Zoetermeersquote:Op maandag 27 april 2009 11:30 schreef -moppie- het volgende:
Hebben we eindelijk Levi eens kunnen betrappen op een spelfout
Of zou het Haags zijn
Met mijn pa jaquote:
Weet je, ik vind het eigenlijk wel tof staan, ik besluit hierbij dat ik het voortaan maar altijd met ss moet schrijven.quote:
ssquote:Op maandag 27 april 2009 11:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Weet je, ik vind het eigenlijk wel tof staan, ik besluit hierbij dat ik het voortaan maar altijd met ss moet schrijven.
Om je suri roots te benadrukken?quote:Op maandag 27 april 2009 11:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Weet je, ik vind het eigenlijk wel tof staan, ik besluit hierbij dat ik het voortaan maar altijd met ss moet schrijven.
Meer Golfjes kopenquote:
Hier gaat het sneller mee:quote:Op maandag 27 april 2009 12:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Meer Golfjes kopen.
Mijne rijdt echt strak nu met KW/Weitec set. Moet alleen nog ff scherm een beetje uitvijlen, wiel komt er tegenaan bij teveel inveren.
Wat? Ok, behalve dat het mazzel moet zijn, maar is er nog meer mis met het woord?quote:
Is een Jiddisch woord zoals wel meer woorden die vanuit Amsterdam in het Nederlands terecht zijn gekomen.quote:Op maandag 27 april 2009 12:36 schreef amaranta het volgende:
Ik vind massel/mazzel ook een raar woord. Maargoed.
Met dubbel z wel.quote:Op maandag 27 april 2009 12:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is een Jiddisch woord zoals wel meer woorden die vanuit Amsterdam in het Nederlands terecht zijn gekomen.Ik vind het eigenlijk een heel normaal woord.
Ik ben geboren en getogen Brabander en ik ken het woord al van jongs af aan...quote:Op maandag 27 april 2009 12:48 schreef gr8w8 het volgende:
Mazzel is voor mensen met namen als Wesley, Lesley, Natasja, Johnny, Guilliamo, Marcellino, etc. die Heineken drinken.
Niet hier in 't skon Brabant, gedverderrie.
Kennen is wat anders. Ik ken wel meer woorden, begon zo ongeveer bij acht maanden of zo.quote:Op maandag 27 april 2009 12:50 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen Brabander en ik ken het woord al van jongs af aan...
"acht maanden" vind ik toch een vreemd woord voor je eerste woordje...quote:Op maandag 27 april 2009 13:04 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Kennen is wat anders. Ik ken wel meer woorden, begon zo ongeveer bij acht maanden of zo.
nee joh, wonderchild!quote:Op maandag 27 april 2009 13:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
"acht maanden" vind ik toch een vreemd woord voor je eerste woordje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |