de vrouw die haar de afgelopen 30 jaar heeft opgevoed. Die andere is gewoon zomaar een sukkelige vrouw die wel sletterig genoeg was om zich na 3 drankjes zwanger te laten neuken door een dikke neger met een grote lul maar niet de verantwoording op zich kon nemen van een kindje.
Gevoelsmatig niet!quote:Op maandag 27 april 2009 13:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het is en blijft de (biologische)moeder
dat heet voogd. het kind wordt dan meestal voorgelogen (men zegt moeder) omdat dat makkelijker is. net zoiets als sinterklaas: Het is lang niet meer zo leuk als ze weten dat het niet waar is.quote:Op maandag 27 april 2009 13:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 april 2009 13:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gevoelsmatig niet!
He Levi. Zo zit het toch? Toch?
Gevoelsmatig is dát niet haar moeder.
Was dan wel een nerderige Marokkaan en de vraag is of die wel bestaan.quote:En de vraag is nog maar of het wel een dikke neger met een grote lul was, of niet gewoon een Nerd met een brilletje met tape. Want ja, eerlijk is eerlijk, Levi houdt er wel nerderige trekjes op na.
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg dat Levi's vader een neger moet zijn geweest. Maar dat kan je pas weten als je Levi hebt gezienquote:Op maandag 27 april 2009 13:47 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
dat heet voogd. het kind wordt dan meestal voorgelogen (men zegt moeder) omdat dat makkelijker is. net zoiets als sinterklaas: Het is lang niet meer zo leuk als ze weten dat het niet waar is.
dus volgens jou worden moeders die hun kinderen (moeten) afstaan geneukt door negers met grote lullen. interessant....
Volgens mij ben ik ouder dan urkel.quote:Op maandag 27 april 2009 13:45 schreef amaranta het volgende:
En negers zijn geen Nerds, op Urkel na dan. En ik geloof niet dat Levi de dochter van Urkel is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Urkelquote:Steven Quincy Urkel (born July 25, 1976[1]), better known as Steve Urkel, is a fictional character on the ABC/CBS[2] comedy sitcom Family Matters, portrayed by Jaleel White. Originally a one-time guest on the show, he soon became the most popular character of the show.
Ik las 'nederig' maar die bestaan ook niet.quote:Op maandag 27 april 2009 13:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Omdat je het zo zeikerig vraagt: nee, zo is het niet.![]()
[..]
Was dan wel een nerderige Marokkaan en de vraag is of die wel bestaan.
Nee hij is ouder, 1976quote:Op maandag 27 april 2009 13:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ouder dan urkel.
Nee, ben ik niet...
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Urkel
Urkel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2009 13:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg dat Levi's vader een neger moet zijn geweest. Maar dat kan je pas weten als je Levi hebt gezien![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2009 13:53 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
die aanname over dat het een neger moet zijn snap ik denk ik wel...
en waarom denk je dat hij een grote lul had? is dat ook ergens aan Levi te zien?
eh? Daar staan ze toch om bekend?quote:Op maandag 27 april 2009 13:53 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
die aanname over dat het een neger moet zijn snap ik denk ik wel...
en waarom denk je dat hij een grote lul had? is dat ook ergens aan Levi te zien?
quote:Op maandag 27 april 2009 13:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel gekweekt in een lab.
Sorry, ik zal geen grapjes meer maken ten koste van je ouders.quote:Op maandag 27 april 2009 13:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit gezien, ik zie er écht niet negroïde uit.
En Ama zou dat onderhand moeten weten.
quote:Op maandag 27 april 2009 13:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kan dat beamenquote:Op maandag 27 april 2009 13:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
jankertquote:Op maandag 27 april 2009 13:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sorry, ik zal geen grapjes meer maken ten koste van je ouders.
Ik ga nu liggen huilen in een hoekje.
Ik heb jou wel gezien, op de foto (en volgens mij ook een keer bij het stoplicht)... en je ziet er inderdaad niet negroïde uit. En daar gaat het ook niet over. Het gaat hier over ama's denkkronkels.quote:Op maandag 27 april 2009 13:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
En Ama zou dat onderhand moeten weten.
Hoe kom je nu weer bij deze reactie?quote:Op maandag 27 april 2009 13:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sorry, ik zal geen grapjes meer maken ten koste van je ouders.
Ik ga nu liggen huilen in een hoekje.
Zelfs dat zou ik niet eens zeggen, maar misschien komt dat ook omdat het al schemerachtig was in de woning van bb en SQquote:Op maandag 27 april 2009 13:57 schreef -moppie- het volgende:
inderdaad Levi, jij bent heul geen negert.
je bent een halfbloedje..
Da's wel zware kost.quote:Op maandag 27 april 2009 13:57 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
Ik heb jou wel gezien, op de foto (en volgens mij ook een keer bij het stoplicht)... en je ziet er inderdaad niet negroïde uit. En daar gaat het ook niet over. Het gaat hier over ama's denkkronkels.
Is dat zo? Kom jij van het kamp?quote:Op maandag 27 april 2009 13:58 schreef amaranta het volgende:
Maar ja, ze vragen me ook of ik van het kamp kom.
Jullie doen allemaal stout tegen mij. En vooral William. Ik dacht dat wé vrienden waren.quote:Op maandag 27 april 2009 13:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoe kom je nu weer bij deze reactie?Ben je een beetje bipolar ofzo?
Bij mij gokken ze het meestal op Marokkaanse.quote:Op maandag 27 april 2009 13:58 schreef amaranta het volgende:
Maar ja, ze vragen me ook of ik van het kamp kom. Dus ik weet niet wat erger is.
Als mijn vader een Nederlander was geweest misschien wel ja.quote:
zijn we ookquote:Op maandag 27 april 2009 13:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jullie doen allemaal stout tegen mij. En vooral William. Ik dacht dat wé vrienden waren.
Laten we het daar op houdenquote:Op maandag 27 april 2009 13:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zelfs dat zou ik niet eens zeggen, maar misschien komt dat ook omdat het al schemerachtig was in de woning van bb en SQ
Maar jij vraagt je dan niet af hoe het komt dat ze zowel hier in NL als in Spanje dat aan je vragen?quote:Op maandag 27 april 2009 14:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als mijn vader een Nederlander was geweest misschien wel ja.
In Spanje is me ook weleens gevraagd of ik een zigeuner was. Maar dat ben ik niehhieeet.
quote:Op maandag 27 april 2009 13:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zelfs dat zou ik niet eens zeggen, maar misschien komt dat ook omdat het al schemerachtig was in de woning van bb en SQ
Ama was 12 jaar en stond zo te chillen bij de kluisjes op school. INeens kwam daar een horde turkse mensen naar haar toe en die begonnen haar te omarmen en allemaal turks tegen haar te praten.quote:Op maandag 27 april 2009 13:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bij mij gokken ze het meestal op Marokkaanse.
Nee het is me duidelijk dat ik er zo uitzie.quote:Op maandag 27 april 2009 14:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar jij vraagt je dan niet af hoe het komt dat ze zowel hier in NL als in Spanje dat aan je vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |