king size!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en de vader is een negert
Zouden die kinderen ook al KFC buckets krijgen?
Niet alleen volgens Prince2quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik snap iig wel dat volgens Prince2, de Noord-Zuid-lijn allang opgeheven had moeten worden
't Is ronduit absurt dat nog steeds de stekker niet uit dat project is getrokken. Amsterdam moet haar verlies nemen, gaten weer volstorten en met een fatsoenlijk plan B komen.quote:
En dan die signature erbijquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
't Is ronduit absurt dat nog steeds de stekker niet uit dat project is getrokken. Amsterdam moet haar verlies nemen, gaten weer volstorten en met een fatsoenlijk plan B komen.
Zeker na het fiasco in Keulen.
Heel Amsterdam is aan het instorten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
't Is ronduit absurt dat nog steeds de stekker niet uit dat project is getrokken. Amsterdam moet haar verlies nemen, gaten weer volstorten en met een fatsoenlijk plan B komen.
Zeker na het fiasco in Keulen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heel Amsterdam is aan het instorten.
Ze willen graag dat proces versnellen dus ach... laat ze toch.
De rest van de metro is iig ook bovengronds te volgen, hebben ze netjes alles voor platgegooidquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heel Amsterdam is aan het instorten.
Ze willen graag dat proces versnellen dus ach... laat ze toch.
Dat is idd ook zo in Amsterdam, maar dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:16 schreef bleiblei het volgende:
Dat is ook een fenomeen dat ik niet snap. Een metro die 80% van de gevallen boven de grond rijdt.
Dat bovengrondsrijden heb je in Parijs en London ook, even denken, Caïro ook, Mexico DF weet ik niet, heb ik alleen ondergronds gezeten, in Hong Kong zijn ook delen bovengronds...quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:16 schreef bleiblei het volgende:
Dat is ook een fenomeen dat ik niet snap. Een metro die 80% van de gevallen boven de grond rijdt.
correctiequote:Op dinsdag 28 april 2009 12:23 schreef r8ality het volgende:
Ze moeten alle Amsterdamse inwoners uitroeien. Of verplicht laten verhuizen. Dan wordt het weer leefbaar, eerder niet.
Rijdt dat ding daar in 80% van de gevallen bovengronds?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat bovengrondsrijden heb je in Parijs en London ook, even denken, Caïro ook, Mexico DF weet ik niet, heb ik alleen ondergronds gezeten, in Hong Kong zijn ook delen bovengronds...
Ben je daar geweest? Weet ej dan toevallig ook hoe ik in godefukkesnaam nara een mexicaans mobiel nr kan sms-en?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:22 schreef Levitation het volgende:
Mexico DF weet ik niet, heb ik alleen ondergronds gezeten
+ landcode + mobielnummerquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je daar geweest? Weet ej dan toevallig ook hoe ik in godefukkesnaam nara een mexicaans mobiel nr kan sms-en?![]()
In Londen gaat hij zo gauw als hij het centrum uit is ook boven de grond...quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Rijdt dat ding daar in 80% van de gevallen bovengronds?
Niet dat ik weet.
Ik ben ook wel eens verder gekomen dan Amsterdam hoor.
Maar de stukjes dat zoon ding bovengronds gaat zijn wel minimaal. In Amsterdam gaat dat kreng zo onderhand alleen bij CS ff ondergronds.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:30 schreef Ang3l het volgende:
Iemand nog briljante Ehvn-tips voor K-nacht & Dag trouwens?
Ja dat schijnt dus niet zo simpel te zijnquote:
O je gata naar de sociale begrafenis?quote:
Ow hehehe, jij kan 't wetenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat schijnt dus niet zo simpel te zijnHad er al naar zitten googlen.
vraag het aan de gene van wie je het nummer hebt gekregenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat schijnt dus niet zo simpel te zijnHad er al naar zitten googlen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow hehehe, jij kan 't weten
wacht, ik PM je ff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |